°..¸ ? Esikoisesta Haaveilevat ? ¸..°

Alkuperäinen kirjoittaja TinyAngel:
Alkuperäinen kirjoittaja Juli05:
Mulla tuntu tuo kiinnittyminen tosi selkeästi.Olin jo nukkumassa kun vas.puoleisen kohdun kohdassa tuntu pari semmosta viihlovaa kipua (en osaa paremmin selittää).Samana viikonloppuna join 2 lasillista punkkua (kumpanakin päivänä).Sitten pe alkoikin se hirveä pahoinvointi.

kun luin sinun kirjoituksen niin muistui mieleen että minullakin oli muuten viime torstaina tuollaisia vihlaisuja vasemmalla puolella mahaa...vitsailinkin miehelleni että umpisuoleni varmaan ilmestynyt vasemmalle puolelle...(oikealta se on meinaa poistettu :D )
Toivotaan et sullakin olis ollu kiinnittyminen tuolloin. :whistle:
 
Juli05 Toivon tosiaankin niin. Aamulla kun testailin niin petyin niin kamalasti sitä nega tulosta.Nyt kun olen täällä lukenut noita kirjoituksia niin hieman toivessani oon...toivottavasti minullakin vain myöhäinen plussa... =)
 
Juli AIVAN MAHTAVAA JA IHANAA!! yksi meistä "vanhoista" palstalaisista ja esikkopinon pitäjistä, olet todellakin ansainut vihdoikin plussan! :D :heart: :flower: Onnea, onnea, nyt vaan toivotaan että on loppuun asti ja kaikki menee hyvin!! :hug:
 
Että kun alkoi alamasua nipisteleen tuolta vasemmalta puolelta taas. :| Mies oli aika apeana. Tulehdusarvot olivat taas hieman nousseet, eikä ole edes nukkunut kunnolla lauantaista lähtien.
Onnea Juli :heart: =) :flower:
 
Eilenkin oli saanut unilääkettä ja pari kipupiikkiä ja siltikään ei ollut saanut nukuttua. Oli raukka ihan väsynyt ja hajamielinen. Eikä olisi antanut mun lähteä kotiin. Olin puolituntia yli vierailuajan siellä yht. 6h ja silti hänen mielestä mun ois pitänyt jäädä. Ja odottaa että hän nukkuu.
 
On kai se varmaan vaikea jättää rakas yksin sairastamaan jos noin pyytää jäämään, mut hyvässä hoidossahan hän siellä on ja sinunkin täytyy nukkua että jaksat tukena olla :heart:
Huomenna taas uusi päivä ja voi olla vointi jo parempaan päin. Toivotaan parasta =)
 
Tiedän että on hyvässä hoidossa. Tänään oli hoitaja sanonut että meillä oli hyvä tuuri. Koska jos ei oltaisi hakeuduttu niin pian hoitoon niin mies makaisi tällä hetkellä teholla tiedottomana.
Kiitos tuestanne. Toivottavasti saisin loppuviikolla viedä sairaalaan positiivisia uutisia.
 
piglet... mä oon samaa mieltä et sun pitää kans levätä että jaksat olla tukena ja hoitaa miehen kuntoon. Varmaan kyllä inhottaa kun ei voi olla rakkaan luona... :heart:

ON: vähän on sellanen fiilis että menkat alkaa hetkenä minä hyvänsä... :( en tiiä miten tässä käy. No. Sitten suunnataan uuteen kiertoon. Mut vielä ei oo täti mua löytäny ja koitan pysytellä siltä piilossa loppuviikon....

ja jos se mut löytää niin taistelen niin vimmatusti!
 
Piglet... koita saada nukuttua. :hug: toivotaan että masunippailu enteilee hyvää. :heart:

Taidan mennä lukemaan pikku prinssiä.. aloitin sen lukemisen uudelleen kun viimeksi ehkä 15 -vuotiaana sen luin. Aika suloinen kirja. Joskus sen sitten luen omalle lapselleni... :heart: Samoin Lokki Joonatan -kirjan... =)

Eli minä väistyn pyörremyrskyn lailla kohti suihkua ja sänkyä...
Ja toivon kovasti että ei huomennakaan tarvitsisi mennä tampaxeja ostamaan... :/

Hyvää yötä kaikille ja oikein mojova keväinen plussapuhuri täältä!!!
++++++++++++++++++++++++++++++++++ :whistle:
 

Yhteistyössä