°..¸ ? Esikoisesta Haaveilevat ? ¸..°

Louvre en mä nyt meinannukkaa et oisit malttamaton... :) peukkuja vaan ;)

koira on harjattu kyläilykuntoon, mennään anoppilaan iltapäivällä. teki ihan hirveesti mieli vastapuristettua mehua ni keräsin kaikki pöydältä löytyvät kelpaavat ja mehu on nyt sit appelsiini-satsuma-verigreippi-limemehu. :)
 
Kyllä tuntuu itsestäkin hieman epätodellisestä, tuntuu et pitäisi nipistellä itseä koko ajan. mut on se piru vie vaan totta. ystävä soitti just aamulla kertoi, et kaikki on hyvin hänellä ja "tuutikilla" muutaman tikin olivat vaan joutuneet tekemään. Välilihaa jouduin leikkaamaan pikkusen, muuten ei pahemmin repeillyt paikat ja "tuutikki" oli ollut koko loppu yön lämpökaapissa, hieman oli ruuminlämpö alhainen.
 
Daadeli aika huima tapahtuma :heart: hienoa..

Talvimamma teitille olis postii :wave:

Täällä koira käytetty lenksul ja nyt mietin et mitä sitä kävis tekee..pitäs tiskaa ja kokkaa..koha nyt jostai päi sais alotettuu =)
 
Tuosta tutkimuksesta: tulokset osuvat aikalailla väkisinkin virhemarginaaliin. Lisäksi, mitenkä hemmetissä naisen ruokavalio voi vaikuttaa, kun miehen siittiöt sen sukupuolen määrää? Ainoastaan jos munasolu jotenkin tulee kykenemättömäks päästämään Y-kromosomillisia siittiöitä läpi. Ja eihän niissä X ja Y- siittiöissä oikeastaan lainkaan kemiallisia eroja ole. Eräs siittiön pinnassa oleva proteiini sen munasoluun "porautumisen" saa aikaan, ja se proteiini on rakenteeltaan sama kromosomeista huolimatta. Eli ihan huuhaata tuon on oltava =)

DD ja enkelimme 5+3 :heart:
 
must muute alkaa tuntuun et nää kaikki oiskii menkkamerkkejä ku ny tulee valkovuotooki enempi mut se on semmost tahmeeta ja valkosta.. Et ainaskii sillo negakierros tuli sen kaltasta valkovuotoo.. harmi vaa ku en muista yhtää millasta vvuoto oli plussakierrossa! :headwall:
 
miracle mä keskustelin just päivää ennen menkkoja jonkun kanssa siitä v-vuodosta, et oli sellasta piimää.ja kuinkas sattuikin,et täti pyyhälti kylään..

aion kyllä tänään katsoa jonkun kauhuleffan, sellasen, että pissin housuuni pelosta :D mua on helppo pelotella,mutta harva kauhuleffa jättää pysyviä traumoja..manaajalle nauroin vedet silmissä kun taas halloweeniä pelkään vieläkin..ja stephen kingin IT:tiä,vieläkään en pidä pelleistä YHTÄÄN! :LOL:
 
miracle niinpä,uuteen kiertoo vaan.. :)
pitäs keksiä joku mukava coctaili tosta greippimehusta, et sais ton maun peitettyä..auttaiskohan persikkamehu tai ananas asiaan :eek: :D muuten saa jäädä juomatta tuokin purkki..ja sit toisekseen toi Lidlistä ostettu mehu on vielä hirveämpää kuin se ryppendekkeri..
 
heippa:)
olen tässä miettinyt johtuukohan nää mun itkukohtaukset väsymyksestä vai jostain muusta.
ensin oli se isä-juttu, sit se seksin jälkeinen itku. ja äsken itkin, kun kinasteltiin miehen kanssa siivouksesta, eikä ollut edes paha riita. mä itken tosi harvoin. en edes osannut itkeä isän hautajaisissa. ja nää itkut on tulleet ihan arvaamatta.
samoja kipuja edelleen mahassa ja rupesin myös miettimään tuota ennen menkkoja olevaa valkkaria, niin kyllä mullakin on ollut sellaista piimämäistä, vaikkakin sitä on tullut vähän.
ja nyt se on kirkasta, tosi kirkasta. Ja sitä tulee paljon. Ehkä vkonloppuna testaan....
 
niin... mutta mitäs jos johtuu väsymyksestä :kieh:
minoon niin epäuskoinen asian suhteen. en viittiny si turhaan soittaa sitä labra-aikaa, testaan mieluummin vkonloppuna kotona... Kun aattelin, et jos ne menkat alkaa sillon kp42, niinko viimekskin.... :eek:

pääkin niin tyhjä ja pitäis alkaa lukea persoonallisuuspsykologiaa.... :/
 
laitoin sulle asty yksäriä :)
toivottavasti ois raskaudesta johtuvaa,pidetään peukkuja =) =) ja kun tarpeeks yhteen henkeen puhallellaan plussatuulia niin johan alkaa tapahtumaan,tässä jos missä ketjussa se on tullut huomattua :LOL: :LOL:
++++++++ :whistle: :whistle: :whistle:
 

Yhteistyössä