~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

ElinaMaria: Niinhän se on. Alkaisi nyt sitten niin pääsis edes taasen uuteen yritykseen. Ja voisko ne sun kipuilut johtua kiinnittymisestä? Tosin mä olen ainakin huomannut että mulla on kaikennäköstä nippailua ja nappailua joka kierrossa ja ne ei ole kyllä mitään tuottaneet, eli en varmaan ole paras neuvoja :D
 
Mullakii nippailee negakierrois aina sielt sun täältä :D Plussakierros ei tainnu juurikaan olla, sit lähempänä testaamista oli kyl vihlasuja ja repäsyjä.

Veena, nii kyl se varmaan näkyis jo.. Ja jos et ovuloinu ni sithän menkat on väkisinki myöhässä.. Ootko lämpöi seurannu et ootko ovuloinu/käyny ultrassa?
 
Miracle: Lämpöjä en seuraile, mutta silloin kp 10 kävin ultrassa ja lääkäri sanoi että munasolu on juuri irtoamassa ja lisäksi tein silloin positiivisen ovistestin. Ja siis siittötulvakin järjestettiin vastaanottokomiteaksi, mutta ei.. Niin ja sitten vielä se että 1/3 pareista raskautuu aukiolotutkimuksen jäljiltä, mutta ei...

Niin ja naiset, pahoittelen jatkuvaa rutinaani, on vaan tänään vähän huono päivä. :ashamed:
 
Voi ei... täällä mennään taas p*rsettä.Mulla on maha niin kipee että ei kykene ees kävelee. :( Ja muutenkin huono olo tän hemmetin flunssan takia.
vauvahaaveita ihanaa :heart:
Voikun tää mun kroppa nyt alkas toipuu nopeesti niin pääsisin teijän kaa plussailee jne jne. :(
Ihan synkkä olo,masentaa jne.En tiiä mitä taas tekis.En ole ees muistanu ottaa lääkkeitä.Ku mie käytän cipralex lääkitystä.Mut sit ku jätin pillerit poies nii sen jälkee en oo ees lääkekaapil käyny muuta ku vetää ibumaxia :(
 
Ai niin ja mulla on huonoja uutisia.En ole kertonut kun en ole uskaltanut.Eli olin nuortenkodissa 2 ja puoli vuotta pääsin vuosi sitten pois.Sielä nuorten kodissa ollessani oli lomalla erään miehen kanssa ja kas kas.. Kävin tuossa testeissä ja tänään sain kuulla ne huonot uutiset joita melkein jo odotinkin.Klamydia testi positiivinen.En tiiä mitä hemmettiä mä olen mennyt säheltämään.MUA HÄVETTÄÄ niin hemmetisti.Ja nyt kaiken lisäksi se on avokilla.Sanoin tänään siitä hänelle ja kirjoili vähän mutta ei muuta.Mua pelottaa että entäs jos meille käy jotain ja erotaan.Aina saan hävetä silmät päästäni.Anteeksi kun purkaudun mut pakko sanoaa mul ei ole sellaisia kavereita jolle kertoa niin samata tää täällä on kertoa.NETISSÄ jossa kaikki ihmiset näkee.Itku pääsi näköjään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mersey:
SANNYA, Cipralexin kanssa ei kannata jättää ainakaan montaa pois yhtäkkiä... Tiedätkin varmaan sen, mutta ajattelin nyt olla vielä vähän ylihuolehtivainen... :ashamed: Sillon kun jätin omat pillerit pois, niin muistan että se oli ihan tuskaa, mutta ei se loputtomiin kestäny! Hormonit pyörii nyt sun kropassa volttia...

ON: Huomenna vois jo uskaltautua testaileen...=) Paitsi että alkaa tympiin se että joka kuukausi menee rahaa sillai niinku turhaan... Paitsi jos ei tällä viikolla meniskään turhaa rahaa! :p
Ai niin siis mitä yhtäkkiä pois.Siis pillereitä vai cipralexiä :O

 
Juu. Tiedän.Me juteltiin myös avokin kanssa että se on saattanut myös tulla avokilta koska hän ei ole testeissä käynyt saatika hoitanut.Joten en ole varma mistä on tullut ja miten kauan on ollut jos on tullut viime kesänä nii sit vuos jne. Mutta se kyllä helpottaa kun sen voi hoitaa.Mutta lääkäri soittaa mulle jossain vaiheessa ja kertoo loput tulokset.Eli en vielä tiedä onko minulla jotain muutakin :( Voikun ei olisi.Ja jos on niin mä kyllä teen ittelleni sellasen kurin palautuksen että huh hellettä ja hellät tunteet.!
 
Joops. Mä voisin oikeestaan heti mennä ottamaan ku en ole muistanut taaskaan ottaa.Mutta eikös niin ole että cipralexejä ei saa ottaa jos tulee raskaaksi. :) Lupaan että syön niitä sitten siihen asti jos vauva tulee sitten joku päivä.Kyllähän lääkärin kanssa pystyy juttelee vaihtoa toisiin lääkkeisiin :)
 
sannya ei siitä kannata masentua, täälläkin tullu klamydia sairastettua ja myös kondylooma, kuin myös hullut teinivuodet :D hengissä selvinny niistä, eikä jääny mtn onkelmaa.

on: tänään tuli sit nega testattua, kp 32/28 hmph, mie jo ehdin toivoa..
 
taas tullut hirveästi tekstiä! akat hoi, ootte liian ahkeria!! :LOL:
en taas muista kelle kaikille piti kirjoitella takasin, mutta pahoittelut heille, jotka suruja rustaa :hug:
vauvikselle piti sanomani, että valtaisan ihastuttava pähkinä teitillä :heart: =) =)

hihhei, törmäsimpä tänään sellasiin greippitabuihin, lieköhän sama vaikutus kuin mehussa? oispa kyl helppoa aamulla vaan imaista nappi naamariin, niin ei tarvitseis koko päivää mehua juoda ja kärvistellä pahaa makua..

tässä mitä lukee sivulla:

- Greippiöljyä kasviperäisessä kapselissa
- Valmistettu greipin siemenistä ja hedelmälihasta.
- Tehokas annos on yksilöllinen; 50 - 200 milligrammaa 3 kertaa päivässä yhdistettynä hiiva- ja sokeriköyhään ruokavalioon.
- Luonnollinen vaihtoehto hiivan häätöön.
- Selluloosakapseli voidaan avata.
- Sopii myös vegaaneille.
- Ei sisällä mitään eläinperäistä kuten gelatiinia.
- On hypoallerginen tuote.


jäin kyllä miettimään tarkasti tuota..
 
niin mäkin oon käsittäny, et se kondylooma muhii elimistössä aina..

ovistesti oli tänään jo nega, että nyt mulla on aika "hyvät vibat" tohon hommaan :p kerrankin sattui toi peittojen heiluttelu oikeaan saumaan..
taidanpa kohta heilutella peitot yksinäni pyykkikoneeseen ja vaihtaa uudet liinavaatteet tilalle :LOL:
 
vauvahaaveita: ihanaa! siellä se pieni äitin masussa köllii :heart:

veena tässä sulle :hug: , itselläkin huonot fiilikset... se on nimittäin kp2... :ashamed: jos tästä positiivista etsii, niin löysin sittenkin tuolla donnalla sen oviksen ihan selkeästi! ajattelin vaan, ettei voi olla mahdollista oviksen olla niin aikasin, täti rynnisti paikalle siis lähes kolme viikkoa etuajassa.

toivon kovasti, että tää kierto kääntyisi tälläiseen ihanteelliseen pituuteen.
 
Kondylooma on virustauti ja mitään parantavaa lääkettä ei toistaiseksi kuulema ole.Osa papilloomaviruksista aiheuttaa syyliä sormiin ja jalkopohjiin.Ulkosynnyttimissä ja miehillä näkyvät kondyloomat ovat yhtä vaarattomia kuin syylät missä tahansa muualla iholla.Jos siis olet saanut papilloomavirustartunnan, niin ei aihetta paniikkiin! Katsele ympärillesi ja ajattele, että sama virus on/on ollut/tulee olemaan suurimmalla osalla ihmisistä. Useimpien tuttavapiirisi naisten - ja miestenkin - kohdalla lienee käynyt niin, että virus on ollut aikansa oireettomana ja parantunut pois, ja jos tänä aikana ei ole otettu papa-näytettä, niin hän ei ole tullut koskaan tietämään tartunnastaan.Kondylooma ei aiheuta lapsettomuutta, vaan lapsettomuudelle altistaa klamydiatulehdus. Kondylooma ei haittaa raskaana ollessakaan, eikä vaikuta synnyttämiseen.
http://www.yths.fi/netcomm/viewarticle.asp?path=8,21,2476,2507&article=1862&index=A&page=1

Tuollaista mie löysin tuolta :)
 
Ai niin... Kiitos lohdutuksista muuten.Miulla on jo oikeastaan parempi olo.Pitää vain odotella lääkärin soittoa ja sitten jutella että miten kauan menee että klamydia voi aiheuttaa lapsettomuutta.Minua nimittäin pelottaa se ihan älyttömästi. :( Mutta yritän pitää tässä pään kylmänä.
Mietin myös sitä että ompa kiva jos lääkitys on vielä päällä kun ovis tulee.Koska lääkityksen aikana ei saa kait harrastaa pupuilua.Mutta pääasia että sen saa hoidettua pois.Niin sitten on turvallista jollekkin muullekin jos ompi tulossa :heart:
Hmm, miten teillä muuten menee näin muuten vauvakuumeenne kanssa?Minun tekis mieli kauheesti tehdä jotain,vaikka neuloa jne.Koko ajan suunnittelen vaikka mitä.Avokki oli yks ilta hyvä ku käytiin saunassa:"Ajattele kulta,jos tuossa vadissa nyt polskisi sellainen pienokainen"? :LOL: haah hitto mä repesin ku se vati mikä siinä saunan ulko puolel oli nii se oli kissan hiekkalaatikko joka on aina varalla kun pesen toisen :D Mutta hyväähän se avokki tarkotti ;)
 
Tiistai-iltaa kaikille :wave:
Täällä on taas tarinoitu niin paljo et meni tovi ku tekstiä selaili :D Juhannuski tuli ja meni, oli kyl ihana päästä vähän mökkeilemää ja unohtaa hetkeks kaikki stressaus B)
Sormet syyhyää josko pääsis lähipäivinä testailee |O Minkäänlaisia merkkejä tädin tulosta ei oo ainaka viel...
 
Minnie- en kyllä oo mikään rohkea, hih! :D
Jotenkin sitä aristelee kertoo kuka onkaan kun en oo kertonut tästä vauva jutusta kovinkaan monelle. Oishan se aika hassua jos sattuisitkin olemaan joku töistä tai joku tutun tuttu :D
vaikka aika epätodennäköistä, mutta mahdollista... B)
kyllä mä tästä rohkaistun viimeistään kun testi näyttää + :whistle:
 

Yhteistyössä