°..¸ ? Esikoisesta Haaveilevat ? ¸..°

Tuli yhtäkkiä tarve sanoo oma ajattelutapa "ääneen" tästä vaaviasiasta eli minä ainaski haluun elää sellasessa autuaassa kuplassa ja toivoo parasta enkä ajatella asioista pahinta heti alkuun :saint: Hörhöillä en kuitenkaa haluu ja kerätä kaikenlaista vauvatarviketta ympärille painetta luomaan. Otan sitten vastaan mitä luoja eteen lykkää hyvää tai huonoa.

Mittes teillä muilla tunnot? =)

mä kanssa oon mielummin epäilevä kuin ihan täysin varma asioista. mä tahdon selkeää faktaa ennenkuin uskon..että tässäkin tapauksessa saatan epäillä ihan reilusti molempia vaihtoehtoja,raskaana tai ei raskaana, mutta varma oon vasta sitten kunhan plussaan =) kirjotinkohan tuon vähän epäselvästi :D
mutta toi "autuas kupla" on aika miellyttävä sinänsä, et voi unohtua haavemaailmaan suunnittelemaan sitä aikaa SittenJos.... :LOL:

asty, no miun murteen perusteel ei oikee voi mittää oikeeta arvata koska minoon jykylä läheltä eli mul vaa o sekottunu iha mu oma murre :D :LOL: ja sekkii voi olla et enempi kirjootukses se näkkyy ku puhees, tosin on mul puheeski välil tätä murretta, en pistä merkille -en puhuessa enkä kirjottaessa :)

mulle on aina aika viihtyisä tilanne kun mies on poissa kotoa tai nukkuu sohvalla..saan valloittaa koko sängyn itse ja siks toisekseen toi mun mies on niin kauhean levoton unissaan, että mä joudun siitä kärsimään eniten..se kävi kerran jo lääkärissäkin miettimässä, että mitä noihin unihommiin sais selvyyttä.. :D mutta tuloksetta ...voitte vaan kuvitella onko kiva herätä keskellä yötä kun mies puistelee petivaatteita ja huutaa et sänky on tulessa/sängyssä on elukoita/ on hävittäny jotakin :D :D :LOL: :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja Piglet:
Täällä ei oo hirveästi ehtinyt palstailla, mies tosi kipeä, vien lääkäriin ja voi joutua sairaalaan.
Itse kohtalaisessa kunnossa. Makoillessa tuntui ns. puutumistyyppistä pistelyä alamasulla, siis kun raajan puutuminen lakkaa.
Piglet: Voi ei, mikä hänellä on? Toivottavasto ei mitään vakavaa. Ei kai teidän lomareissu nyt siirry :(

Samat sanat kuin JJ-t:ltä ja Jouskarilta että ei kyllä hämäläinen pysy perässä enää :D Mutta onnea teille kaikille joille on haamuja ja plussia tullut, toivotaan parasta!!!

Nibblerille onnea matkaan: Tulehan kertomaan sitten meille komeasta plussastasi!

levoton on kyllä vähän huono sana, pitäis olla joku sellainen joka kuvastaisi käsittämätöntä riekkumista ja yökukkumista..oonkin aina sanonut,että meidän yöelämä on todella vilkasta :D :D :D eräskin yö heräsin siihen,kun mies huutaa, että olohuoneessa on joku.. oli pikkuisen pelottavaa yrittää jatkaa unia ennenkuin mies kävi varmistamassa, että se oli vain unta..Niin ja kerran hän on meinannut pissiä olohuoneeseen kun raukka unissaan kuvitteli kävelevänsä vessaan :LOL: :LOL: :LOL:

veena voitais perustaa hitaiden hämäläisten oma pino :LOL: mistä päin sinä oot?? joskarin tunnenkin jo, ollaan täälä palstoilla tutustuttu :D

piglet voi kun kaikki olisi hyvin, ettei mitään vakavampaa :hug: meillä myös miehellä ollut tosi sitkee virus, missä kuume noussut lähemmäs 40 astetta ja kyllä siinä oli tosi huolissaan :(

nibbler uskoa ja toivoa peliin!! sulla näköjään tosi säännöllinen kierto, mikä tarkoittaa sitä että ovis tulee joka kierrossa, niin se on vaan onnesta kiinni koska tärppi tulee!! jospa se olis tää kierto :saint:

Yhteistyössä