°..¸ ? Esikoisesta Haaveilevat ? ¸..°

Kaameesti tekstii sitten viimekerran.. =) en oo kerenny käymää koneel ku oon viettäny aikaa miehen kaa ja nytkii oon sen luona torstaihi saakka..

Pahoittelut kaikille joilla menkat saapuneet :hug:
Ja paljon onne plussanneille :heart: :heart:

Täällä ei siis oo tuhrun tuhruu vaikka manasinkii 4pv sit et muka tuhru alko..ei alkanukkaa :whistle: Kaamee palelu edelleen,väsyttää..tissit kipeet ja turpeet.Ei mitään maha oireita...ei niin mitään..napukka kova ja kii..et jos ei menkat ala 4pv pääst ni sit testaan sunnuntaina.. =)
 
heipsan. taas olis koulupäivä takana. meillä on tän kevään puolella enää 5 lähiopetuspäivää ja silti 3 tenttiä ja 5 esseetä.. :eek: tulee kiire. niin ja olis edessä vielä se kto:n näytönarviointi...

olettepa taas kirjotelleet päivän aikana :) ja :heart: Jivelle ja :hug: TinyAngel

eiliset kivut hävisivät melko nopeaan eikä tätiä siis ole näkynyt.
ÄLLÖTEKSTIÄ: seksi tosin oli eilen jotain tosi järkyttävää. :( voiko se kuulua raskauteen?
Vaikka limoja on vaikka muille jakaa, niin silti tuntui kuivalta. Ja jotenkin ahtaalta. (Minusta siis :LOL: ) Ja jos mieheni elin osui tuonne etupuolelle ylös, niin sattui siitä kohtaa. (kohdunnapukka????) Onneksi löydettiin asento, jossa minuun ei sattunut. Mutta seksin jälkeen pääsi itku, kun olin niin hankala. Onneksi mies ymmärtäväinen. :heart:

Äsken kun mies oli lähdössä autoa laittamaan, ja oli jo laittanut ulko-oven kiinni, se palasi takaisin, vain antamaan suukon :heart: osaa se olla ihana :)
 
Kohta pitäisi niiden menkkojenkin taas tulla..
Katsotaan saapuvatko ne..

Nyt pitäisi ottaa itseään kiinni niskasta ja alkaa oikeasti pakkaamaan muuttolaatikoita..
Kun töissäkin pitäisi välillä käydä..

Mutta nyt kotiin ja muuttolaatikoiden kimppuun..

KP
 
Chamorphis
:flower: Oi oikein sikapaljon onnea plussanneille!!! :heart: Oli taas nii paljo tekstiä tullu parin päivän aikana, kun ei oo päässy sivuille! :kieh:
Toivottavasti nyt tulis oikein paljon plussia kaikille! Ostettiin just miehen kans omakotitalo ja olis kiva muuttaa juhannusviikolla sinne kun sais ruveta miettiin lastenhuoneen sisustusta.... :ashamed:
 
Joo sain! :D Ei viimeyönäkään nukkunut yhtään lähetteli viestei pari yöllä ja soitteli aamu 5.25 alkaen tasasin väliajoin. Sit aamukierron jälkeen tuli vapautus. Kolmelta sitten päästiin kotiin lähtemään. Tulehdus arvot on vielä 235. Sairaslomaa ensi maanantaille. Mä oon niin iloinen.
 
Ihanaa Piglet että mies on kotona... :D

Täällä: masua nippailee kovaa... eli menkat tuloillaan varmaan jo tämän päivän aikana... |O turvottaa ja tissitkin on raskaat ja kipiät, mutta en usko niiden olevan muusta syystä kuin tädin saapumisesta. KN on edelleen ylhäällä ja kova ja kiinni, kait sen kohta pitäis sieltä tulla alemmas ja pehmetä?

Sinne meni ne haveet tammivauvasta. On tämä perseestä kun koko ajan saa olla heittämässä unelmiaan roskakoriin. :'(
 
ai niin, piti kertoa, kävin tosiaan päiväl ostoksil ja ostin kaks apteekin omaa, mut taitaa jäädä säästöön, kun taitaa menkat sittenki tulla... ihan järkkyi mahakipui ollu koko päivän, mut kn on niin kova ja ylhääl etten voinu sitä uskoo vaan räplään sitä vähän väliä. NOH, sormeen tuli ku tuliki hiuka verta, huomasin vaan ku pyyhkisin limoi paperiin. nyt on siteessäki hiukan semmost rusehtavaa. tsiisus tää on rasittavaa.
 
Joo tulehdusarvot kuuluu olla alle 10. Eilen olivat 310. Mies oli aluksi kauhuissaan että nyt jo kotiin kun arvot korkealla. Mutta kaksi eri lääkäriä ja kumpikin passitti kotiin ja nyt se rakas :heart: vihdoin nukkuu
 
onks kaikkien tulehdusarvojen joku yleinen lukema et alle 10? muistan ku 3v serkkua pisti kyy ni sillä veteli tulehdusarvot jossai 250 lukemil kans... hyvin ne on kyllä päivässä laskenu, Piglet.

*muoks tai siis emmie muista oliks ne tulehdus vai mitä arvoi ku ennoo lääkäri
 

Yhteistyössä