°..¸ ? Esikoisesta Haaveilevat ? ¸..°

päätettiin just miehen kanssa yhteistuumin, että vaikka pitikin alunpitäen mennä aika tjot meiningillä, niin tilataan silti ne ovistikut..varmaan sieltä mammaksilta kannattaa niitä paketteja tilailla vai? ja se vielä pitikin kysyä kun oon tämmönen "amatööri", et kannattaako se tikuttelu sijoittaa sille aikavälille pääasiassa missä epäilee yleensäkin sen oviksen olevan,eli itse siis 4-5.5 vai tikutellaanko sitä muinakin aikoina? :D
ja argh! en kyllä anna tälle tädin ryökäleelle periksi, nyt vaan entistäkin lujemmalla tahdonvoimalla yrittämään ja jos ei muuten niin vaikka sen ällöttävän greippimehun saattelemana.. :D viime purkki jonka ostin jäi juomatta ja hapantui jääkaapissa.. :D :D voi video miten pahaa se voikaan olla! :x
 
Linduu ja Maiza, tervetuloa jännäilemään tähän sekopäiden seurakuntaan! :LOL:

Siniviuhka, ihanaa että kuitenkin otatte ne ovistestit käyttöön... varsinkin jos se tuntuu helpottavan koko projektia.

ON: Mä luotan että osuimme oviksen aikaan kun joka toinen päivä siinä hommailtiin sillä viikolla... :) bongasin kyllä oviksen limojen ansiosta. vähän on tänään fiilistellyt huonoa oloa... tiedä häntä mistä johtuu. Ehkä kuvittelen. :ashamed: masua nippailee tuosta IHAN keskeltä kohtua... hassua. :LOL: toivotaan että enteilee hyvää!!
 
Kaa
Pigletille rauhaisaa yötä ja miehelle nopeaa parantumista!

Ja sit se pakollinen MieIte: oireeton olo, mahaa vaan nipistelee. Mutta niin se nipisteli viime kierrossakin. Eli ei mitään ylimääräisiä toiveita sen suhteen.
 
Huimasti onnea plussanneille... :heart: =) tämä taisi olla se luvattu plussa pino...

kävin tänään ensimmäistä kertaa elämässäni prätkän kyydissä ja nyt minulla on sekä vauvakuume että prätkäkuume :) Jestas, että se vauhdin hurma on ihanaa. rakastuin :heart: onnea vielä kerran kaikille!!!
 
hyvää huomenta neidit... piti testata uudestaan tänään mutta mikäs siellä alkkareissa olikaan kuin ilmeisesti täti....

kolme vetistä ruskeeta länttiä nauro mulle ihan täysillä "luulitko oikeesti olevas raskaana" pyyhkäsin pois, vaihoin alkkarit ja nyt aijon kattoo mitä seuraavaks tapahtuu. mistään ei oo kipee ja ei ainakaan tunnu että vuotaisin yhtään enää...

saas nähä mitä tapahtuu
 
ku mä en nyt oikeen tajua tätä ollenkaan. miten mun menkat voi olla ensin kaks päivää myöhässä, ja sitten ne muka yhtäkkiä tuleekin ( jos ne nyt alkaa ) ku eilen harratsettiin miehenkaa ei-niin-romanttista seksiä ja ne ei silloinkaan alkanu vaikka yleensä se auttaa niitä alkamaan.

koitin hyppiä tasajlkaa ja vessassa "pynnäsin" (mukava jakaa tää teille) ja koitin saada aikaan ojtain vuotoa, niin ei tullu ku paperiin muutama hassu viiva....

tää päivä tulee olemaan yhtä pähkäilyä. en sit viittiny tehä sitä tstiä tänään kuitenkaan.

mihin tässä maailmassa voi luottaa jos ei omaan kiertoonsakkaan? :headwall:
 
nibbler Jos se on jotaki raskauteen liittyvää pikku vuotoa :heart: :heart:

ON: Itekki ravaan kokoajan vessassa "tarkistamassa" onko menkat alkanu,tänää pitäis alkaa.
Pelottaa vaan että jos ne sitten tuleeki, ei sais noin ajatella mutta.... :/
 
toivotaan että olis sitä. kiitos :hug:

ja kaippa sullakin kuuluu asiaan vähän stressata niistä menkoista. mutta jos ajattelee kuinka suuret mahdollisuudet niiden on nyt alkaa? :hug: sullahan on siellä alokas estämässä vuotoa :)
 
nibbler Niinpä :D Enemmänki mua pelottaa se kemiallinen raskaus, jos se tulee vuotona pois |O |O
Mutta ei saa ajatella noin, toivotaan vaan että kaikki menee hyvin ja siellä sitten ultrassa näkyykin joku :heart: :heart:
Nyt sitte plussaatte tässä pinossa oikein urakalla ja tuutte tonne odotuspuolelle :heart: :heart:
 
käytin tuota haku toimintoa ja siellä monella oli menny kesken kun alkanu vuotamaan, mutta yhtä monella oli kaikki menny hyvin. joillakin pientä vuotoa silloin kun menkkojen ois pitäny alkaa tai pari päivää / viikkoa sen jälkeen.

vähemmästäki menee sekasin.

ois muuten kivaj os meillä olis pino tuolla odotuspuolellakin, niin voitas olla sama hyvä porukka siellä kans :) me ollaan saatu niin hyvä yhteishenki tänne, ois sääli jos se sit loppuis.

*muoks* niin ja mä luin että jos vuotaa ja ei oo kipua se voi olla limakalvoista se vuoto. tai kohdun kasvamisesta aiheutuvaa, mut se kait tulis paljon myöhemmin. ajatuksia?
 
nibbler toivotaan että oli jotain muuta vuotoa kuin sitä itseään... mäjäytetään siltä tädiltä luulot pois!!


vauvis, turhaanhan sitä kemiallista pelkäät . Tai siis tarkoitan sanoa, että suurin osa raskauksista menee kuitenkin ihan hyvin. Ei niitä jokaiselle satu niitä keskenmenoja ja kemiallisia ja tuulimunia ja muita. Koitahan nauttia vaan siitä mahtavasta onnesta mikä on kasvamassa siellä masussa! :heart:

MinäItse: Menin sitten tekemään testin tänään aamulla :snotty: ja eihän siinä mitään näkynyt... :/ En kyllä masennu vielä, nyt vasta mulla kp 24/27-28. Seuraavan kerran testaan perjantai-aamuna jos ei ole menkat alkaneet... Nyt ainakin on turhat toiveet karisteltu ja osaan realistisesti odottaa menkkoja alkavaksi viimeistään torstaina...
Ihan hyvällä mielellä täällä ollaan, oli vaan pakko kokeilla :p
 
Nibbler, toivotaanpas nyt kovasti, että se on jotain raskauteen liittyvää vuotoa :)

Ja ElinaMaria, voihan se plussaksi vielä loppuviikosta kääntyä :) mutta hyvä kun nyt ei ole odotukset liian korkeat, ei tarvitse sitten niin pahasti pettyä jos se prkleen täti sinne löytääkin :)

Kaikille uusille paljon tervetuloa joukkoomme (hulluun?)! :DD
 

Yhteistyössä