°..¸ ? Esikoisesta Haaveilevat ? ¸..°

miracle, mulla viimeisessä negakierrossa taas tuli tosi runsaasti valkkaria mut se oli ihan lirua... :LOL: et eipä siitä ilmeisesti voi mitään sanoa... :D nyt ei tuu nimittäin runsaasti mut se mitä tulee on paksua ku piimä, kuten täällä sanottiin... ;)

Sama homma täällä Kaa, ei aina mies innostu enkä aina minä. kuusi vuotta yhteistä eloa jo takana... :heart: ei sitä aina huvita.

ei se seksikään ole aina niin välttämättömyys,paitsi lapsien teossa :D mulle riittää useasti pelkkä läheisyys ja oon onnellinen siitä, että illalla saa käpertyä miehen kainaloon turvaan.. :) joskus kyllä ärsyttää silti kun vaikka kuinka tekis mieli niin eih... :kieh: :LOL:

Eilen ilta meni odotellessa. Ensin oman terveyskeskuksen päivystyksessä 2tuntia45minsaa ambulanssia odottaen. Sitten ensiavussa meni n.22.50-1.30 asti ja mies pääsi kotiin. Pahaa vatsatulehdusta epäiltiin. Jos kuume vielä nousee mennään takaisin ensiapuun. Eli mun pitää tarkkailla vointia. Palailen taas! :wave:

Moikka! Mä itkin koko eilisen päivän. Mä olen todella kova stressaamaan ja kaksi haamutestiä tuli, tosin nii että aika oli mennyt umpeen ja menin katsoo testejä vasta myöhemmin ja niihin oli tullut haamu. No mulla on yleensä säännölliset menkat ja nyt oli sen 5 päivää myöhässä ainakin. Siis eilen alkoi :'( :kieh: Saattoi olla keskenmeno, voi kun tietäisin sen. Se auttaisi mua tietämään, että onko yleensäkään mahdollista saada lapsia. Miehen siiittiöiden laatua kun ei ole tutkittu ja tosiaan niin kuin oon maininnu niin sillä on jo ed. suhteessa vuosien(??ainaki 5-v) yritys takana. Jos nyt olin raskaana kuitenkin vaikkakin aivan alku alku tekijöissään se on meille onni siinä mielessä että mahdollisuuksia on. Menkat saatto kyl olla 5 päivää myöhässä pelkästä stressistä, mutta toisaalta mulla ei oo ikinä yleensä myöhässä. Ja vatsakivut oli hirveitä ja tunteet pinnassa. Musta tuntuu että mä en nyt jaksa stressata enää tän asian kans tai muuten kohta joutuu oikeesti johonkin hoitoon. :headwall: Mulla on ollu lähiaikoina elämä muutenki epäonnistumisia täynnä. Kauheet selkäkivut kestäny jo pari vuotta, rajoittaa mun elämää niin että opiskelu ja työ ei onnistu kokopäiväisesti ja hirveä stressi tutkielmasta jonka haluaisin valmiiks, mutta en jaksa. Olen NIIN väsynyt koko elämään. Jos on luonteeltaan tällainen aika paljon itseltään vaativa ja herkkä niin vastoinkäymiset voi masentaa pitkäksikin aikaa :'( Mutta plussaonnea kaikille muille. Kai se aurinko joskus paistaa risukasaankin(kirjoittaa itkusilmässä- pelkkä risukasa sana sai jo aikaan alemmuuden tunnetta ku tuntuu et on just niin risukasa olo kun vain voi)... Mutta täältä noustaan vielä, ja taas vahvempana :wave:

:hug: Haidi! paljon tuttuja ajatuksia sun kirjoituksessas. varsinkin tuo risukasa kohta, semmonen tunne mulla on just nyt kans. mutte kuten ite sanoit: sieltä tä kohta taas nouset ihan varmasti ja entistä vahvempana. :)

ON: ja tilanne raportti (ku mä oon niin huisin tärkee *sarkasmi*)

ei vielä menkkoja. yhden jälkeen ne on tavannu tulla mutta alko ne viimeksi myöhemmin. eli jos ei oo kymmeneen asti tullu voin jo alkaa kuvittelemaan kaikkea. sitä ennen en siihen anna ittelleni lupaa.

päänsärky on aivan kamala!! |O

piglet pikaista paranemista miehelles! sehän on hyvä merkki jos kotiin pääsee :) :hug:

on ne joskus aikanaan heitelly mut ei sitte viime kesän. ja silloin ku söin pillereitä niin ne heitteli melkolailla että tuli kesken kartan. mut tosiaan sitte kun ne lopetin yli vuosi sitten, ja kävin siellä leikkauksessa niin ne on meny tuohon mitä ne oli ennen.

Alkuperäinen kirjoittaja Jive-:
asty, oliko siinä sun viivassa väriä? Mä olen tehnyt noita mammaksin testejä ennenkin, enkä ole ikinä saanut niihin mitään haamuksi tulkittavaa. Lisäksi mun viivoissa on hitusen väriä, joten siitä tunnistin nuo haamuiksi =) . Itse näytin tikkuja miehelle, ja kyllä sekin näki siinä viivat :D . Eli jos epäilyttää, niin kysy joltain muulta, näkeekö hän tikussa mitään :).
Mun mielestä siinä ei juurikaan ollut väriä. Viimeisimmässä testissä (teinkö sen nyt kp34, en varmaks muista) väriä saattoi havaita noin 20min kuluttua, mutta hyvinhyvin vähän.. teen seuraavan testin ens viikolla joku päivä... jos tarvii.

eilen oli tosi tuskaista nukkua, vatsa oli ihan pinkeenä, oli ilmavaivoja ja se viilteli, kun olin mahallani. Sit kun yritin nukkua kyljellään, sattui lonkka. Ja selällään en osaa nukkua. Kahden aikaan vielä katoin kelloa, sit oon jollain ihmeellä nukahtanu. Ja kuudelta heräsin töihin. Niin ja puol kaks yöllä oli niin kova nälkä, että oli pakko nousta syömään :LOL:

ja toi valkkari, sitä on enemmän kuin koskaan. Pöksyt koko ajan märkänä ja se on sellaista kiiltävää... :eek:

asty kuullosta hyvältä nuo oireet :) sua muuten ajattelinkin eilen kun luin yhestä ketjusta että yks nainen oli todistetusti sellainen että sen raskaudet ei näkyny testeissä ollenkaan ennenkuin raskaus oli edennu kaksnumeroisille viikoille. vaar veritestissä pysty näkemään. ehkä näin on tapaus sunki kohdalla?

:) toivottelen mäkin paljon plussatuulia niille,jotka meinasivat nyt testailla! :) +++++ :whistle:
me lähdetään tästä viikonlopun viettoon mun kotipaikalle ja en usko, että siellä voisin käydä koneella ilman, että joku perskärpänen ois koko ajan kyyläämässä, joten todennäköisesti vasta sunnuntai-iltana palailen tänne..
hyvät lauantait ja toivon plussien lisäksi myös lottovoittoja niille, jotka ko. peliä harrastaa :D

saakelin mies! se on niin varma siitä että simpat on tehny tehtävänsä että eväs multa seksin! |O "eihän sulle enään tuu menkat" se sano kun mä ruinasin ja ruinasin...

pihtari! mitäö jos mulle tuleeki menkat? mitäs sit tehään? meinaako se tosiaan että mä alan pelleilemään suihkussa tai saunassa koko ensviikon? hä? saa elämänsä yllärin ... :kieh:

nibbler ohoh, missäs sellainen ketju? googletitko vai miten löysit?
varmaan aika harvinaista sellainen...
työkaverille kävi kans just sillai, että sillä oli mielestäni melkein 2kk menkat poissa ja se kävi jo gynelläkin ja gyne määräs jotain hormonia ja jokin sai sen jättämään ne hormonit ottamatta ja sitten se olikin raskaana. Mitä ilmeisimmin se oli ollut raskaana koko ajan, en nyt tiedä miten kävi, kun en oo nähny sitä ekan ultran jälkeen, kun jäi sairaslomalle... Se gyne vaan oli sanonu jotenki kummasti sillon, että näitä voi ottaa vaikka olisikin raskaana... et onhan noita juttuja :D

jooooooo,kävin just vessassa ja taas tulee pyyhkiessa tuhrua..tällä kertaa se kyllä näyttää sille, että se ois ihan menkkojen alkusotkua.. voiii
tätipunainen jos nyt tulee jäädäkseen!! :| :| :| jospa tää tuhru ois vaan jotai muuta..pitää huomenna informoida enemmän jatkuiko vuoto vai ei..

Kaa
Itselläni ei pissassa näy tuo raskaushormoni kovin helpolla, viimeksi se näkyi vasta rv 8:lla kotitestissä. Positiivisen tuloksen sainkin veritestissä rv 5:llä. Työsuhde-etuja :D . Myös ovulaatiotestissä on sama juttu. Tein tässä kierrossa ovistestejä ekaa kertaa elämässäni ihan mielenkiinnosta, ja vahvin viivani oli sellainen puolet kontrolliviivasta. Jos sitäkään. Mutta plussa silti. Sama raskauden toteavissa pissatesteissä. Silloin syksyllä (rv 8) pissatestin tulos oli todella hailakka, mutta selvä plussa. Veressä HCG-hormonin tulos oli silloin jotain 120 000.

Mie olen nyt vähän tälläinen ongelmallinen testattava. Seuraavankin testin teen töissä verestä. =)

Kaa
Nyt aion maalata pirua seinälle; pakkohan mun on olla raskaana kun eilen join kaksi lasia punaviiniä ja nytkin on lasissa siideriä. Varmasti olen raskaana ja saan kauheat tunnontuskat viikon päästä. :LOL: Noh, uunissa on namia lihapataa ja jääkaapissa salaattia ja valkosipulikastiketta. Tunti vielä... Laitoin eilen lihat marinaadiin ja nyt ne on olleet uunissa pari tuntia. Viiden jälkeen jos ottais ne pois. Tää on hassua, kun normaalisti en syö lihaa. Ainoa muoto, jona lihaa syön, on ravintolassa kunnon pihvi ja tuo uunissa tehtävä lihapata. :p Ja maksaa on mukana, paljon! Viitaten taas tuohon viestin aloitukseen... :D

... yritin äsken mennä nukkumaan pienet päikkärit kun ne viime yön unet jäi lyhyiks.. mut en pystynyt kun tuli hirvee itkukohtaus.. isää mietin. 3. toukokuuta tulee se 2 vuotta hänen kuolemasta.. ja mieskin on keravalla, niin ei ollut ketään pitämässä kiinni... :(
eikä itku meinannut loppua millään :(

kai sitä kans pitäs alkaa ruokaa tekeen... :eek:

juu, kyllä mä sen tiedän... :)
mulla on ollu itellä mahollisuus surra vasta viimeisen vuoden.. pidin silloin kasassa äitiä ja veljeä. itse yritin olla vahva ja jätin suremisen myöhemmäksi. siksi tää kai tuntuu niin vaikeelta..
oon aina ollu kai vähän sellanen et ajattelen ensin noi läheiset ja sitten vasta itteni... joskus jos pistän itteni etusijalle, tulee huono omatunto.. :eek:

Asty... sinulla on nyt tosi rankkaa. :hug: koitahan jaksella. Käperry peiton alle ja napostele jotain hyvää ja itkeskele rauhassa. :hug:

Nibbler, ei vissiin vielä kuulu mitään tädistä? :p

Kaa minäkin otin eilen olutta ja tänäänkin aattelin ottaa viintä tai jotain... ;)

On: Huomenna aamulla on ehkä pakko tehä testiä.. :ashamed: Tuun sitten tänne kertomaan sen ettei siinä näkynyt mitään. :LOL: kamalan varma olo mut ei oo mitään oireita... :/

kiitos elinamaria :heart:
täytyis kai käpertyä peiton alle, muttei nyt ehdi. kokkausta tiedossa, sit täytyy käydä suihkus ja alkaa valmistautuun, kun kaverin kans lähdetään hakeen miehiämme keravalta... melkee puolentoista tunnin ajomatka...
mutta oli hyvä ajatus.. huomenaamulla saan nukkua pitkään kun vasta iltavuoro. ja oman kullan kainalossa saan nukkua :)

Ja hei, samanlainen varma fiilis oli mulla jo viikko mahd. oviksesta... saa nähdä onko naisenvaisto oikeassa...

ja mietin myös sitä, uskaltaisinko minä ottaa yhden puolenlitran siiderin? vaikka niitä haamujenhaamujen haamuja olenkin saanut.. :eek:
tai sit en ota, tulee kuitenkin omantunnontuskia :D

elinamaria ei oo näkynyt ei :) oon käyny ehkä 20 kertaa vessassa kattomassa tänään mut ei. nyt ei oo ees mitään sellasiin viittaavaa. side on paikoillaan ja valmiina tosin.

ehkä mä kohta kehtaan taas käydä kattomassa :D

asty mulla vähän sama kun asuin tavallaan exäni kotona, ja sieltä kuoli sen veli, niin en mäkään päässy suremaan sitä kun vasta ku meillä oli hetken poikki. tuntu kauan että piti olla tukena siellä, ja että mulla ei olis ollu oikeutta olla surullinen, koska se oli mulle vaan veljenmalli enimmillään.

vasta myöhemmin päästin kaiken ulos...

Yhteistyössä