°..¸ ? Esikoisesta Haaveilevat ? ¸..°

Oisko tää nyt sitten sitä? :eek: Tulin aikaiseen aamuvuoroon ja tuossa ennen puoli kasia, kun olin aamupuuroa keittämässä mulle tuli aivan järkky pahaolo ja ei paljon puuttunut etten myös todella oksentanut. Söin paprikan palasen se helpotti. Nyt taas se vaan tuli takaisin ja on sellainen olo että oksu voi tulla millon vaan.
 
Joo, kunnon viivat pitää olla =)
Talvimamma-09, vasemmassa ranteessa on kolmiorustossa repeämä ja jotain muutaki siel oli mitä en nyt muista, mut pari repeämää, ku pääs varjoaineet valumaan sellasiin paikkoihin mihin ei pitäis :/
 
eile mul oli niin hirmusen samankaltaset oireet ku plussakierrossaki, oli tosi raskas ja jotenki outo okso olo mut ei kunnol oksettanu. Sit nännei kutitti iha hillittömästi ja ne o nöpöttäny taas mut ei oo viel kipeet ainaskaa.. ja mahakipuilua oli kohdun seutuvilla, eile oli NIIIN selvä tunne et oon raskaana.. Noh, sit vaa uutta kiertoa jos se täti sit tiistaina tulee paikalle.. eli mun laskuje ja havaintojen mukaan tän kierron pitäs olla vain 28 mittanen, tiedä sit...
 
ElinaMaria: :hug: hirmuisesti voimia ja jaksamista. Noi hetket on niin vaikeita, miettii vain sitä yhtä kysymystä: miksi? Työkaveri on jäämässä kohtapuoliin äitiyslomalle, ihana pallomaha. Muistuttaa hyvin allekirjoittanutta viimepäivien tapahtumista, nyv kun pahimmat fyysiset kivut ovat jo melkein menneet.
 
Talvimamma joo niin se onkin et pitäis tulla suht tummat viivat.

Testasin viimekierrossakin niin selvä haamu oli muutaman päivän kunnes alkoi tummua. Oli yhtä vahva testiviiva kuin kontrolliviiva ja seuraavana päivänä muuttui testiviiva tummemmaksi kuin kontrolli. Oli helppo bongata. Nyt olen siis vielä siinä haamuvaiheessa eli odotuskannalla =)
 
Talvimamma onnee tädistä..=)vihdoin pääset uuteen kiertoon..kirjotan siulle yv:tä koha olen käyny koiran kaa lenkil..

Täällä tuli ihme poltteluu eilen illal kohdussa ja munasarjoissa,mahakii turpos iha ku ois ollu neljännellä kuulla raskaana,naurettii oikee miehen kaa :D näinköhän enteilee tätitä..Tänä aamuna ei enää masupolttoja ollu.Tissit edelleen turpeen oloset ja sivuilta kipeet..kaamee paljo maitomaista valkkarii tuli tänä aamuna,napukka on kova ja kii. Kyllä jänskättää..testaan vasta sunnuntaina jos lauantaina ei aamul menkat ala niiku normaalisti :kieh:
 
tyty86 moi :wave: ja kiitos onnitteluista :) tätä päivää on odotettu :) mies kävi äsken kotona syömässä ja naureskeli etten oo mitää saanu aikaseks.. viikko sit viel oisin pärissy pms-oireitteni kanssa mut nyt mun hyvää fiilistä ei voi pilata ku alavatsa/nivuskipu jos se voimistuu vielä... :) oon kattonu jo kalenterist päivän ki pitäis seuraavat menkat alkaa, luottaen 30-31 päivän kiertoon. kirjotin sinne myös joka päivälle pikku sydämet jotka väritän jos ollaan pupuiltu ni voin seurata sitäki. netistä laskin koska pikkuinen syntyis, ja la ois 1.2.2009 :heart: sanokaa et oon iha seko xD mut oon odottanu tätä jo.
 
tytylle pidetään peukkuja viikonlopun kanssa =)

toiveilija on varmasti hyvät prosentit jos leikkaus onnistuu ja tehdään oikeasta paikasta.. onko se työn kautta tullu ylipäätään kipeeks vai jossain tapaturmas?
 
Talvimamma, et sie seko oo :D sinoot vaa nii innoissas ku haluisit suuren elämänmuutoksen jo tapahtuvan :) ja se o hienoo et on noin innokkaita ihmisii äidiks kuten sie ja me muutkin:) Siten lapsest ainaskii tulee tosi rakastettu ja toivottu :heart:
 
miracle niinpä... :) mikäs sen parempaa lapselle ku rakastavat vanhemmat :heart: kyl mää tästä rauhotun, kuha menee "alkuhuuma" menkoist ohi... inhottaa ku särkee mut tiedänpähän ainaki et nyt sit kunnol kans vuotaa enkä oo ilahtunu turhaan niinku sen minivuodon kanssa..
 
Huomenia kaikille! mulla on niin ihanan väsynyt, mut onnellinen olo:
Sain yöllä toimia ihan oikeana kätilönä =) Heitän aina silloin tällöin keikkaa oman työni ohella paikallisessa sairaankuljetusfirmassa ja yöllä sitten lähettiin kuljettelemaan synnyttävää naista, mut ei keretty kylläkään sairaalaan vaan puoli väliä matkaa niin sain tienposkessa avustaa maailmaan terveen tyttö vauvan :heart:
olin niin liikkuttunut äidin kanssa, et piti kyynelkin tirauttaa. ja kaikista huvittavinta siinä on, et se oli mun parasystävä, joka synnytti. ja olen tyttelin tuleva sylikummi :LOL:
 

Yhteistyössä