°..¸ ? Esikoisesta Haaveilevat ? ¸..°

Asty: Mistä löysit tuollasia tilastoja? :eek: Pistä linkki jos ne on netissä! Elähän vaivu synkkyyteen! Välillä on pahempia päiviä jolloin tuntuu todella pahalta. Mutta sitten taas se olo siitä paranee. Ootteko vielä lekurilla käynyt?
 
no mut silti vaikka noi luvut on niin pienet, niin 90% pareista raskautuu ekan vuoden aikana... En kyllä ymmärrä yhtälöä.. :eek:
en mä tiä. olen ihan pihalla kaikesta ja taidan mennä vaan itkemään peiton alle.
miksi kaikki oireet? ja tämä tajuton väsymys?
 
Julille onnea :)!!

asty, luin just Vauva-lehdestä, että 70 % hedelmöityshoidoissa käyvistä saa lopulta oman lapsen. Jutussa oli myös, että merkittävä osa pareista jättää hoidot kesken.

Mulla tuli sitten jo punertavaa valkkaria. Itku pääsi, yllättävän suuri pettymys tämä. Surullinen olo ja kaivoin tampaxit sille..
 
onnea kaikille plussanneille!!! ja tsemppiä uuteen kiertoon lähteville.
minä olen vielä hieman ihmeissäni kuinka tulee käymään...aamulla testasin selvän negan, mutta tätiä ei vaan näy ei kuulu...iltaa odottelen jännittyneenä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Juli05:
Mulla tuntu tuo kiinnittyminen tosi selkeästi.Olin jo nukkumassa kun vas.puoleisen kohdun kohdassa tuntu pari semmosta viihlovaa kipua (en osaa paremmin selittää).Samana viikonloppuna join 2 lasillista punkkua (kumpanakin päivänä).Sitten pe alkoikin se hirveä pahoinvointi.

kun luin sinun kirjoituksen niin muistui mieleen että minullakin oli muuten viime torstaina tuollaisia vihlaisuja vasemmalla puolella mahaa...vitsailinkin miehelleni että umpisuoleni varmaan ilmestynyt vasemmalle puolelle...(oikealta se on meinaa poistettu :D )
 
mäkin niin kovin toivon et jo ny nappais et oiskii jo raskautunu uudellee mut jostai syystä must enää ei siltä tunnu... nooh, ainaha sitä sopii toivoa :) Km jälkee olin aika apea enkä tykänny vauvajutuista yhtään, nyt sit ko tänää sanoin miehelle et tahtoo vauvan, ni se oli iha mielissään et mulle o innostus tullu takas ko sillä se on ollu koko ajan vaikka km latistikin ja masensi.. mut jotenki ihanaa tuo et se sanoo noin et on halunnu koko ajan, tuntunu joskus (lähinnä heikkoina hetkinä ja etenki km jälkee) et mä vaa haluan mut miehelle iha sama.. et eipä taida ollakaan :heart:
 

Yhteistyössä