°..¸ ? Esikoisesta Haaveilevat ? ¸..°

Mä tirautan itkut ku ambulanssi menee ohi tai ku telkus on joku herkkä kohtaus / joku ammutaan, jonku koira kuolee tms. Mä märsään oikeestaan ihan mistä syystä vaan :'(

Ehkäisyrengas oli hirvee joo! Mustakin tuli täys raivopää, mesosin ja meuhkasin ihan olemattomista asioista |O

ai sullakin louvre sen renkaan kanssa ongelmia? mä jo luulin olevani ainoa kun kaikilla tuttavilla on niin hyvin mennyt sen kanssa.olihan se kyllä huoleton sinänsä,mutta ei sitä aina jaksa raivota ja kiukuta niinkuin sen renkaan kanssa...

luin äsken tuolta iltalehden sivuilta sinkkuelämää-elokuvan juonipaljastuksen,että joku hahmoista kuolee siinä leffassa,olin ihan, että voi ei! varmaan pitää elokuvateatterissa hirveä itkusoolo pitää kesken leffan,varsinkin jos mun iki-ihannoima Kiho menee ja delaa...muilla ei oo niinkään väliä :LOL: :LOL: xD

|O väsyttää, kattelin youtubesta videoita vauvoista ja keskenmenneistä piemistä enkelistä, tuli taas kuukauden itkut kerralla!!!!!

on tosiaan ihana kun kevät tulee ja linnut laulaa (ja paskoo)!!veena sulle sitä että mutkin varmaan aikas helposti tunnistaa kun yänne tulee kirjoteltua välillä ihan liikaa ja liian yksityiskohtasesti :headwall:

hyvää yötä kaikille :wave:

luulenpa mäkin, että mut tunnistaa täältä heti jos vaan sattuu olemaan täältäpäin joku tuttu täällä..vaikka eikai se haittaa jos vaan osaa pitää omana tietonaan asiat, et ei mee heti jollekin mun sukulaiselle kertomaan mitä mä täällä kirjottelen :D

Kiitos kaikille tsempityksestä :)

heräsin taas tänään menkkakipuihin, mutta nyt se on taas ohi.
ois tosi noloo jos menkat alkais kun mä oon mainostanu sitä varmaa tunnetta muutamille ja täälläkin :ashamed:

täällä on puhuttu unilevottomuudesta. mies on monet kerrat herättänyt mut armottomaan tyttömäiseen hihitykseen :) se ei oikeessa elämässä naura yhtään niin, mutta unessa kyllä. oon kans monseti heränny kun mies ei hengitä :eek: pikku tönäsy niin taas toimii.

..:*¨¨*:..(¯`°..¸ ? Esikoisesta Haaveilevat ? ¸..°´¯ ).:*¨¨*:..

rapu83....................kp 110/29................................yk 5

auri77.....................kp 73/28-29..............................yk 1
Laala...................... kp 72/??................................... yk 1

Talvimamma-09....kp 51/30-31.................................yk 1

Tinttara84...............kp 47/25....................................yk 63
Zande.....................kp 46/30.....................................yk 3

Linna.......................kp 39/28-78...............................yk 4
PikkuMyy-82............kp 39/27-29...............................yk 4
apsu........................kp 38/30....................................yk 1
TanjaK.....................kp 37/28-30...............................yk 2
hanni......................kp 37/26-29................................yk 7
asty........................kp 36/28-(30)............................yk 14
Daylightdancer.......kp 34/27.....................................yk 2
kaisukka81.............kp 33/38.....................................yk 6
Ouska.....................kp 32/35.....................................yk 3
Tuulia85..................kp 31/28.....................................yk 4
emiliana..................kp 30/28-33................................yk 1

Juli05......................kp 29/25-29................................yk 9
nibbler.....................kp 28/28....................................yk 9
vauvahaaveita.........kp 27/27-30...............................yk 5
kiharapää................kp 27/32-35(-46)........................yk 8
Siniviuhka................kp 27/29 ....................................yk 2
Nanniina...................kp 27/32-34..............................yk 7
TinyAngel..................kp 27/28....................................yk1
Veiled87..................kp 26/28.....................................yk 3
Kaa.........................kp 24/32......................................yk 4
tyty86.....................kp 24/31......................................yk 2
ElinaMaria...............kp 23/27......................................yk 2
Piglet......................kp 23/27......................................yk 6
Daizy......................kp 20/28-32.................................yk 12

miracle....................kp 19/31-36...............................km 04/08
simppu82................kp 18/32-42................................yk 2
inkaliina-83.............kp 17/28-31.................................yk 3
susanna85..............kp 17/28....................................yk 2
xAnnax....................kp 17/19-28 ..............................yk 5
Veena.....................kp 16/24-28...............................yk 11
Humu82...................kp 15/28...................................yk 1
Kuumeilija87............kp 14/30-35.............................yk 3
toiveilija82...............kp 14/34-42.............................yk 9
Daadeli....................kp 14/ ??...................................yk1
JJ-t..........................kp 13/25-65...............................yk 3
Louvre.....................kp1032-35...............................yk3

Jouskari-82.............kp 8/28....................................yk 8
Sirpula.....................kp 8/34-71.............................yk 9
johanna83................kp 7/32-40.............................yk 2
Charmophis.............kp 4/35-38..............................yk 2
tiger75...................kp 4/28.....................................yk 10
Peppi1981...............kp 3/28-30...............................yk 35
Haidi84...................kp 2/28-29...............................yk 7
arabel.....................kp 1/26......................................yk 12
della........................kp ?/??......................................yk 6
HK86.......................kp ?/??......................................yk 1
sothis......................kp ?/??......................................yk 13

52 x 0,20 = 10,4

Taustailee:
Diodium
vinka......................kuumeilee!!
Alisa84....................kuumeilee, yritys alkaa piakkoin
Emppa.................... odotamme pikaista paluuta!
Santtulii..................odotamme pikaista paluuta!
Miracle....................Toipumassa km:sta TJOT:taa.
mimmukka81..........Palailee kesällä!
Pantalaimon...........Taustailee ja toivottavasti palaa asiaan kesän jälkeen.
Ellamaaria...............Yritys alkaa keväällä -09

Plussanneet:

miisa84........................yk 2
Marimint81...................yk 1
mouku80.....................yk 4
Jonsku83.....................yk 1
Sunshine.....................yk 6
Puliina.........................yk 5
Sydänkäpynen............yk 3
ronja78.......................yk 3
EAK ............................yk 2
salamanteri85 ............yk 1
syksyinen haave ........yk 3
henni82 .....................yk ?
Fairytale84.................yk 4
Tinii............................yk n 1v.
koiramamma..............yk 1
Nauruprinsessa.........yk 1
Mayah........................yk 1
Cora85.......................yk 2
Cristiina.....................yk 7
Novelle78..................yk 14
siniapila ....................yk 3
sanni30.....................yk 4
memmy......................yk 3
LEP............................yk 3
kesk.arvo = 3,56

Voi arabel :hug: Itku on täälläkin herkässä tädin tulon aikaan.
Omaa napaa: eilen oli ihan törkeen paha olo_Olin kavereiden kanssa ravintolassa syömässä ja jouduin lähtemään kesken kaiken pois.Syöminen autto vähäks aikaa kunnes paha olo taas palas.Menkkajuilinnat nähtävästi menee ja tulee.

Nonii..mie arvasin tän ku eilen jo manailin :/ eli napukkaa ku tunnustelin ni jäi sormee rusertavaa valkkarii..tää on jo neljäs kierto ku alkaa tuhruvuoto viikko oviksen jälkee menkkojen alkuu saakka.. :ashamed: sinne meni tän kierron toiveet..pitäs vissii saaha tää tuhruttelu loppuu enneku vois koko vauvaakaa toivoo.. :snotty: ja tää muhee finni poskes on vaan siis tulevista menkoista johtuvaa(2pv sitte sain kaameen paiseen naamaani,ei todellakaan normaalii)..

Voi arabel :( . Oletteko käyneet tutkimuksissa?

Omaa napaa: sain tosiaan eilen 3 haamua eri testeihin ja hölmö minä sitten tein tänään aamulla testin, enkä viisastunut yhtään. Samanlainen haamu tuli tänään kuin eilenkin. Mieskin äsken sanoi tikkua katsoessaan, että "eihän tuo oo muuttunu kumpaankaan suuntaan". Eli aivan haalea vaaleanpunainen viiva siinä on. Ajattelin testata ylihuomenna uudestaan, eikös silloin olisi pitänyt viivan ainaskin vahvistua, mikäli raskaus jatkuu ja alkio on kunnolla kiinni? Mun menkat pitäis alkaa huomenna tai ylihuomenna, joten eikös jo ylihuomenna pitäisi näkyä vahvempi viiva? Eilen koski ihan tosissaan alaselkään, mutta nyt ei ole mitään kummempia tuntemuksia.

asty, oliko siinä sun viivassa väriä? Mä olen tehnyt noita mammaksin testejä ennenkin, enkä ole ikinä saanut niihin mitään haamuksi tulkittavaa. Lisäksi mun viivoissa on hitusen väriä, joten siitä tunnistin nuo haamuiksi =) . Itse näytin tikkuja miehelle, ja kyllä sekin näki siinä viivat :D . Eli jos epäilyttää, niin kysy joltain muulta, näkeekö hän tikussa mitään :).

Kiitos Juli ja Jive. On vaan ihan kamala olo. Yk12! Enpä olis uskonu et tästä itseni löydän. Vielä ei oo tutkittu, seuraavan kerran ku menkat alkaa ni soitan heti gynelle. Eli yksi kierto enää, ni saan jotain selvyyttä tähän.

Kertokaas mulle että alotanko juomaan sitä greippimehua jo tänään vai kun menkat on ohi? Ja ovikseen astikko vedän?

arabel, varmasti saat enemmän "mielenrauhaa", jos käyt gynellä. Tosin mä ja varmasti moni muukin tiedän ihan oikeasti useita pareja, jotka ovat ihan luomusti yrittäneet raskautta yli vuodenkin, eli ei vain ole tärpännyt jostain syystä aiemmin. Esim. mun veli ja sen vaimo yritti esikoistaan yli vuoden, ja lopputuloksena oli terve poika. Samoin mun äiti ja isä yritti mua vuoden. Joskus se vain ottaa aikaa, vaikka mitään ongelmaa ei ole. Oletko tunnistanut oviksen tai käyttänyt esim. ovistikkuja?

Juu, mä tiedän. Ystävä kävi lapsettomuushoidoissa (vikaa ei löytynyt kummastakaan, vauvaa ei vain kuulunut) ja loppupeleissä 4 vuoden jälkeen tyttö sai alkunsa luomusti. Elämä on.. :)

Mä oon tikuttanut ovista ja se on aina ollut ajallaan. Kierto ollut säännöllinen 26 jo pitkään, nyt tosin 24 tälläkertaa. Ja just oman mielenrauhani vuoksi mä haluan tietää, että onko mussa jotain vikaa. Pelottaa vaan ajatus siitä, että kaikille ei sitä omaa vauvaa suoda. Että mä olen yksi niistä.

Eiköhän tää tästä. Kiitos sulle Jive, helpottaa kun saa puhua jonkun kanssa. =)

Voi arabel, :hug: :hug: :hug: Toi on niin tuttua :hug: Meillä menossa 9 yk, ja monet itkut on saanu itkeä, että eikö taaskaan onnistunut :ashamed:
Meillä asia on edennyt sen verran, et molempien pissanäytteet on viety ja verikokeet on otettu, seuraavax lisää verikokeita (multa) ja sit gynelle, joka ultraa mun paikat :|
Noi sun ajatukset on niin tuttuja! Mies aina lohduttaa mua, et kyllä me se oma pienokainen saadaan, ihan varmasti :heart:

Arabel ja Tyty :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Tyty älä vielä menetä toivoasi... vielä on mahdollisuus. :hug:

nibbler,mulla on ihan sama vika. kun täällä "retostelee" oireittensa kanssa niin tuntuu tosi tyhmältä jos tuleekin menkat.. :ashamed: paitsi että täällä saa tuntea just niin kuin haluaa. Ei sitä kait tarttis nolostella...

Jive-, toivotaan nyt että vahvistuu. Mullakin keskeytetyssä raskaudessa eka viiva tuli vasta 3 viikkoa hedelmöittymisen jälkeen... mä testasin viikko sen jälkeen ekan kerran eikä tullu viivaa nii aattelin et en oo raskaana mut sit aloin epäilemään ja 3 vk siitä tuli vahva viiva.

ON: en testannut tänään vielä. Hyvä minä. Tekis ihan sikana mieli testata huomenna, mutta kun ei siinä kuitenkaan näy mitään... :ashamed: ei vaan millään malta! Oireista... mulla ei oikeestaan tunnu mitään erikoisia oireita. Ei pahaa oloa, ei kipeitä tissejä... mä yritin niitä kattella tuossa aamulla et kyl ne saattaa olla vähään täydemmät mut... kuka tietää? :whistle: masua nipistelee ihanku olis puutunut ja kn on kaukana takana. Ihan vitivalkosta valkkaria. Ei mitenkään vetistä vaan tosi omituisen paksua. Ei varmaan kyllä tarkoita mitään. :headwall:

arabel, pahoitteluja ja alota greippimehun juominen het :) Siten se ehtii vahvistaa limakalvojakin enempi :) uutta kiertoa ja ny plussaa! :hug:

Tääl ei taaskaa mitää tietoo kropan toiminnasta... olin luulevinani et no ny on ovis ku 15 pvä ol ovislimoja selvästi ja 16 pvä iha kuivaa mut ny taas alkanu enempi tuleen limoja eikä lämmötkää nouse... Tosin plussakierros tais olla sama juttu et mietin et enkö ovuloi sittenkää ku lämmöt ei meinanneet nousta.. mut tiettävästi ainaski ovuloi :D

ElinaMaria joo mullakin on tota vitivalkeaa valkkaria..ja nimenomaan paksua niinkuin piimä :D ei nyt ehkä ihan, mutta havainnollisesti :D tosi ärsyttävää kun melkeinpä tiiän, että menkat alkaa maanantaina niin sit mietityttää koko ajan,et jos alkaa tosi runsaana ja oon koululla ja menee ohi siteestä :D :D
hirvee nälkä ois taas, mutta enpähän oo aamupalaakaan syönyt vielä kun just vasta ukon kanssa herättiin :ashamed: :D ois niin mieli tehny pöllyyttä peittoja, mut ei kai sit,ei oikein lämmenny mies idealle..

Siniviuhka, mies ei lämmenny? Jo on aikoihi eletty :p mulla ku mies halluupi aina :whistle: tosin eihä me olla oltu yhessäkää ko sen 8kk :D Et jospa se sit vaa johtuis siittä :p Ja mul sillo negakierrossa tul iha hirmusti vvuotoa joka kans ol iha valkost ja paksua... Mut toivotaan et sul ois erilail ja se kertoiskii raskauvest :heart:

Kaa
Heh, miracle, se voi johtua juuri siitä. Meilläkin kun on yhteistä matkaa takana jo se kymmenen vuotta niin tuo lämpiäminen ei aina onnistu. Mutta suurimmaksi osaksi kyllä, onneksi. :D

Täällä ollaan ihan oireettomia, ei sit minkäänlaista fiilistä missään. Ihan okei, parempi näin kuin "liikaoireilla". Mennään päivä eteenpäin ensi sunnuntaihin asti, sitten jännätään ihan urakalla.

Yhteistyössä