°..¸ ? Esikoisesta Haaveilevat ? ¸..°

miracle miulla sama juttu et yk1 kauhee vaahtoominen..nyt oon ihan tyyni.. =) Ei oo ees mitään oireita(jos paleluu ai lasketa..sekii voi johtuu ihan muusta)-->ja se tekeekin tästä mukavaa,ettei tartte spekuloida et mikä nipasu oli mitäkii..toivon et plussa tulis nyt ku oon näin oireeton =)
Täälläkin on mies yön töissä..tulee onneks kainaloon yöllä/aamuyöllä..kohta kahon tossa peiton alla x-meniä vaikka oon sen nähnykkii..
Tää on kyllä hassua et normisti n.2pv ennen menkkoja iho kukkii iha pikkuse(miulla on toosi hyvä iho..ei ees oikeestaa mustapäitäkää) ni nyt on ihan kaamee paise poskessa :x jotkut on sanonu et ku on tullu raskaaks ni on finnei pukannu mut ite en usko et se johtuu siitä..

höhöö,vielä lisää omaa napaa, mutta mun tekis mieli katsoa joku kauhuelokuva tai sit vaihtoehtona joku itkuhässäkkä...en oo kyl pitkään aikaan uskaltanut katsoa mitään kauhua,vaikka nuorempana olin ihan friikkinä niihin.. =) =)

juu mut miettikääs tätä!: mä oon unissani kävelly meide opiskelijakämpän rappukäytävään ilman housuja! Mul oli VAAN toppi ja pikkarit päällä! Ja avaimet ol kotona ja ovi kii! arvatkaas hävettikö PIKKASE herätä siint käytävält?? :LOL: :LOL: :LOL: :kieh:

Siniviuhka... arvaa vaa mite.... Soitin kämppikselle (se ol espoos ja tiesin sen.. kello ol PUOL SEISKA aamul, olin ollu siis baaris edellisenä yönä ja tullu viide mais, en juona ko kolme siiderii eli en ollu ees kännis) ni se sit et no hää koittaa saada poikaystäväänsä kii (asu samas rapus) ja se ei suana.. sit mietin et no kohtahaa mu pittää men sit jolkuttellee puol alastomana kamun kotoolle , se asu siis puolen kilsan tai kilsan piäs.. Sit se kämppis soitti et no saikin poikakamunsa kii ja se tullee aukasee oven (sil ol vara-avain ko kastel tän kämppiksen kukat) ... ARVATKAA HÄVETTIKÖ?!?!?!?! :LOL: :LOL: :LOL: vähänkö mua nauratti sen jälkee :D se ku avas oven ni ol vähä et öhöm :D ja mie yritin vaa toppiani riuhtoo alaspäi :D onneks sentää ol vähä pidempää sorttia ku tavallisest :D nii ja pikkarit ol stringit... EI helevata toi unissakävely ei oo oikee mun laji!!!! :LOL: :kieh:

Siniviuhka, mie taasen nii tottunu oleen aika vähä pökkelö ja muuteskii ko oon näytelly ni oon ollu aika urvelo niissäki ni se tulloo multa luonnostaa :D ni mul ei tunnu missää :D nauratti vaa iha helkutisti jälkeepäi :LOL: eli heräsin siinttä käytäväst ja olin laukun kummiskii ottana mukkaa jossa ol siis kännykkä :D ja kukkaa ei vastanna paitti tää mun kämppis :D

tuntuu vähän et oikee mienaa masentaa ku loppukierto ja tätin pitäs tulla 8pv päästä.. :| ootteln tässä tuhruvuotoo mikä on jo kolmena kiertona alkanuu 6-8pv oviksen jälkeen.. :ashamed: en mitekää ees usko et nyt ois tärpänny..iha semmoi olo..oikee pelolla odotan tätiä.. :(

JJ-t: Kyllä vain, treen seudulla on varmaan jotain pahaa Jinxiä, kun tuolla lapsettomuuspuolellakin Pirkanmaalaisia niin että piisaa. Pitäneekin pakata kamppeet ja ottaa selvää missä on hedelmällisimmät paikkakunnat :D

Aiai, tuossa näyssä alkaa varmaan kesän tulo poltteleen. Itse taas olen täältä itäpuolelta, en viitti tarkemmin kertoa ettei joku vaan tunnistaa :eek: Me kun ei olla yrityksestä kerrottu kellekkään.

Onpas täällä monta jotka joutuu nukkumaan yksikseen tän yön.. sama täällä. hmmm.... miehet on kaikki jossain, mihin meitä ei oo kutsuttu?!! :LOL: :LOL: No..luulisin, että mun puolisko on kuiteski maapallon toisella puolella...onneks maanantaina pääsen taas kainaloon.

Hui..Siniviuhka mä ainakin saisin sätkyn jos mun mies alkais pelotteleen yöllä unissaa, vaiks et olohuoneessa on joku... Muutenkin oon niin vainoharhanen, et tarkistan ulko-ovenkin aina vielä just ennen nukkuun menoo... Mutta kyllä sulla varmaan hauskojakin hetkiä monena yönä on =) . Heh... toivon todella, et se pikkunen olis siellä matkassa! Sano sille miehelles, että kun tarpeeks paljon toivoo jotakin asiaa, se toteutuu ;) .
" Toivon meille kaikille plussaa viimeistään seuraavasta kierrosta....." :p

xAnnax voi mä toivon niin kovasti myös..mutta parempi olla vaan niin ettei mitään ois tapahtunu niin ei tipu niin korkealta pilvistä maanantaina kun täti päräyttää kyläilee..
sanoin miehelle, että kun maanantaina alkaa menkat (jos), niin itken ihan varmasti..itken sitä,että harmittaa ettei vauvaa tule tässä kierrossa..miehelle vaan tuntuu olevan tommoset asiat jotenkin yli ymmärryksen. se sanoi, että iloitsee sitten kun on plussa,muttei osaa surra sellaista mitä ei oo koskaan ollutkaan.. se ei noteerannu mitenkään viimeksikään kun testasin negan,vaikka silloin olikin ihan ymmärrettävää ettei pikkuinen ollutkaan mukana ja silti silloinkin itketti koko päivän...

miracle onhan se niinkin, että silloin kun on menkat, niin ei oo oikeasti ollutkaan mitään vauvaa tulossa..siinä mulla ainakin suurin itkun syy on se pettymys ja harmi..
tiedän myös kuuluvani niihin ihmisiin jotka saa hepulin plussatessa,varmaan itken ja hihkun koko loppupäivän..ja tiedän myös, että jos käy niinkin huonosti,että tulee km niin vaivun aika varmasti synkkyyteen. oon todella herkkä ihminen sisimmässä, vaikka esitänkin oikeassa elämässä todella kovaa ja kylmää kaikille..

mä en oikeen hirmuse herkkä oo koskaa ollu, tai no ehk lapsena mut se kaikki paska lapsenaki mitä ol (alkoholismit sun muut plaa plaat perheessä ) ni ei vaa ennee oo sillai herkkä ku joskus.. Oha se pettymys aina jos menkat alkaa mut jotenkii minen ossaa itkee... en oo koskaa oikee osannu. Itken vaa ku tosissaan sattuu ja sillonkii itkin ku raskaana ja iha pimeistä asioista.. mut en noin muutoin..

mä taas oon vasta viime vuosina tullut tälläiseksi itkupilliksi..nuorempana en itkenyt kuin aniharvoin. osasyynä varmaan tuohon itkuherkkyyteen oli ehkäisyrenkaan aloittaminen ja niinkuin aiemmin jo mainitsin, itkin renkaan aloitus viikolla youtubelta katsotulle mika häkkisen mm-mestaruus videolle :D :D silloin oli kyllä hormoonit niin epävireessä mun kropassa kuin olla ja voi, olin ensin ihan raivohullu ja yhtäkkiä itkin taas jne..onneksi nyt on ohi koko hormoonirumba,ainakin toistaiseksi ;) :D :D

Yhteistyössä