°..¸ ? Esikoisesta Haaveilevat ? ¸..°

juu, tottakai:)
mulla taas eilisen reissun aikana ja jälkeen on ollut outoja tuntemuksia. Autossa piti avata farkkujen napit, kun ahdisti.
Ja tuo vatsan toiminta on jotain hirveetä. Siis koko ajan hätä :eek:
Ja ilmavaivoja.
Ja väsyttää aivan sairaasti.
Noh, ajattelin soitella alkuviikosta neuvolaan ja pyytää taas lähete labraan torstaille...

ihanaa kun ollaan saatu näitä haamuja tähän ketjuun :heart:
 
Jee vihdoinkin ropisee taas plussia tähän pinoon :D onnea DD ja varovainen onnittelu vauvahaavikselle!! :flower: :flower: Ja mites nibbler, toivotaan seuraava tetsi olis molluska plussa! :heart:

Tääl ollaan kipeiks tultu :/ Kurkku aina silloin tällöin jumalattoman kipeä :headwall: Prkle, ei pääse ens viikollakaan jumpalle jos tää ei suostu lähtee helpolla pois :snotty:
 
asty Ootko sä testaillu nyt? Koska kyllähän nuo oireet viitais aika paljon raskautumiseen :heart:

Itseä taas pelottaa, että ku teen seuraavan testin nii siihen ei enää tuliskaa mitää.Voiko r-testi missään muodossa antaa väärää positiivistä tulosta.
Mulla ei viel periaatteessa oo menkat myöhässä, viime kierto oli 29 päivää, ja nyt menossa kp 28...jänskättää kyl vähän :eek:
 
en oo nyt testaillut. Viimeinen oli silloin muutama päivä sitten, oliko se nyt perjantaina...
Ja aina vaan se sama viivanpaikka. Noh, labrasta saa 100% varman vastauksen....
En stressaa asiasta sen enempää ennen sitä... Täti tulee jos on tullakseen, ja on tulematta jos niin tahtoo :D mut sais kyllä tulla, jos en raskaana ole... :)

tuleeko teille jouluvauvat vai meneekö ensi vuoden puolelle?
Jos mä olisin raskaana, olis la 20.12. :) joulu synnärillä :D :D
 
Onnea Vauvahaaveita ja DD!!! :heart: :heart: :heart: MAHTAVAA!!! Ihanaa että aloititte tämän plussasateen!!!

Nibbler, ehkä se ei vaan vielä näy?!

ON: En testannutkaan tänään.... :D onneksi maltoin! Odotan vielä ainakin huomiseen... :p ei edelleenkään mitään mainittavia oireita. :/ masua nippailee välillä, eilen sain kyllä itkuraivarin mutta saattaa olla pms oireitakin? en oo kyllä ittelläni tuollaisia aiemmin huomannut... noh. Kohtahan sen tietää! :D
 
ei r-testi voi antaa väärää positiivista, paitsi jossain tilanteissa kun on käytetty hedelmöityshoitoja esim jotain hormonia. (KORJATKAA jos olen väärässä)

Neuvolan täti on sanonut, ettei siihen pitäis tulla MITÄÄN viivaa ellei raskaana ole. Kun se "paikka" testissä havaitsee vain sen tietyn hormonin... :)
 
Tänään aamulla sitten jo haalea, mutta selkeä plussa :heart: (testillä jonka herkkyys 25) :). Eli raskaana olen!

Mulla on ollut oireina alaselkäkipua ja nyt parin päivän ajan sellaisia repäiseviä kipuja alavatsassa. Tuntuu myös, että ruokahalu on kasvanut. Oviksen jälkeen kipeytyi nännit n. viideksi päiväksi, mutta se meni ohi.
 
samoja oireita kyllä täälläkin kuin Jivellä... tuo alaselkäkipu, nännit on edelleen kipeät, rinnat ei niinkään, vihlaisevia kipuja alavatsassa ja välillä sellaista paineen tunnetta.
Sit on vielä tuo vatsantoiminta, väsymys, pissalla juokseminen, jano, vilunväristykset, vatsa on turvonnut jne....
ei kai näin paljo oireita voi ees olla? :LOL:
silti varaudun kumpaankin vaihtoehtoon :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja asty:
samoja oireita kyllä täälläkin kuin Jivellä... tuo alaselkäkipu, nännit on edelleen kipeät, rinnat ei niinkään, vihlaisevia kipuja alavatsassa ja välillä sellaista paineen tunnetta.
Sit on vielä tuo vatsantoiminta, väsymys, pissalla juokseminen, jano, vilunväristykset, vatsa on turvonnut jne....
ei kai näin paljo oireita voi ees olla? :LOL:
silti varaudun kumpaankin vaihtoehtoon :)
Mullakaan ei oo rinnat kipeät juurikaan. Ja samoin mua väsyttää ja viluttaa :). Kuvittelin, että tää on perus-pms:ää, muttei sitten ollutkaan. Toissapäivänä havahduin jo siihenkin, että mahassa tuntui repäiseviä kipuja, jotka tuntui hieman erilasilta kuin menkkakivut :). Toivotaan että saat selvyyden asiaan, ja mieluiten tietysti positiivisen testin =)
 
joo, viime kierrossa (joka oli sen 42pv) oli niitä menkkakipuja melkeen joka päivä kp28 jälkeen... nyt niit oli muutamana päivänä ja ne hävis. Tilalle on tullu noi vihlovat.. töissä huomaa kun touhuu mammojen ja pappojen kans. Ja voiko jo näinkin aikases vaihees tulla toi, ettei pysty nukkumaan mahallaan? :eek: ei yksinkertaisesti pysty. rupee vihloon tai muuten ahdistamaan. pöh.
jos taas kuvittelen kaiken...? Noh, elämä menee niinkuin on tarkoitus.
Huomasin myös, etten polta enää niin paljon kuin ennen. Ja samantien kyllä lentää tupakat roskiin kun varman tiedon saan. Sit kyllä työkaverit ja koulukaverit ja muut hoksaa heti, että raskaana ollaan.. :eek:

Jive, onko se sun nännikipu sellaista kihelmöintiä? Ahdistaako rintaliivit? Onko sun nänneissä mitään ulkoisia muutoksia? Mulla ne nöpöttää koko ajan ja näyttää ehkä asteen tummemmilta ja siitä päästä se on valkoinen... :eek:
 
Onnittelut viel kerran Jive ja varovaiset vauviksellekin :heart: :flower:
Kiitos kaikille ketkä mua on onnitelleet =)

On kyl todella epätodellinen olo, mut niin onnellinen et vois räjähtää. Mieskin on niin sekaisin onnesta :heart: Mun äiti käski jo huomenna ekaa neuvolaa varaamaan, ei siis tietenkää ultraa vielä, mut muu tarkastus :D Varmaan ihan hyvä idis, kun en gynelläkään oo käyny reiluun puoleen vuoteen.

Munkin nännit nopottää :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja asty:
joo, viime kierrossa (joka oli sen 42pv) oli niitä menkkakipuja melkeen joka päivä kp28 jälkeen... nyt niit oli muutamana päivänä ja ne hävis. Tilalle on tullu noi vihlovat.. töissä huomaa kun touhuu mammojen ja pappojen kans. Ja voiko jo näinkin aikases vaihees tulla toi, ettei pysty nukkumaan mahallaan? :eek: ei yksinkertaisesti pysty. rupee vihloon tai muuten ahdistamaan. pöh.
jos taas kuvittelen kaiken...? Noh, elämä menee niinkuin on tarkoitus.
Huomasin myös, etten polta enää niin paljon kuin ennen. Ja samantien kyllä lentää tupakat roskiin kun varman tiedon saan. Sit kyllä työkaverit ja koulukaverit ja muut hoksaa heti, että raskaana ollaan.. :eek:

Jive, onko se sun nännikipu sellaista kihelmöintiä? Ahdistaako rintaliivit? Onko sun nänneissä mitään ulkoisia muutoksia? Mulla ne nöpöttää koko ajan ja näyttää ehkä asteen tummemmilta ja siitä päästä se on valkoinen... :eek:
Kp mulla on nyt 26/ 26-27. Nännikipu on sellaista kummaa arkuutta ja rintsikat tuntuu epämukavilta. Mutta mitään ulkoisia muutoksia en huomaa muuta kuin että tissit on ehkä hieman turpeammat, "täydemmät". Mutta nää oireethan on kaikilla tosi erilaisia. Sun oireet kuulostaa kyllä tosi lupaavilta :)!!
 
on ollut huonoa oloa, mut ei tänään niin vahvasti. ruokaa ei kyl tee mieli. :) muuten kaikki klassiset oireet, vessassa saa käydä kokoajan, tissit turpeat ja hyvin arat, väsymys, nenä tukossa, mahakivut jne. oon kyl varma et pahoinvointi tulee viel takasin nyt plussankin jälkeen.
 

Yhteistyössä