~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

Onnea vaavis!! :heart: :flower:

eihää mul mitää lunssaa ollu rva B :D

HaLPe, mitä täh häh... eeeen mie tiiä noist mittää :D Eli mie en oikee ossaa vastata siu kysymykseenkää :ashamed: ja mikä se on se mun mainen tyyli :LOL: mut niin, eikös noilla kp:illa pitäis plussan jo näkyä jos testaisitkii! :)

Mul on kans jotai iha ihme juttua.. oviksen siis oletin olevan joskus kp 13-14 välil.. ni NYT jo aamul oli iha niin vahva tunne et menkat alkais!!!! :eek: Siis tiättekö just semmone olo et on vähä pahaki olo samal ja ties mitä ja sattuu mahaan ja.. äh, vaikee kuvailla mut kummiskii! Ni ei kai ne menkat koht voi tulla :eek: |O ?? Ko yleensä toi olo on tullu vasta sit ko on suunnillee pvä menkkoihin... Tosin meni se suht nopeesti ohikin.. mut outoa!
 
ElinaMaria, :LOL: :LOL: Jaa'a, voi olla :D Mut toi oli oikeesti TODELLA outoa! Nii ja lämmöt oli just ko mittasin ni 37,2!!! Ja viime kierros ne ei siis koskaa noussu 36,8 yli ni iha varmalla ovuloin ees!! Minoon nii ilonen!! Ko pelkäsin jo kauheesti et km ois sotkenu kropan ja et en ovulois enää aikoihi! mut sittenkin!! =) B) :heart: :flower: :whistle: :xmas:
 
ONNEA vauvahaaveita! :flower: :)

miracle sitä tarkotin, ku sanot suoraan ja se on minusta hyvä! En jaksa kuvitella enää mitään sellasta, et saisin viel tässä kierrossa plussan..huoh..Tsemmpiä kovasti teille joilla siihen vielä on toivoa!! :flower: :flower: :heart:
 
Joo tässä kuussa plussataan siskot.. :wave: johan tääl kuumeilu puolel on tultu oltuu..vois tonne odotus puolelle mennä..kevät vauva olis mukava.. =) sais kesän lomailla vauvan kaa..
Tipun kyl korkeelta tässä kierros jos 4pv pääst alkaa menkat..ku on vaa semmoi olo et nyt ois tärppi vihdoin käyny..voihan se olla et nää tero hormonit vetää nupin sekasii :LOL:
 
oih. kevätvauva olis niin ihana. :ashamed: :heart: :snotty:

Olis NIIN mahtavaa siirtyä yhessä tuonne odotuspuolelle. Mut voi olla et meikäkin taas putoo korkeelta... Kun jos nyt ihan oikeesti aatellaan niin enhän mä sitä voi vielä tietää. :) Ihan totta hei - kp 19. :LOL: :ashamed:

Mut mä katoin et jos nyt mulla olin tärppi käyny niin LA olis 13.3. perjantai! Onneks en usko tohon huonon onnen päivään. :D
 
HaLPe, :LOL: no nii mut mie sanon suoraan vaa jos on suht päivänselvää et ei sit kuvittelis liikoja.. Mut jos siula kerra ei oo vielkää mitää tuhrua ees ni eihä sillo oo peli menetetty!! (vaikkei ois kyl sillonkaan mut sillo vois ees varautua tätiin :D)

Mul ei kyl oloja oo ko vast dpo 4 kai.. Mut tuo menkkaolo oli kyl outo. Mut en varmaankaan plussaa, mut mulle voitto on jo toi ovuloiminen :)
 
Heips!
Haluatteko auttaa mua? :wave:
Eli siis heräsin alaselkäkipuun joka onneksi lähti noustuani sängystä pois ja nyt mulla nippailee vatsasta samalla lailla kuin ennen menkkoja ja kp 11 tänään. Voiko enteillä ovulaatiota? Vai tekeekö mun PCO vain hallaa? Tai pahin mahdollinen, mä kuvittelen nää oireet.
 
Juu Hemuli, eiköhän tuo just passais siun oviksen kanssa? ;)

Miracle se pitää nää naiset ajan tasalla täällä. Mieki oisin niin pallo hukassa kun voi olla ilman tota listaa. Tosin sinne vois joskus ehkä vaihtaa sen kp:n 39 (on nyt 33, ja ei ne kai ikinä enää palaudu noin "normaaliks" ) :'(

Torstaina testataan! "vetää suonta" miun oik. munasarjasta kyllä (eli nippailee?). En tiiä johtuisko lähestyvästä tädistä, toivottavasti ei. :D
Tulis jo äkkiä, ylihuominen...

-B
 
mut ei saa liika totena miun listaa pittää ko joskus käy niin et unohtaa onko jo päivittäny jonkun kp:t mut tarkasti oon ees yrittäny kummiskii tuota päivitellä :)

HaLPe, juu en mie siusta puhunukaa et siula ois :) Vaa siitä vaan et ko jollain on tullu tai sit esim. Sannyan tapaukses ko pilleritkin ollu kierrossa ni todennäkösyys plussata on aika häviävän pieni. Mut niin, siulla ois aika hyvät noi olot sit! Testaa toki, tiedä vaiks sielt se plussa pärähtäiskin testiin!! :heart: Ja plussatuulia jos vaiks testaat!+++++ :whistle:
 
Kiitos kaikille tuesta! Mietin vaan että onko se mahdollista että voisin kuitenkin olla raskaana vaikkei testissä näkyisikään, vai onko turhaa haihattelua ja pakkohan sen olisi jo näkyä? Käynnissä siis kp 28 ja ovisplussa tuli kp 10.

Niin ja mut sitten kanssa otatte mukaanne tonne odotuspuolelle :wave: *virittäytyy lähtöasentoon*
 
Voi Veena! Sua aattelin tos ko en ollu koneel ja hoksasin et sulle en mitään kommentoinu vaiks mielessä ajattelin et voi kun kurjaa!! Olinpa mä tahditon.. :ashamed: Mut niin, pahoitteluja negasta, voin vaa kuvitella miten kurjalta tuntuu :| Mut josko pian kummiskii tärppäis, ens kierros sit jos vaiks ei tässä... :hug: :hug: haleja paljon! Mut kyl mu mielest sen pitäis jo testissä näkyä.. TOSIN oha niitki joilla nousee hirmusen hittaasti nuo hormonit!
 
kyl mä uskon Veena et jos oisit nii näkyis ainaki jo haamu... mut oottele nyt muutama päivä ja kato et mitä näkyy. :) :hug: Mut sit ens kierrossa valmistaudut pinkaisemaan odotuspuolelle jos et nyt!

pöh. taas alko ne alavatsakivut... :/ nipistelee ja jomottelee. Mitähän se meinaa? tässä vaiheessa kiertoa? En tiiä. mun kroppa on niin omituinen et mä en kyl sitä ymmärrä. kipuilee milloin huvittaa ja tekee sen mittasia kiertoja ku huvittaa.
 
Miracle: Oikeassa taidat olla. Pakkohan sen olisi jo näkyä :ashamed: Sitä vaan niin jotekin toivoo.. Varsinkin kun tää on ensimmäinen kerta koko yrityksen aikana kun mulla on oikeastaan menkat myöhässä.

Niin ja sitä vielä että täällä tulee niin paljon tekstiä ettei sitä millään kaikille voi aina kommentoidakaan. Yleensä mäkin luen vaan viimeisen sivun. :)
 

Yhteistyössä