Media on täynnä pelottelua

vierailija
Onhan se pelottavaa mutta jos ei kerrota, esim covid ja Tampereen tulipalo, niin miten ihmiset osaisivat suojata terveyttään? Myös sodista ym uutisointi menee vähän samaan, ei ehkä kannata matkustaa maahan jossa on levotonta jne. Myös Lyly myrskyn sähkökatkoista kertominen voi olla hyvä muistutus monelle että sitä kotivaraa on hyvä olla ja ei ole itsestäänselvyys että joka päivä saa sähköä vaan kuuluu onnekkaaseen osaan ja voisi olla jopa kiitollinen.

vierailija
Siitä alkoi melkoinen historia. Moniko muistaa asiat juuri musiikin kautta?
Minulla ei ole mitään muistikuvaa Elviksen äidista. Mainitsin viestissäni vain Elviksen ex-vaimon, jonka haastattelun katsoin Youtubesta. Muistaakseni juttu on 7 vuoden takaa. Priscilla puhuu aina eri jutut. Enen hän kertoi Elviksestä ikäviä asioita. Videossa Elvis oli tällä kertaa ex-vaimon mielestä vain superihana. En enää palaa aiheeseen, sillä Elviksestä olen ikäni vitsaillut, enkä enää halua pyörittää samaa levyä.

vierailija
Olisi niin mukavaa jos joskus uutisoitaisiin hyvistäkin asioista!

Luen Maaseudun tulevaisuuttakin mieluummin. En asu maalla mutta ne ei kirjoita vain ikävyyksiä.
Luin kyseistä lehteä työpaikallani.
Lehdestä tulee hyvä olo. Tuntuu kuin istuisi kiikkutuolissa ison maalaistalon tuvassa, ja kaikki askareet ovat hyvällä mallilla.
Kirjastossa istun yleensä kiikkutuolissa, jos se on vapaana.

vierailija
Luin kyseistä lehteä työpaikallani.
Lehdestä tulee hyvä olo. Tuntuu kuin istuisi kiikkutuolissa ison maalaistalon tuvassa, ja kaikki askareet ovat hyvällä mallilla.
Kirjastossa istun yleensä kiikkutuolissa, jos se on vapaana.
Niin just! Mullekin tulee ihan semmonen mukava mummolafiilis. Taidanpa tilata sen kehden kotiin paperilehtenä. Ja luen sitten vaan sitä kiikkustuolissa keinuen 😊
Mun tosin pitää sitten ostaa se tuolikin 😄

vierailija
Niin just! Mullekin tulee ihan semmonen mukava mummolafiilis. Taidanpa tilata sen kehden kotiin paperilehtenä. Ja luen sitten vaan sitä kiikkustuolissa keinuen
Mun tosin pitää sitten ostaa se tuolikin
Kiikkutuoleissa on paljon moderneja versioita. Viihdyn lentokentän mustassa kiikkutuolissa. Sellainen oli anopillani. Satuja luen ja teen käsitöitä matkakohteeni nojatuolimaisessa, lyjyjalkaisessa kiikkutuolissa.
Sanomalehtiä siellä en voi lukea, kun en osaa maan kieltä.

vierailija
Tekstitv:stä tulee hyvä ja rauhallinen olo samoin kuin radion merisäästä.
Liekö totta, että sen lukee nykyään koneääni.
Tykkään kuunnella koneella luettuja uutisia.

vierailija
Tekstitv:stä tulee hyvä ja rauhallinen olo samoin kuin radion merisäästä.
Liekö totta, että sen lukee nykyään koneääni.
Tykkään kuunnella koneella luettuja uutisia.
Ennen oli just parasta kuunnella sitä merisäätä. Mökillä kesäisin usein kuuntelin. Se on rauhoittavaa.
Vieläkö se tulee samalla tavalla?
En ole enää kuunnellut radiota aikoihin.

Yhteistyössä