~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

no ku.. no ku.. en mä vaan tiiä... hätäpäissäni tilasin jotkut testit, ja ne oli tollaiset näköjään... en hoksannut katsoa herkkyyttä sen tarkemmin... :ashamed:

mä testaan seuraavaks vasta viikon päästä... jos maltan olla testaamatta...tai jos on testaamiseen enää tarvis.. miehelle en vielä kerro tosta mun malttamattomuudesta mitään...
 
Sannya Mulla on tän kuumeilun myötä tullut hirvee tarve kutoo vauvan juttuja. :ashamed: Nytkin pienen pienet tossut teon alla. :heart:
en oo mikään kutoja tyyppi, mutta ystävien ja netin avulla oon oppinut aika hienosti kutomaan. Suurin osa jopa käyttökelpoisia. :D

 
kai siel ainaskii clearblueta on vai mikä lie. Mut tilaa netistä, sillo ainaskii saat herkän... meinaa apteekkiin ko ite menin ni se vaa sano et joo kaikki yhtä herkkiä vaikka niissäki on eroja, esim predictor on kaikkee muuta ko herkkä.
 
Terve tyttelit!

En sitten eilen jaksanut raahautua koneelle, nää iltavuorot on jotenkin nii uuvuttavia (heh, oon vissiin marissu samasta asiasta ennenkin :D) Hirveesti tullu tekstiä sillä aikaa!

Pahoittelut tädin yllättämille ja tsemppiä testailijoille bd!
Tuo mese-homma kuulostaa ihan kivalta idealta, mullekkin saa laittaa yv:llä meseosoitteita ja täytyy yrittää itekki laitella jossain välissä.

Tänneppä ei ihmeitä, odotellaan mahdollista ovista, pelottaa, että jos en ovuloi taaskaan ja kierto taas pitenee. En ottanu greippimehua tähän kiertoon avuksi, viime kierrosa join, mut ei mulla limaneritys mitenkään kasvanu. Täytyy katsoa millasta on tässä kierrossa ilman mehua, oispa kiva bongata ovis.
 
miracle joo kyllä se periaatteessa on sellainen että se ei lähde pois, vähä niinku huuliherpes, mutta mulle lääkäri sano ku tuli yksi pieni näppy oireena ja se jäädytettii heti pois et tää ei oo varmaan äräkkä viirus ja häviää itsestään. isännän kanssa nyt kohta 5v seurusteltu ja aina harrastettu pupuilua ilman ehkäisyä ja ei sille oo se tullu.. tosiaan sain sen joskus about 14v silloiselta siipalta.

mie päätin että en heitä toivoa kaivoon ennen ko täti tulee, (ku oviski on voinu olla myöhemmin ko limailin koko viikon tosi rankasti) mieski sano jo ettet vaa ois jo raskaana :D ihuna. Hyvä mieli oli nega tai plussa.... *toivoo plussaa silti salaa*
 
Eiku mie vaan kerroin ;) oli mite oli niin semmoset on tullu koettua :D

Mulla ei tänää toimi mikää kaks pyykinkuivaustelinettä on hajonnu ittestää, muurahaiset valtaa kämpän ja närästää.. huoh... tahtoo nukkumaan.
 
Minäki voin tunnustaa olevani alkuperäinen joensuulainen mutta nykyisin asun muualla.. miracle kyllä siis voi tulla kumppanille oireettomana ja itselle oireettomana ja myös uusiutua esim 20v päästä. jokseenkaan mun tapauksessa se on epätodennäköistä mutta mahdollista :)
 
Hui, kun olette taas kirjoitelleet.. ei meinaa pysyä enää ollenkaan mukana.. :|
Muttas muttas...
Hurjasti paljon onnea veiled87 plussasta (en oo varma kirjoitinko nimen oikein :p )
Ja lohdutuksen rutistus kaikille tarvitseville :hug: Täällähän on monella jännät paikat massu nippailujen vuoksi. toivotaan, että kaikista niistä kehkeytyisi plussa :D
Itselläni ei ole minkäänläisi tuntemuksia ei siis minkäänlaisi, luulen et meillä meni oviksen metästys harakoille. No eikun siis tätiä odotellessa ja seuraavassa kierrossa koitetaan, vaikkakin siippa varmaan on silloin vielä kiinni sen ajan jakson, mutta saa lähettää mulle postissa simppoja ja mie tuhraan ne pipetin kanssa värkkiini :D
 
miracle ei kai nyt vielä....

Zoe -F, ei se raha merkkaa vaan se rakkaus! :D Ihan varmasti kaikki järjestyis.
Tottakai sitä miettii rahaa mut se on pieni juttu tässä maailmassa. Kunhan pärjää niin se riittää... ja mä sanon aina et: Asioilla on tapana järjestyä.

 

Yhteistyössä