Vauvis ihanaa!! :heart: mukava kuulla että pikkuisella kaikki hyvin! :wave:
Lumikeiju, hienoa että asiat selvenevät. Pysy vaan täällä meidän kanssa. Täällä on niin ihanaa ja turvallista.
Veena voi harmi!!! :hug: Nyt sitten vaan rentoudut koko kesän! Voit ottaa lomaa muutamaksi kuukaudeksi koko vauva-asiasta.
Miragle88 aikasta jännää!
Riitelystä: me kyllä kinataan ja tapellaan aina aika ajoin.
Mut vielä koskaan ei oo tullu sellaista asiaa, mitä ei oltais saatu selvitettyä saman päivän aikana!
MIE ITE: meinasin et olis pitäny viel varmistella tää keskikierto tuossa eilen illalla tai tänään aamulla, mutta oli niin rankka viikonloppu että molemmat oltiin ihan puhki ja kanttuvei. Ei jaksanu sormeakaan nostaa saatikka mitään muuta...
eli luotetaan siihen että ovis oli silloin kp 14 (luulen et se oli vaik eilenki ja tänää vähän kipuilee... ).
Siippa lähtee rovaniemelle keikalle ja tulee vasta torstaina takaisin. Ens viikonloppuna olis yhet häät ja lupauduin jo ajamaan auton sunnuntaina takas.
Kyllä mä siellä varmaan jotain juon mutta pikkuisen pidättelen ettei mahdollinen alkio siitä harmistu kun siinä on juuri ne kiinnittymishetket .... En siltikään laita koko muuta elämää odottamaan sitä että jos olisinki raskaana. Mä oon raskaana vasta kun tulee kaks viivaa, ja sitä ennen kyllä juon olutta ja muuta jos mieli tekee.
Huh, tulipas pitkä paatos. sori! :wave: