°..¸ ? Esikoisesta Haaveilevat ? ¸..°

Alkuperäinen kirjoittaja emiliana:
Jive Eilen alkoi pikkuinen tiputtelu, tänään hyökyaaltoja hyytymien kera. Testi näytti aamulla vielä hentoista haamua, mutta lääkäri totesi saman, mitä jo pelkäsinkin. Mulla on ihan samalla tavalla hyvin ristiriitaiset tuntemukset kuin sullakin. Siitä viivasta oli jo hirveän iloinen ja onnellinen, vaikka tiesi, että näin voi käydä.
Voi itku :(. Millä kp:lla sulla alkoi vuoto? Mulla on tosi ilkeitä kipuja alavatsassa, veikkaan että vuoto alkaa lähiaikoina . :(
 
vauvahaaveita, mä kans hypistelin kaikkia ihanan pieniä vaatteita, ku oltiin siel reissussa. Ei ollu pelkoo, et tulee jotain tuttuja vastaan, ni sai rauhassa hipelöidä niitä :D
Meinasin kans ostaa sellasen ihanan pienen bodyn, mut en sit kuitenkaan vielä... :ashamed:
 
Jive: Toivon todella, että sulle ei kävisi samoin!!! Eilen illalla, kp31, sellaista hyvin vähäistä ja kirkasta valkkarintapaista joka paperia vasten näytti vaaleanpunaiselta ja/tai rusehtavalta tuhrulta. Muuttui kaiketi myöhään illalla tiputteluksi, aamulla vuosin kuin seula, joka jatkuu edelleen. Ei mene varmaan päivää-paria enempää, että testi muuttuu negatiiviseksi. Inhottaa hyytymät (joita mulla ei normaalisti juurikaan ole) ja kovat kivut kun se odotettu, toivottu ja rakastettu pieni alku revitään pois. Avauduin jo eilen tänne pitkästi tunnoistani, olo ei ole juurikaan helpottanut. Jos jotain valoisia puolia täytyy yrittää etsiä, olen edelleen tietyllä tapaa iloinen plussaamisesta, ainakin ovuloin, hedelmöityin ja se kaiketi kiinnittyikin jotenkin. Kumpa tää "lastentekeminen" (hyi hitto mä vihaan tota sanaa) olisikin niin helppoa ja yksinkertaista kuin suuri enemmistö tuntuu välillä ajattelevan.

Kiitos teille kaikille myötäelämisestä.

vauvahaaveita onnea!
 
olettepa taas ehtineet. :)
:hug: kaikille, jotka sitä tarvitsevat :heart:
emiliana, eikös niin sanota, että kun kerran on tärpännyt, tärppää jatkossa helpommin? :hug:

plussanneilta kysyisin, millaista teidän valkkari on?
Mietin vaan, kun mulla ei yleensä hirveesti tuu valkkaria, muutenku kierron puolivälissä. Nyt sellaista tosi valuvaa ja tosi kirkasta (kimaltaa valossa)... Koko ajan pöksyt märkänä, juoksenkin vessassa koko ajan tarkistamassa, että joko ne menkat alkoi... :eek:
 
Täällä testattu komea PLUSSA! apteekin omalla tein ja komeat punaset viivat tuli ruutuun =)
Kannatti odottaa.Pienessä shokissa oon niin kun tuo vauvahaaveitakin.
Suosittelen kaikille punaviiniä kiinnittymiseen.Mulla auttoi ainakin.
 
Kiitos onnitteluista! oon niin happy! kauanhan tätä on jo ootettu.Miehelle on tuossa testi todisteena.
Meinaako kukaan plussannut pitää päiväkirjaa tuntemuksistaan.Mä nimittäin ajattelin rustata ylös oireita yms.
 
Mulla tuntu tuo kiinnittyminen tosi selkeästi.Olin jo nukkumassa kun vas.puoleisen kohdun kohdassa tuntu pari semmosta viihlovaa kipua (en osaa paremmin selittää).Samana viikonloppuna join 2 lasillista punkkua (kumpanakin päivänä).Sitten pe alkoikin se hirveä pahoinvointi.
 

Yhteistyössä