~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
Joo ois se hyvä alkaa miettiä mitä sitä elämällään tekis jos ei koskaan raskaudu ees :)
Hui! En halua kyllä vielä ajatellakaan :ashamed: Pakko sen on vielä onnistua jotenkin! :saint: Vaikkei ne todenäköisyydet ole meidän puolella ollutkaan :headwall:

Mersey: Toivotaan että sulla olisi vähän parempi tuuri :)
 
Joo toki ei sitä halua aatella, mut joskus mä oon miettiny et varmaa pitäis miettii jotai uutta suuntaa elämälle, koska mä oon suunnillee miettiny sen jo niin et no sit plussaan ja jään kotiäidiks ja sit joskus töihin.. Ni sitähä jää iha tyhjän päälle ja elämä menee hukkaan jos sitä plussaa vaa oottelis.. Mut ehk se sielt tulee :) Pahoittelut Veena!! :hug:
 
Huomenta!

tytyllä ja RvB:llä jännät paikat menossa, pidän peukkuja, että plussan saatte molemmat :)

Ihana pikkunen köllöttelee kuumeilijan masussa, voi kun itekki sais joku päivä katella pientä mölliä masussa.

Eilen innostuttiin iltamyöhällä heiluttelemaan peittoja, halut noussu viime aikoina, voiskohan olla ovisoire :) tosin viime kierrossaki tuli oireita just näillä kiertopäivillä, mut ei sitten mitään ovista tapahtunutkaan, kyllä tuolla navan alla varmaan kovasti yritetään käynnistellä värkkejä :D :LOL:
Aateltiin nyt sit joka toinen päivä kuksutella miehen kanssa, jospa se ovis jossain vaiheessa tulis ja vaikkei tuliskaan niin onhan se hyvää liikuntaa :D Mulla vaan halut välillä kadoksissa työstä johtuvan väsymyksen takia, varsinki iltavuorot on sellasia, ettei muuta elämää oo ku töissäkäynti ja nukkuminen. Kuulostaako kenekään korviin tutulta?

Tänään yhteinen vapaapäivä miehen kans, jee!
 
heips kaikille!

Kaikille onnitteluja tarvitseville suuret :flower: ja tädin yllättämille :hug: .. (Niin paljon tekstiä etten ihan ottanut selvää kuka mitäkin tarvitsee)

Itseäni: Täällä on ovisaika käsillä ja sitä myöten myös hyödynnetty.. nyt vaan joku saakelin tauti yrittää ottaa yliotetta minusta. Kaksi päivää kipeänä kotona. Eilen oli hirveä hedari ja nyt tänään ja yöllä muut paikat särkeneet ihan hirveästi... toivottavasti nyt vaan menisi nopeasti ohi kun olisi kivaa tiedossa viikonloppuna...
 
Jospa se Duffy ennustelee ja näkee jo munkin masussa ihania mönkiäisiä :LOL: :LOL:

Rouva B:lle ja Tytylle nyt ainakin suuret plussapuhurit kun kerta on ihan jännäpäivät käsillä!

Toiveilijalla oli aivan ihana pieni kasvamassa, onnea loppuodotukseen :)
Veenalle iso :hug: tädistä!

(.) Se verinen limavuoto (anteeksi) kesti vaan eilisen, tän päivän aikana ei oo tullu yhtään mitään, ei edes nipukkaa koittaessa muutaku kirkasta juoksevaa valkovuotoa.. hmm... Outoa(ko?).. Noh, tätiä odottelemaan, oon ihan varma et se kurvaa just paikalle ku viikonloppu alkaa :)
 
Ei mitään muuta uutisia kuin se että jäädään odottelemaan kutsua sairaalaan.
Taidan jäädä taustalle ja aloitella ns. kesäloman ja palailla sitten kun sairaalaan tulee kutsu ja katella mitä sitten tapahtuu
 
Rouva B kiitos onnitteluista, kyllä se hyvältä tuntuu et vihdoin pääsi sinne kouluun minne halusiki. :) Toisekseen se miun tuleva työ ois just semmosta aamupainotteista, ettei oikeen onnistu koulun kanssa yhistäminen, mut hyviä vaihtoehtoja on kyllä molemmat, nii valinnan vaikeus kai se tässä vaivaaki. Tähän päälle ku pamahtaisi vielä plussa testeissä, nii kyllä menis kerranki elämä niinku haluais, mut toivossa on hyvä elää...

Positiivista kyllä mulla alko tulee ovisoireita tänään, tosin en niitä ehkä vielä ihan varmaksi tunnista, ku vasta niin vähä aikaa ollu ilman pillereitä, mut mies peräti ilmotti tulevansa sopivasti tänään kotiakki. :) Pietään peukkuja, et kävis hyvin nyt ja ois tuuriaki vähä mukana!
Peukutuksia muillekki jännäilijöille ja harmitukset tädin yllättämille... Kyllä me tässä vielä kaikki lussataan iha varmasti! :)
 
phuuh..kyllä te akat ootte sitte ahkeria! joka päivä saa monta sivua lukea kun ei heti aamusta voi täällä enää päivystää :D
niin paljon tosiaan tekstiä, etten enää muista kelle piti laittaa, mutta onnea vaan hyville uutisille ja tädin riivaamille pahoittelut.. ja niin, kovasti pidetään peukkuja testailijoille ja plussapuhis ++++++++++++ :whistle:

omassa navassa ei mitään uutta oikeastaan..( provo -> ) ovislimat on loppunu ja olo on mitä mainioin. peittoja ollaan heiluteltu normaalia useammin nyt, kun tiesi niin varmaksi sen oviksen ajankohdan :) hitsi, oon kyllä edelleen ihan soikeana ilosta sen maanantaisen ovistestin jäljiltä :D
sen vaan tiedän jo etukäteen, että tässä kierrossa menkkojen alkaminen sattuu henkisesti enemmän, koska kerkeän iloita siitä varmasta ovispupuilusta niin hyvän aikaa.. :/
mietin tänään, että miten kivaa oliskin plussata nyt, kun tollanen toi duunipaikka, ettei tarvitse oikeastaan muuta tehdä kuin istua :p voisi jatkaa samaa työtä heti siihen äippälomaan saakka.. :)
 
Onnea plussanneille ja halaukset joille täti tullut kylään. En itekään pääse päivisin tänne lukemaan ja kotona menee sit kokoilta kaksplussan sivuilla. Mieskin ihmettelee, että mitä jännittävää täällä on kun viihdyn täällä. hih..

Heips kertokaahan. Onko pahasta pupuilla kerran päivässä? siis mulla ehkä vois ovis olla näillä main.. :) Kieltämättä halut on korkealla... :kieh: grrr...
 
Ei mun mielestä siihen pupuiluun oo mitään sääntöä... :) Joskus oon kuullu puhuttavan jostain että *tahnat laimenee' jos liikaa touhuaa, mut ei kai kerran päivässä nyt sentään.... :) Eli pökkikää menemään vaan!

Minä täällä selkäjomotuksen ja menkkamaisten kipujen kourissa... :eek: jos ne on sitä niin jee, jos ei niin mikä ihme mun kroppaa vaivaa? Minkälaisia ne kystakivut on ja onks ne kystat yleisiä?!! Jos mulla on sellanen?!! :eek: :eek:
 
Mun mies täytti tos 30vee parikuukautta sitten. Enkä halua ajatella et se on vanha.. :(
miracle olitko sä menossa syyskuussa naimisiin? vain muistelenko aivan väärin..?
Meillä on syyskuussa häät ja käärö olisi enemmän kuin tervetullut aikaisemminkin.. Mutta ton mun pcon:n takia alettiin nyt jo yrittää.. (pco tuli täytenä yllätyksenä, mitään muita oireita ei ole kuin, että ultrassa munasarjat olivat laajentuneet ja täynnä munarakkuloita) gyne lupaili et jos kierrot ei tasaannu ja ovista ei löydy niin saan sit hormonit käyttöön.
Kumminkin kokoajan on pieni toivon kipinä et mitä jos kumminkin.. Jaksan vielä haaveilla omasta lapsesta ilman hormoneja ja meillä yk 2 vasta menossa.
 

Yhteistyössä