~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

tervehdys tännekkin :wave: Juhannus oli ja meni...ja kyllä tuli syötyä :LOL: huomena olis eka neuvola-lääkäri, ja painoa on tullut varmaan paljon lisää, kun tuli v-loppuna syötyä aikasta hyvin :D
Kotidopplerikin on ollut kovassa käytössä, ja pikkuisen sydämmenlyöntejä helpottuneena kuunneltu.

vauvis 13+0 :heart:
 
Huomenta sisaret!
Hyvä kun porukka alkaa palailla juhannuksesta :D mulla olis eka työpäivä tiedossa uudessa paikassa, vähä jänskättää ku työhaastattelussa "bossi" ei oikei sanonu muuta ku et tuu 23 pvä klo 10 töihi, ja et mustalaiset on rasittavia ja herra iso herrat pitäs ampua :eek: visulahti, visulahti siinä on kesäloman tahti, ota suunnaksi visulahti ;)

on: menkkojen olis pitäny alkaa perjantaina :whistle: mielenkiintoista ku ei tää yritys vielä varsinaisesti oo alkanut, ainut että oviksen aikaa tuli kyllä pupuiltua "h-hetkellä ulos" tekniikalla ;) noh toiveajattelua..
 
tiiättekö muuten onko tavallista e-pillereiden lopetuksen jälkeen että tyhjennys vuoto on vähäistä.Nimittäin eilen sitä tuli jonkin verran sitten ku siteen tyrkkäsin nii tuntu että laitoin sen ihan turhaan tonne :D
 
what the f***! nyt meitsin kiertopäivä 26 ja papruun jäi veristä vuotoa?!? ei hyvä elämä näitten kiertojen kaa jos mulla on nyt täti kylässä |O
noh, katsellaan....

mukavaa alkuviikkoa vaik ahistaa kyl taas palata sorvin ääreen :D (olin laiska ja kopsasin toisest pinost)
 
Emme sitten sinne inssiin vielä pääsekään. Soitin klinikalle tänään ja sanoivat että viimeinen mahdollinen päivä tehdä inssi on maanantaina ja mulla siis ovulaatio ajoittuu loppuviikkoon. Ja loppuviikoksi eivät enää niitä ota kun jäävät kesätauolle. Ja siis aiemmin oli puhetta vaan että ovat 7.7 asti auki. Kylläpäs osaakin harmittaa :headwall: Syksyllä sitten vasta uudestaan...

Lumikeiju: Tuolla lapsettomuuspuolella on tuosta aukiolotutkimuksesta enemmänkin tietoa mutta itselläni se ei sattunut ollenkaan (vaikka jännitin aivan mielettömästi). Ota tuntia ennen 800 mg buranaa, näin mulle neuvottiin. Siellä laitetaan katetrin kautta sitä nestettä. Itselläni tuntui ehkä ihan sellaista pientä kuukautiskipuilua hetken. Ei siis ollenkaan sattunut.
 
hyvä lumikeiju, ku et meitä jätä..:)

Mul on kp 26/24-25 mitähän ihmettä tämä nyt meinaa ja torstaista asti on tuntunu siltä, et täti tulee, on huono/heikko olo, tissit arat... Eilen tein päivällä aconin herkällä negan, mut virtsa oli ollu 2,5h rakossa(en jaksanu pidempään pidättää)...masis iski, ku sais nyt vaa se täti tulla jos ei kerta tärpännytkään..huoh..
 
Vauvis ihanaa!! :heart: mukava kuulla että pikkuisella kaikki hyvin! :wave:

Lumikeiju, hienoa että asiat selvenevät. Pysy vaan täällä meidän kanssa. Täällä on niin ihanaa ja turvallista. :D

Veena voi harmi!!! :hug: Nyt sitten vaan rentoudut koko kesän! Voit ottaa lomaa muutamaksi kuukaudeksi koko vauva-asiasta.

Miragle88 aikasta jännää! ;)

Riitelystä: me kyllä kinataan ja tapellaan aina aika ajoin. :LOL: Mut vielä koskaan ei oo tullu sellaista asiaa, mitä ei oltais saatu selvitettyä saman päivän aikana!

MIE ITE: meinasin et olis pitäny viel varmistella tää keskikierto tuossa eilen illalla tai tänään aamulla, mutta oli niin rankka viikonloppu että molemmat oltiin ihan puhki ja kanttuvei. Ei jaksanu sormeakaan nostaa saatikka mitään muuta... ;) eli luotetaan siihen että ovis oli silloin kp 14 (luulen et se oli vaik eilenki ja tänää vähän kipuilee... ).

Siippa lähtee rovaniemelle keikalle ja tulee vasta torstaina takaisin. Ens viikonloppuna olis yhet häät ja lupauduin jo ajamaan auton sunnuntaina takas. :D Kyllä mä siellä varmaan jotain juon mutta pikkuisen pidättelen ettei mahdollinen alkio siitä harmistu kun siinä on juuri ne kiinnittymishetket .... En siltikään laita koko muuta elämää odottamaan sitä että jos olisinki raskaana. Mä oon raskaana vasta kun tulee kaks viivaa, ja sitä ennen kyllä juon olutta ja muuta jos mieli tekee. :p

Huh, tulipas pitkä paatos. sori! :wave:
 
ElinaMaria: Hörtsää punkkua! Kun sitähän sanotaan että pukun juominen parantaa alkion kiinnittymismahdollisuuksia :D

Juuh, pitää vaan jaksaa odottaa. Vaikka veikkaan että yritystä on ihan samallalailla kun en osaa olla yrittämättä :ashamed: Voi kun viime kesänä mietin montaa hommaa mitä tänä kesänä saisin tehdä oman pienen kanssa, mutta ei.... Noh, ensi kesänä sitten!
 
Kat
Hei kaikille! Nopsaa kirjoittelen kuulumisia. Eka neuvola 11.8. =) Käydään kyllä jo varhaisultrassa 30.7. Vointi hyvä.

Toivottavasti saan olla teidän kanssa täällä ainakin sinne varhaisultraan asti?? Vielä en uskalla vaihtaa toisaalle. Sitä paitsi aion ottaa teidät mukaan siirtyessäni! =) Kaikille ++++++++++++++++++++++ :whistle:
 
Vaavis, hienoa et kaikki ol hyvin tuhruilusta huolimatta!! :heart:

Veena, mut eikös se aukiolotutkimus satukin lähinnä vaa sillon jos siel on tukosta? Et jos on auki niinko sulla ni ei sit pitäis juuri sattuakaan?

mie tääl edellee mietin josko ovis ois tulossa, olis tullu jo tai sit sitä ei tuu olleskaa.. lämmöt 36,4 ja se viittais kyl et ovis ois just tulos ko lämmöt normaalia alemmat MUTTA sit kipuilua ei oo ennee ollu.. Sitä ol sillo kp 13 ja 14 sekä ehk 15 paikkeil... Harmitus.. :headwall:
 
Se on morjens taas kaikille! Meikäläinenkin sitten selvisi juhannuksesta hengissä. Oli kyllä iha mielettömän hauska mökkeilyviikonloppu, lukuun ottamatta sitä et oon sääskien kuppaama päästä varpaisiin. Senki syynä voi olla tuo puskan heiluttaminen avokin kanssa, mut onhan se eri mukavaa vähä käydä iltalenkillä ja erossa muista tuolla luonnonhelmassa. :D Tiiä vaikka ois tärpänny, vaikka tuskinpa ku on vasta näin alkupäässä tämä kiertoki. :) Te ootte kyllä ahkerasti täällä kirjotelleet, meni pitkä tovi ku luki läpitte nuo viikonlopun keskustelut. Mut onnea plussanneille ja tsemppiä muille!
 
Miracle: Ei tunnu olevan siitä kiinni onko paikat auki vai ei, vaan ihan tapauskohtaista. Tosin varmasti silläkin voi olla vaikusta, silti monilla joilla on olllut paikat auki on sattunut. Luulen että on enemmänkin lääkärikohtaista.
 
Tervehdys minultakin,
lyhyen nettipimennon jälkeen ajattelin nyt vähän kirjoittaa kuulumisia minäkin. Pe 13. päivä uskaltauduin tekemään r-testin Apteekin omalla ja sain hyvin haalean viivan. Sekavin tunnelmin tein vielä toisenkin testin parin päivän päästä: vähän tummempi, mutta edelleen haalea viiva. Miehen kanssa sitä hetki pähkittiin ja todettiin, et viiva kun viiva - eletään sen mukaan. Torstaina oli sit kuitenkin vielä pakko käydä ostamassa yksi testi. apteekissa ei silloin ollut muita kuin Clearblueta, joten sillä sitten. Ja plussaa sekin näytti! Tosin siinä oli sellaisia kummallisia pisteitä siinä vaakaviivassa, mutta kuten joku täällä aiemmin sanoi: ei tarvinnut suurennuslasia tms. apuvälinettä tuloksen tulkintaan :LOL: Pakko kai se on uskoa vaikkei mitään ihmeellisiä oireita olekaan. Muuta kuin menkat kaksi viikkoa myöhässä. On ollut päiviä, että oon ollut väsynyt, mutta sitten taas seuraavana ei tietoakaan. Rintoja oon yrittänyt tutkailla ja hipelöidä, josko olisivat arat, mutta ei sitäkään. Fiilikset menee vähän laidasta laitaan: välillä sitä jo miettii ensi helmikuuta ja näkee ruusunpunaisia "päiväunia", välillä epäusko valtaa mielen. Pitänee kerätä rohkeutta ja soittaa jossain vaiheessa neuvolaan. Vai odottaisko vielä viikon? APUA =)
 
Oho! Onnea Nimiko!

säkin siis ieneen näitä, jotka oireilee enempi negakierrossa kun plussatessa? :D
Mullakin eka kierto, jossa ei mitään oireita ja to ois testaus. Toivottavasti pääsisin sun mukaan tonne plussapuolelle. Minä ja muutkin täältä!

Hienoa, onneaonneaonnea! :flower:

-B
 

Yhteistyössä