~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

miracle Miun kp näyttäis menevän tuossa päivityksessä yhen päivän jäljessä, mut eipä se niin vaarallista ole. :) Siis tiistai ois kp 11/30-35 :) Täälläki päässä meinaa vähä tuo lunssa jatkaa vaivaamista. Yskä ja nuha ollu sitkeesti jo pari viikkoa, eikä varmaan hirmu hyvää tehny uiminen nyt viikonloppuna sille... Mut oli kivaa silti päästä talviturkista :)
 
TA rohkeasti vaan alat meidän kanssa mesettämään :) Mä ainakin kaipaisin kovasti juttuseuraa, ja kovasti kyllä epäilen että sua mitenkään voisin edes tunteakaan... Eli yv:tä nyt vaan tänne päin!

Ja miracle rakas, anteeksi että vaivaan, mutta... tämä tyttö vähän on ymmärtänyt oikuttelevan kehonsa täysin väärin. Voisitko laittaa mulle vasta huomiselle eli tiistaille kp 1/30-33 Kiitos! :)
 
Zoe-F paranemisia :hug:
:eek: :eek: meinasin saada sätkyn kun heräsin äsken päikkäreiltä, tuli sitte melkei viitisen tuntia tuhistua :ashamed: ihme väsy on koko ajan |O

Näin unta että sain "ähly" kaksoset, jotka kadotin sairaalassa, imetin niitä ym ja sitte jo ajattelin että kaikki pitää mua hulluna ku yritän selittää että oon jo synnyttäny mut ne vauvat hävis.. ihme touhua.
 
tyty toivotaan parasta! :D :heart:
miragle88 Hassu uni Mä nään aina niin villejä unia et aamulla pitää oikein miettiä et mitä ihmettä? Synnytyksiä, maailmanloppuja, sotia, pommeja, taivaalta satavaa tulta, purjehtimisia, sukeltelua, kiipeilyä, avaruusunia....
kiitos miracle kun olet taas päivittänyt listan! =)

Mulla on ollu tänää niin kipee olo. Siis alaselkä juilinut ihan älyttömästi, alamasua nippaillut aina vuorotellen oikealta ja vasemmalta. Jos se ovis paukahtaakin vasta nyt vaik mä luulin sen jo tulleen torstaina ku oli kp 14.... :kieh: :kieh: Tietysti mä voisin toivoa et kyseessä olis joku muu kipuilu mut..... ÄH. :ashamed:
 
Ihanaa, onnea Nimiko!!! Hieno juttu. :flower: :flower: :flower:

ON: Meillä oli vaihteeksi oikein rauhallinen juhannus kotosalla kamujen kanssa Monopolia pelaten ja grillaillen namiruokia. Masu on edelleenkin niin ähkynä, että päätin tänään aamulla siirtyä suoraan salaattilinjalle muutamaksi päiväksi... :D Enpä tiedä, taitaapa täti tulla vierailulle parin päivän sisällä. Vääntää alavatsaa niin pirusti ja rinnat on tosi kipeenä. Huoh! :p Eipä muuta kuin odottelemaan seur. kiertoa ja uutta yritystä taas kehiin. :)

Hyvää yötä ja puuuuh, plussatuulia! :whistle: :whistle:

Toivottelee, tän palstan yökyöpeli(tuppaa menemään nää mun postailut kauhian myöhään aina) ;)
 
iltoja täältä päästä.Tuli katottua tuossa elokuva sekaisin Marista.Ja täälläkin on kaamee flunssa ym iskeny,kurkkuun koskee ja tuntuu että taju lähtee välillä.ihan sekava olo.onneks avokki tuli kotiin :) Menispä nopeesti nyt 12päivää :heart: nii sais alkaa pissailee liuskoille tai jo aikasemmin.Kattoo nyt :) Miten tää alkaa kehittyy noiden pillereiden jälkeen.
Ai nii en ou ikinä muistanu kiittää listan päivittelystä.
Eli kiitti [/b]miracle
 
kauheesti flunssaa liikkeellä!!

Mut jos miula o ovis jo ollunna ni sit mie arvelen et tulee negakierto koska nännit ei oo koko ajan pingottuneina.. todel usein ne kyl on enkä muista et kuin ne ol plussakierros et alkoks het se pingottuneisuus ja oliks ne koko ajan pingottuneina.. mut koetan pitää tän pään ny kylmänä et en mie plussaa vielkää.. :(
 
ElinaMaria! Muuten hyvä idea, mutta epäilen ettei sopivaa soppea löydy ja miehen työpaikalle en pääse, kun niillä kulku porteista, joissa on lätkän kanssa kulkeminen. Ei pääsisi.. Ja toiseksi se on öljytehtaalla töissä.. Joten aika likaista olisi..

Enkä mä kyllä itsekään olisi ehtinyt tänään sen työpaikalle, kun olin väärässä kunnassa siihen aikaan..

KP
 
Heippa!

Miraclelle kiitos päivittelyistä! Äläs vielä heitä kirvestä kaivoon, kun vaikka sulla oliskin ollu sillon nännit pinkeet, niin nyt välttämättä ei. Kun jokainen raskaushan on erilainen kuitenkin. Paranemisia flunssasta!

Kiharapää: Mie oon aina koittanu tarjota tähän aika-ongelmaan muumimukia ja pipettiä avuksi, mut kukaan ei oo vielä lähteny siihen. Eikö se ois hienoa, että vois ite lykätä simppuja matkaan kun on ovis, eikä miestä tarttis siihen (kokonaan) :LOL:

Minä: Kertokaas mikä mulla on. Pisimmän kierron (39vrk) mukaan menkkojen pitäs alkaa torstaina. Mutta ei oo mitään oireita. Yleensä oon tässä vaiheessa jo vaikka mitä bongaillut kipuilevasta alavatsasta arkoihin tisseihin ja nänneihin. Nyt ei mitään, vaikka kuinka kokeilis.
Ainoa poikkeuksellinen asia on oudommat unet kun yleensä. Viimeks olin jonkun pervon ja alkeellisen lääkärin tutkittavana, joka käsin kokeili emättimestä oonko raskaana, ja sano, että voin olla, koska nepukkaa ei tunnu. :eek: Sit istuinkin jo Miehen ja sen veljien kanssa pöytään ja ne sano "Nyt sit mietitään mitä tehdään jos oot raskaana". :eek: Eli että pidänkö vai enkö, mutta se lieneen johtu siitä, että sama keskustelu on täällä töissä edessä yhen nuoren kanssa... höh.

-B
 
Aamulla testasin Aconin herkällä negan :'( Oli sitä päässyt jo mielikuvitus lentämään kun ovisplussasta on jo 18 päivää! Kyllähän se nyt jo näkyisi jos siellä olisi jotain mikä voisi näkyä. Tiedä missä kummassa ne mun menkat kuppaa :( Kun eikös luteaalivaiheen pitäisi olla 14-16 päivää. Joo, nyt on paha mieli.
 
Miraclelle kiitokset päivityksistä! Mitäs ne pikku virheet haittaa... Veenalle haleja täältäkin.. Itse jäin nyt sairaslomalle, ku aamulla käväsin lääkärissä ja totesivat poskiontelo ja keuhkoputken tulehduksen. Nyt vaan sitte antibiootteja nassuun ja oottelemaan, josko se mies ilmaantuiski tänne minnuu hoitamaan :) Vähä semmosia lupaili. :)
 
Juu kiitos tosiaan miracle päivtyksistä! Ei varmast oo aina helppoo.. :)

mua: alotin eilen kolmen päivän hiivatulehdus-kuurin(sen verran kutkuttaa, et huhhuh)..en tiiä johtuuko tuosta se tunne(joka alko jo torstaina) tuolla alhaalla, et täti tulee just..mulla kp 27/24-25...en tiä uskaltaisinko testata huomen aamulla jos ei oo täti tullu vaiko myöhemmin..?
miracle kerkeisitkö vastaamaan (kysyin jo eilen) miraclemaisella tyylilläsi :heart: ? siitä olis suuri apu! :)
 
Oon laiska ja kopioin toisesta pinosta :)

Huomenia!

(.) täällä havaittavissa jo tuhrua, eli huomenissa varmaankin kp1. Mutta ilmoittelen sen huomenna sitten varmaksi Ihmettelen suuresti kun nyt puuttuu kaikki pms oireet, ja mulla ei oo kahteen vuoteen ollut yhtään kiertoa, ettei tissit olisi tullu kipeäksi, ja nyt ei ole missään vaiheessa tuntunu mitään.. hmm.. mutta oliskohan siitä jos en ookkaan ovuloinu tässä kierrossa, kun en sitä tunnistanu ollenkaan.. No mistäs sitä tietää, nyt vaan nokka kohti uutta kiertoa ja viikonloppuna voi vähän maistella naista väkevämpää

Kaikille muille sen sijaan kunnon plussatuulet +++ :heart:
 
Veena nyt vasta tajusin ton sun tekstin :hug: ! Mulla kans samasta syystä pahamieli..alkas nyt vaa ne menkat jos en kerta oo raskautunu..huoh..mä tuuuuuuun kohta hulluks!! anteeks omanapaisuuteni, mut en saa tätä asiaa mielestäni..onneks tänään on taas töitä, ni tulee muuta ajateltavaa..huoh..
 
Kuumeilija jospa se oliskin ihan jotain muuta.... tuhruhan on vaan tuhrua... ;)

HalPe, sinuna oottaisin vielä pari päivää.... sit ainakin tulee selvä plussa tai ei mitään. Muistelen vaan kun itse testasin viimeksi silloin ku menkat kaks päivää myöhässä ja tuli haamu. Olin ihan innoissani ja sit se viivaa vaan haaleni ja haaleni pitkin viikkoa ja lopulta alkoi vuoto. Ei se tietysti aina niin mee mut sit jos menee niin ettei sitten ehdi innostua ja pettyä karvaasti.... mut kait mä oon vaan huonon onnen paras kaveri. :ashamed:

Mut saa nähä maltanko oottaa... meinasin testata vasta 12.7.
 
huomenta tytsyt :heart:

Veena voi oikein huomas mikä harmitus sulla... :( eipä auta ku uuteen vaan taas.. :hug:

mä en tie mikä mun lämpöi vaivaa... eilen ku höpötin et oli 36,2, hetki ylösnousun jälkeen, sit tässä koneella töpöttäessä mittari näyttiki 37,0... no tietty se oli viel myöhemmin... tänä aamuna kaks perättäistä 36,0 ku en meinannu uskoo et niin matalal ois... nyt tietty jos mittaisin ni taas joku 37,0 vilja sentään...

tissikipu alko, eilen hiuka hellänä tänään jo särkee... ????
 
ElinaMaria, enpä oikein usko :) Oon nyt takonu päähäni että se johtuu vaan siitä etten ole ovuloinut :LOL: :LOL: Mähän olenkin virallisesti kesälomalla kuumeilusta ja stressailusta :LOL: :LOL: Siltähän se vaikuttaakin :)

Ja veenalle oikein iso :hug:
 

Yhteistyössä