°..¸ ? Esikoisesta Haaveilevat ? ¸..°

Jee kohta satelee plussia tähä pinoon :D mulle kans!!! Tosin uskokee tai älkää.. välil oon iha varma et oon raskautunu uuvellee mut ei uskalla hehkuttaa ko jos ne menkat sielt jossai vaihees tulee :p eli kierto ois ny lyhkäsempi, joku 29 vaa ku tuntu ainaski et ovis ois ollu jo.. mut en mie päätäni pantiks laita :p
 
saa hehkuttaa mäki tein niin ja ei oo yhtään noloo jos näin sovitaan :LOL:

juli sehän on ihanaa! mä katoinki että sulla menee kiertopäivät tosi hienosti tuolla :)
juu jospa me tosiaan alettais plussailemaan pikku hiljaa täällä :)
 
nibbler ja juli plussaa plussaa.. :wave: kova puhuri sinne ++++ :whistle: :whistle:

Oon niin niin kuoleman väsynyt ollu koko päivän..ei normaalii todellakaan.. :eek: ja viel vapaapäivä..ja palellu ku pien sika..*kuiskaa* "tuhruu ei oo tullu,vaikka seksiäkii harrastettii ;) mut kerkii se viel..
 
omanapa ällötekstiä: nonii taitaa olla oikeasti nyt menkat alkamassa..tuhruttaa kummaa punaista limaa..venyy ja paukkuu kun pyyhkii ja siteessäkin kiiltelee limaisena eikä ollenkaan niinkun normaalisti oikeana verenä.. hmm..hitto. :( :|
 
Toivotaan et täti kiertää teidät siniviuhka ja tyty tässä kierrossa! :heart:

Itsekseni täällä vietän iltaa kun mies lähti kaverinsa varpajaisiin. Ainanki 4 meidän kaveripariskuntaa on saanut lyhyen ajan sisään perheenlisäystä. Tässä sitä hikenä yrittää itse tulla raskaaksi ja muut vaan sikiää ympärillä. Mäki tahdoooon |O |O
 
Nibbis, mulle vois vaihtaa kierron pituudeksi 32-33. On näköjään tasoittunut ehkäisyrenkaan pois jätön jälkeen.

On sitä hassu.. mä onnessani katon joka aamu mihin kohtaan tossa meidän listassa sijoitun. Myhäilen itsekseni kun nousen seuraavalle kymmenlukuosiolle :LOL: :LOL: :ashamed:

Tsekkaako muut, et jos vaik nyt tästä kierrosta raskautus nii mikä tulis lapsen horoskooppi olemaan? Oon kai sekoomas ku tällasia kelailen :whistle:
 
louvre hyvä että on kierto tasottunut. mä vaihan sen huomenna aamulla, kun nyt on kiire kotiin :)

tulin vaan tekemään tän virallisen julistuksen, että mun menkat ei oo tullu sovittuna ajankohtana :)

hyvät yöt ja kauniit unet ja plussankuvia aamulla :wave: naidi nait!
 
mie testaan kans varmaan huomenna :D nyt kun tänään kp 34/32. ihmettelen todella jos negaa tulee, kun tissiä tänään pistellyt kummasti, lämpoo edelleen tasan 37 (ainakin 0.8 astetta yli normin), ja maha ollut TOSI omituinen. mut sen näkee sit. :)
 

Yhteistyössä