~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

mullakin toi opiskeluasia kiinnostais... :) oon hakenukki terveydenhoitajaks ja pääsykoe oli jussiviikolla, viikol 28 tulis varmaan tulokset... oon aika varma et pääsen, ku viime kerral oli iha hilkul (1. varasija) ja nyt valitsin pienemmän paikkakunnan... mut sit taas joo mut on työsopimus 1/2009 19h viikos, pitäis pienentää sitä, entäs jos plussaan täs kesän aikana ni menenkö vasta vuoden päästä kouluun, jos plussaisin syksyl ni voisin opiskella ekan vuoden... sit vasta taukoo.. koulupaikkaa en missään tapaukses hylkäis, koska muistan miltä tuntu jäädä ilman sitä... armoton vitutus.

ja sit ku on toi yhden korkeekoulupaikan säännös ni en voi hakee tammikuus alkavaan koulutukseen jos mulla on paikka odottamassa syksyltä... :kieh: :kieh: tästä se stressi tulee!!

Rva B jännää =) toivotan onnea!!!!
 
toiveilija ihana pikkuinen :heart: onnea hyvistä ultrakuulumisista!!

Sannya hyvä homma! :hug:

Tänään taas on sellainen olo et en varmana plussaa tästä kierrosta... kyllä on ailahtelevainen ihmisen mieli! :LOL: Mulla kyllä vaihtelee melkein pari kertaa päivässä se fiilis - nyt kyllä onnistu/ei varmana onnistunu! ;)
 
kiitos kiitos onnitteluista.Nyt tuli sit se vaan minua häiritsee että laskin väärin mitenkä pitkään mahdollisesti koko hemmetin tartunta on ollut.Eli tartunta on ehkä ollut 2 vuotta jos olin jätkän kanssa jälkeen testien mutta jos olin ennen testien niin sit se on ollut vähemmän aikaa.Pelottaa niin suunnattomasti jos se on tehnyt jotain pahaa :( Pitää tänään kysella terveyskeskuksessa että mikä tilanne.Ja hemmetti pitää olla pupuilematta ilman kortsua 1kk.Eli kortsun kaa 1kk :D Eli jään tauolle vähäksi aikaa.Mutta se on oikeastaan hyvä niin tää kroppa alkaa sitten selviytyä pillereiden jätöstä :heart: ja jos kaikki menee hyvin niin mä tuun teijän kaa plussailee!!! Varmasti.Ollaan nyt kaikki vaan sitkeitä ja mie toivotan kaikille onnea plussaamisessa :heart: :heart:
 
toiveilija ihanaa et kaikki on hyvin :heart:

Täällä on vituttanu koko aamun :ashamed: ja aina ennen menkkoja alkaa kaamee vitutus..eli enää ei ookkaa semmoi fiilis et ois tärppi käyny..masis fiilis..ja töihi ei jaksas..ärsyttää vaan..outoa kyllä mut tissit ei oo yhtää kipeet kuten aina ennen tätiä :/

rouva B plussa tuulia sinne +++ :whistle:
 
miracle noh en nyt niistä oireista tiiä.. :/ kun ei niit oikeestaa oo..väsyttäny on-->mut oon laittanu duunin piikkii..nii ja turhtuu ei oo tullu..mut varmaa nää terot auttanu..napukka on kova ja kii..nii ja paksuu valkkarii..mut siihen se sit jäikii..eilen illal oli kyl paha olo pari tuntii..ja närästi vaa..ja sillo yks päivä oli niit maha nippasuja,mut siihe neki jäi :| et en tiiä..
 
Nyt palelee ja mittasin lämmön..tasan 37 :eek: mitä ihmettä..vaikka ovuloinkii ni ikin ei nouse lämmöt noi korkeele..normi lämpökii miul o n 35,5..oonkoha kipeeks tulossa vai mikä..oon kyl kastunu sateessa monta kertaa et voiha se olla et flunssaa pukkaa..
 
ElinaMaria ja talvis joo siis tää kierto venyy siihen kp34 saakka..eli nyt viel muutama pv pitää venata ku 31/34 meneillää..mut en tiiä..hitto iha sekasii..ku jos tärppi ois käyny ni miks oon tämmöi hirmu :kieh: voiha se johtuu teroista..eilekii pillitin ukolle ku sille suutuin ja sit itketti ku suutuin nii tyhmästä asiasta..voiko mielialat olla näi sekasii jo nyt jos ois raskaana..?
 
hihii, lämpö taas sinne 37 pintaan :) joo tiiän mittaan ihan väärin mut en tiiä onks siin mitää järkee et herätes lämpö 36 ja muutaman tunnin pääst asteen enempi.. :kieh:

tyty voi aloittaa meiän plussa-aallon =)
 
talvis mie en voi mittaa koskaa mitää aamu lämpöja ku vuorotyö..mut jos päiväl noikii suuri ero ni uskon et oot ainakii ovuloinu =) nii ja mie kirjottelen siule vaik huomenis jos vaa kerkeen..nyt pitää alkaa lähtee hoitaa mummoja baanalle..toivotaa ettei tuu vettä niskaa.. :$
 
tyty juu vaikuttaa se mullakin.. ainaki siihen et aamulämmöist on vaikeempi erottaa sitä "normaalia" tulosta, jos sattuu olee iltavuoros tai nukkumaan tunnin myöhempään tai herättyy kaks aiemmin... normitulos 36,6 tulee ku oon ollu iltavuorossa klo 22.30 nukkuu ja klo 8 ylös. tänää mittasin 36 klo 9.15. :/ nyttekkii pääs on iha pökkeli olo, tunnen ku se lämpö on kohonnu.. mul tulee aina sillon semmoset kuumesilmät, tietteks :D

hauskaa työpäivää :wave:
 
Voih... kumpa sä tyty plussaisit!!! :D

Mun maha on ihan pallo. Turvoksissa eilisestä asti... kai se on ihan normaalia tässä kierron vaiheessa? Alaselän jomotus täällä myös edelleen kaverina. Syynä voi olla myös se että oon pari päivää vaan möllöttäny tässä koneella! :LOL:

Nyt mun pitää ryhdistäytyä. Meen siivoomaan, vaihtamaan lakanat ja pesemään pyykkiä. :x Ei muuten huvittais yhtään mut pakko... tarttuu sukanpohjat kiinni lattiaan ku on niin likasta!! :LOL: (no ei oikeesti, yhessä kohassa mihin eilen kaatu mehua...)

Palaillaan taas!
 
Mie muute järkeilen sen niin et täähä o vua hyvä jos en plussaa ees viel ko sit häissä oisin rv13 jos ny plussaisin ni tiä mite sitä turpoiskaan siihe mennes :p (tosin eihää se useimmilla sillo viel näy mut ko ei sitä tiiä ).. yritänks mä kenties käyttää kohteen arvon alentamista defenssimekanismina täs jutuus :D Eli et juu ei se raskautuminen oiskaa nii hirmu hyvä ni sit ei pettyis nii pahasti tuas :D :LOL: ja oon lukena psykologiaa kute arvasitto :D
 

Yhteistyössä