~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

Kiitos miracle... :hug: toivotaan et meil molemmilla jo koittais se onni.

KP höh! Aika inhottavaa... sun pitää jotenki nyt sumplia... Meet vaikka sen työpaikalle miehes tauon aikana ja kellistät sen johonki kahvihuoneeseen...
vois työkaverit tykätä..

omanapa: Nyt en tiiä et missä mennään.... aika kovia kipuja tuolla kohdun seutuvilla... :eek: musta ovis kyllä jo oli ja meni..


Ihan tulee mieleen se edellinen mikä sit meni kesken... siis siinähän mulla tuli kipuja kp 18 ja vähän tuhruakin... hmm...


en nyt ala tässä vaiheessa ollenkaan tähän. hyi minä. lopeta.
 
Mut kyllä sen ymmärtääki jos välissä turhauttaa... Minnuu ainaki turhauttaa, ku tuntuu ettei pääse ees yrittämään ku ei nää miestä ku viikonloppusin. Sittenki täytyy olla hyvä tuuri, jos sattuu ovis niille päiville...
 
Joo kopiohuone on hyvä, samoin siivouskomero, auto, vessa, ihan mikä vaan kunhan saadaan simpat liikkeelle. Meille tehty mm. niin että ollaan lähetty ruokkiksella käymään kotona romantisoimassa :D

Onnea Nimiko :flower: Toivottavasti pääsisin pian mukaan!!

Mulla on meinaan tänään 17 päivää ovisplussasta ja menkat ei oo vielä alkanut. Jännää on. Tosin on ihan menkkaolo kokoajan mikä nyt ei povaa kauhean hyvää mutta kuitenkin.. Voi kumpa ne ei alkaisi.
 
veena pidän sulle peukkuja!!


Hirmuiset kivut täällä kyllä. Alamasu ihan turvoksissa ja selkääkin juilii.
mitä ihmettä?
joo tiiän ei pitäis liikoja pohtia jokaista nippasua ja vihlasua... :ashamed: mut ku ei voi itteleen mitään..
 
Peukkuja Veenalle! :) Meillä vaan vähä huono kun tuota välimatkaa on semmonen vajaa 200 kilsaa, nii ei ihan heti oo tulossa lähettyä junalla siellä päiväselti piipahtamaan. :) Vaikka eihän sitä koskaan tiiä ;)
 
Veena kopioinut papereita tietenkin! :D no hyi sua, mitä sä oikein ajattelitkaan :LOL: :LOL: samaan vois ihmetellä, et olikohan teidän koulun liimapurkeissa sittenkään ihan liimaa :LOL:

ON: tänään tuli tuhruverta pupuilun yhteydessä, oiskohan ovis joka antaa merkkiä.. =)
 
Siniviuhka: Se oli oikeasti omituinen. Soitteli kotiokkin vaan kertoakseen mitä seuraavana päivänä on tunnilla. Yök. Ei siitä tiedä mitä se siellä teki :D Meillä nyt oli niin omituista kyllä peruskoulussa muutenkin että tiedä sitten mitä ne meitin ruokaan laitto :D
 
kertokaas mulle te fiksut naiset...
onko tää vaan tätä vauvakuumeilun tuotosta vai mitä?!:whistle:
tuli vaan tossa mieleen että...
Mulla oli viimeksi menkat vain 3 päivää ja aina ennen ne on kestänyt sen 4-5 päivää jopa pillereitä syödessä ne oli aina sen 4 päivää. Kannattaisko mun testata mahdollinen raskaus vai odottaa seuraaviin menkkoihin... ????
 
nonni.Täällä taas.Nyt aklko vuoto ihao sit kunnolla,ala massu ihan kipee.Sit kaiken lisäks mä tulin kipeeks.kuume nousee ja kurkku kipee.Kävin tänään laprassa ottaa kurkusta näytteet.Ku mulla oli viime kesänä sama homma.Nyt vaan nous kuume.Mut ei onneks paljoo 37,45 pitää kohta mitata uudestaan rupee olemaan sellanen olo että jalat lähtee alta ku pörhellän menemään.Ja ukko on ilta vuorossa :(
 
hih hii, sainpas tänään ensimmäistä kertaa ikinä TODELLA selkeän ovisplussan :) :) oli viime tikuttelusta jääny pari tikkua, niin aattelin ettei se ota jos ei annakaan jos testaan..
täytyy kyl viel santsata siittiöitä tänään kunhan siippa tulee kotiin :D
ilostuttaa ihan kun monta kiertoa tikuttelin ilman minkäänlaista plussaa, niin nyt sitte :) :)
 
miragle88 toivottavasti se ois sitä...+ :whistle: :heart:


VauvisKiva kuulla että vauva voi massussasi hyvin :heart:

Minnie- ja miracle Mietein tota mese juttua ja kuullostaa tosi kivalta...en kuitenkaan ole ihan varma vielä haluanko paljastaa nimeni ja naamani... :ashamed:
mutta kiinnostaisi kyllä :D
 

Yhteistyössä