°..¸ ? Esikoisesta Haaveilevat ? ¸..°

niih, huomattu on, että täällä jos jossain plussataan :D
olen kans miettinyt tuota kiukkuamista. oon aina ollu vähän äksy. mutta nyt mun tarvii jostain syystä miehelle JOKA asiasta nalkuttaa :kieh: toivottavasti sen ei mee hermot. sanoin tänäänkin, että toivottavasti meet illaksi johkiin, ettei tarvi kattella :ashamed: pyysin kyllä myöhemmin anteeksi...
ja töissä mammat kyselee, että onko mulla huono päivä tai "miks oot vihasen näkönen, vaikka aina oot ollu niin lempeännäköinen"... :eek:
 
No ilman muuta testaa asty! Sullahan on komeesti päivät yli odotettujen menkkojen alun.

Kyllä kai sekin mielialaan voi vaikuttaa jos on tärpännyt ja horpat sekasin :) Tai sit sulla on vaan yksinkertaisesti kasautunut liikaa ikäviä asioita ja väsymyksen kaverina ne alkaa purkautua pikkuhiljaa itkuna ulos. Sekin on kyllä hyvä asia omalla tavallaan :heart: :hug:
 
joo. mun pitäis tosiaan lukea siihen tenttiin ja miettiä vähän puolustuspuheenvuoroja arviointikeskusteluun :) joten pistäkää mulle porttis tänne, ettei tule kiusauksia :D että saan päntättyä :D
ei kai.... ehkä pystyn vastustamaan :)
 
nii ja se pit sanomani kans et mul o iha orpo olo!! Mies töissä yhteentoista asti ja mun kännykkä jäi autoon!!! :headwall: :headwall: ja mies otti sen sielt ko aattel laittaa taltee (ko oli kiire töihi) ni ny mie oon iha orpona ku ain tottunu EES viestitse pitään yhteyt mieheen joka pvä |O oon miekii taas yhenlaine :D elämä kaatuu yhest pväst ilma kännyä:p no joo, ei ny sentäs :) tuntuu vaa nii ouvolta
 

Yhteistyössä