°..¸ ? Esikoisesta Haaveilevat ? ¸..°

Louvre ei toki :D "kierron" puolivälissä tilasin mammaksilta 3kpl testejä joihin pissailin jo ennen ku oletin et menkat ois alkanu... Sittemmin kp 36 ja 47 kai.. Viime keskiviikkona viimeks kolme päivää minivuodon jälkeen. Nyt oon oikeestaan kp 36 lähtien tjotannu ku päätin etten enää usko raskauteen... Odotan tässä et pesukoneet lakkaa hyrräämästä ni lähden kauppa/apteekki reisulle :)
 
täytyy varmaan ostaa pari testiä samantien... asun kuiteski melko pienes kunnas (n 2000 asukasta) ja teen suht näkyvää työtä, olen myyjänä tosa yhdes pikkuruokakaupas, ni en haluu et juorut alkaa kulkee... keski-ikäisiä kääkkiä apteekis töis.
 
ElinaMaria, kuukuppia oon itekin harkinnu ja ajattelin nyt vihdoin mennä ostamaan, menkat huomenna pitäisi alkaa. Kiitos Miracle ja simppu82 kun ylistitte, niin muistui taas mieleen. Saa vaan nähdä kuinka kauan sitä ehtii/joutuu käyttämään :D Sitä ei tiedä, ei...

Talvimamma Mä oisin jo moneen kertaan ehtinyt testailla. On se joillain kyllä kova tuo itsekuri! B) Plussaonnia Sinulle +++++++++

On kiva kattella, kuinka moni on tässä ketjussa plussanneita. Kunpa joskus itsekin saisi hehkutella ilouutisia. Kunhan tää yritys edes alkaisi tädin jälkeen, eli ensi viikolla. :heart:
 
Aa okei Talvimamma B) Mäkin käyn 3-4km päässä keskustas apteekis kun en tässä lähiapteekis viiti asioida, koska myös siinä on kyyläkääkät työssään ja muutenkin niin pieni koko liiketila että muut asiakkaat hönkii niskassa kiinni ja "tarkistaa" kaiken mitä on ostamassa |O
 
jouskarikaikki on nyt hyvin
tai paremmin kait vois olla... päässä vaan kävi paljon semmosia ajatuksia eilen mitä siellä ei sais olla, joten skippaan tän yritys kierron ja katon onko tästä nouseminen. otin hieman liian kovaa ehkä tuon epäonnistumiseni eilen... :headwall:
 
Moikka.

Nyt minua vähän hävettää... vaikka ehkä syytä ei olisi. Sain siis haalean plussan
viime su, ja eilen tein uusintatestin, joka oli vain todella haalea haamu. Olin ihan
varma, että kyseessä on kemiallinen raskaus, eihän viivan kuuluisi haaleta lähes
näkymättömäksi. Harmitti, kun ehdittiin innostua hirveästi. Ihan järkyttävät
juilimiset jatkui, ja tuli vain sellaista vaaleanpunertavaa valkovuotoa, ei muuta.
Ja tein sitten tänään aamulla vielä yhden testin, kun menkkoja ei näkynyt.. Ja
kirkkaanpunainen plussa tuli. Eli ei se ollutkaan kemiallinen raskaus! Jostain
syystä tuossa päiväpissassa ei ollutkaan tarpeeksi hormonia tms., vaikka pidättelin
kyllä pari tuntia. Onneksi en ehtinyt raportoida näitä asioita kuin tännen plussalle.. Miettikää jos olisin hehkuttanut jo "Olen raskaana", "en olekaan", "olen sittenkin"

:D

ps. suuret kiitokset siis onnittelijoille, ei tarvitse uudemman kerran onnitella :D
 
Jive: tuohan on híeno uutinen että oletkin sittenkin raskaana... voit kai laittaa kaiken hormoni myllerryksen piikkiin =) olisin itse tehnyt varmasti ihan samoin..

ON: täällä on kerätty voimia neljää työpäivää varten, sitten on tämä ikuisuuden kestänyt työputki loppu vihdoin viimein.. mitä nyt laskeskelin taas kalenteria niin tulee taas ensi kuussa samanlainen mutta sitä katsotaan sitten..

Muuten täällä elellään normaalia elämää, vielä ainakin ilman tätiä mutta eihän sitä koskaan tiedä, eipä ainakaan kipuja ole ollut viel..

olen miettinyt et tilaisin testejä netin kautta.. onko ehdotuksia mistä saa suht halvalla ja varmimmin...
 
ouska, mä vannon edellee ja vieläkin kotitesti.fi:n nimeen :D eli mul näyttäny selvää negaa ja sillo viivaa vain ku on ollunna oikeesti raskaana (en siis oo testiajan jälkee niit ees kahtonu) eivätkä ota postimaksua ja edullisia ovat :)
 
Nyt olen enää kahden vaiheilla , otanko pelkät raskaustestit vai tuollaisen paketin missä on myös ovistestejä... kai sitä ovista voisi hiukan tikutella.. :LOL: vaikka päätös oli ettei viel tässä vaiheessa...
 
Tilasin juuri itselleni 14kpl nuita liuska ovistestejä jotta pääsen kierrossa oikein vimmalla testailemaan.
Ouska itse mietin kanssa pelkkien raskaustestien ja sitten ovulaation testien tilaamista, kun en ollut varman tarvitseeko ovulaation testejä enää:).
 
jooh oon mä vähä kaksnaamanen... tilasin ajan tolle tohtorilleni että oviksen aikaan saan mennä käymään ja ne kattoo onko simpoilla ees hyvä olla mussa...ja mun ku piti lopettaa yritys ajatukset tältä kuulta ja koittaa keskittyy minuun itteeni...joo joo...

hyvä jive että viiva vahvistui.:) niin että et sitte mieti että menikö kesken vai ei :)
 
Nibblerille ja muillekin sitä tarvitseville :hug:

Nibbler: Ei mikään ihme jos tunteet heittelee tän yritysasian suhteen. Meinaan mulla on kanssa ollut semmoinen jakopäätautinenmieliala tän asian suhteen välillä :) Itsellä ainakin helpottui olo tuosta ultraamisesta siinä mielin että ainakin siellä oli "tavarat" paikoillaan. Että ainakin teoriassa voisi olla mahdollista joskus raskautuakin.

Huomenna sitten verikokeeseen.. huih.. Ja sit seuraavaksi se aukiolotutkimus jota kammoan jo valmiiksi :eek:

Jive: Hieno homma että muuttui komeaksi plussaksi. Nythän sitten voit olla loppuraskauden ressaamatta kun hoidit ressauksen jo etukäteen :D Tarrasukkia matkaan"
 
Hyvä että sait nibbis ajan! Se helpottaa mieltä kun tietää mitä ropassa tapahtuu, olipa se sitten mitä tahansa. Mulla oli asiat ok, toivotaan että sinulla myös! =)

Mäkin tilasin niitä testejä Miraclen vinkistä sieltä kotitesti.fi:stä jo viime kierrolla. Nyt tilasin 14 ovis- ja 5raskaustestiä-satsin. Hinta oli jotain 19? ja risat. Hyvin ovat mullakin toimineet. Selkeät viivat ovistesteissä.
 
noniiin,nyt on sitten tilattu kotitestit.fi:stä paketti missä on 6 ovistestiä ja 3 raskaustestiä..ja niin,ostinpa sitäkin greippimehua kun äsken kävin LIDL:issä..liekö se sitten yhtälailla pahanmakuista kuin muutkin :x :x :D :D

onkohan tuo totta, kun tuolla perhesuunnittelun sivulla lukee, että niitä liuskatestejä voi halkaista? epäilyttää vähän kyllä...
 

Yhteistyössä