~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

Hieno uusi pino, kiitos :)

Ja hurrrjan paljon onnea kaikille haamuilijoille ja plussanneille. :flower: Täällähän on tapahtunut vaikka mitä sillä aikaa, kun en ole ehtinyt koneelle kotona... Olin sit viimein maanantaina pääsykoehaastattelussa ammattikorkeaan ja sanoivat jo siellä paikan olevan mun. Jes! Siistii! :D Alkaa sitten syksyllä pakerrus duunin ohella. Ja vauvastakin tässä haaveilen... :whistle: Taitaa olla monta rautaa tulessa tällä typykällä taas.. :D Öitä ja plussapuhureita!!!
 
Katille onnea plussasta!! :flower: :flower: :flower:

Miraclen haukkumisketju (tai sen yritys) oli todellakin naurettava. Eikö täällä palstalla oo moderaattoreita, jotka poistaisi henkilökohtaisuuksiin menevät loukkaus-ketjut? :eek:

Mä oon vähän ihmeissäni tän alavatsakipuilun ja eilisen ovishaamun kanssa.. On jotenkin väsähtäny ja masentunu olo :(
 
Lumikeiju, noh noh, kyl se ovis sielt tullee :) ja niin noit haukkumisketjui varmaa tulee ja menee :D tommoset vaa o ärsyttäviä et jos en ois mitäs nyttin puolel ees ollu ni en ois tiennä et mua siel haukutaan sillo mut satuinpa oleen. Mut ei silti, eipä se mun raudan kovaa itsetuntooni suana raapastua :D mie ku tiiän ite mitä mie oon ja mitä mie haluan ja pyrin ni toiset sanokoot mitä tykkäävät :)
 
voi hyvä ihme että ootte juttua tyrkänneet!!! :D kaheksan sivua sain lukea pikavauhtia (vanhast ketjust kaks viimistä)

hienoa, että täällä on haamuiltu :heart: onnittelut!

tietääkös muuten kukaan, kuinka pitkä voi olla tää hedelmällinen vaihe ennen sitä ovista? oon varmaan jostain lukenut, mutten muista :/ eli siitä, ku kunnot limat havaitaan

 
"vaan" viis sivuu tullu sen jälkeen ku viimeks kävin :D

täällä testattu nega tänään. ei tunnu missään. outoa :|
varmistuksen kerkee saada ennen juhannusta...

johanna83 ainaki yourdays ovulaatiokalenterissa on useita päiviä jolloin se näyttää että on hedelmällinen. familjelivin kalenteri taas sanoo että ennen ovispäivää on 3 hedelmällistä päivää. mun oma veikkaus on suunnilleen samaa luokkaa että limoista n 3 päivää sen jälkeen.

daadeli samaa sinne :wave:
 
Hei taas!

ElinaMaria: Ihana saada sinut takaisin tänne!

Itselle viikko sitten, juuri oviksen aikaan, käydyt keskustelut tästä ohisektorikierrosta ottivat aika koville. Kaikenlaisia kysymyksiä pyöri mielessä ja tuntui kuin se pienen pienikin mahdollisuus onnistua olisi otettu pois. (Tällä hetkellä odotan vain menkkoja ja uuden yk:n alkamista..tulisi jo!) Epätietoisuus on tässä kaikessa aika vaikea pala, kun ei voi mitään muuta kuin vain yrittää ja toivoa. Jos gynekäynnissä oli jotain hyvää, niin ainakin tieto siitä, ettei syytä km löytynyt ja kaikki oli "kunnossa". Tällä hetkellä on hyvin hyvin vaikea kohdata vauvamahoja, toisten nyyttejä tai taaperoita, vihoviimeisintä on edelleen se joidenkin vanhempien valitus, miten he ovat kotinsa vankeina, eivät voi mennä minnekään tai tehdä mitään jne -ihan kuin ihmiselle ei olisi annettu maalaisjärkeä päähän. Olen entistä vakuuttuneempi siitä, että lapsi on ihme, todella iso lahja. Vaikeita hetkiä on edelleen luvassa, ensimmäisestä keskenmenneestä oli tarkoitus kertoa näihin aikoihin, eipä vain ole enää mitään kerrottavaa.

Kannan huonoa omaatuntoa myös siitä, etten ole jaksanut ja pystynyt tukemaan miestäni keskenmenojen aikaan oikein mitenkään. Sen sijaan hän on ollut se, joka on pitänyt minua pystyssä, tukenut, lohduttanut, kuunnellut ja auttanut saamaan elämästä uudelleen kiinni. Tässä on taas tajunnut, miten paljon rakastan häntä. Se on vain niin ihana, kaikista tärkein ja rakkain <3

Jotain hyvääkin; olen tehnyt empiirisiä tutkimuksia kn ja huomannut, että tässä varmassa negakierrossa se on _ihan_ erilainen kuin plussatessa.. hyvä tietää siis ;)

Häät ovat huomenna ja mua taitaa jännittää enemmän kuin itse morsianta. Viimeistelen puhettani, toivottavasti saan kaikelta liikutukseltani edes jotain sanottuakin.

Mukavaa ja aurinkoista päivää kaikille!
 
tiger75
huomenta tähänkin pinoon!

perjantai 13. päivä ja selkeä plussa... uskomatonta! ihan ihmeissäni täällä. Kaiken lisäksi piti tänään lähteä kummimuksujen kanssa lintsille, no mennään silti, mut pakko on kertoo miehen siskolle et miks en voi mennä vuoristorataan.... en kyllä usko tätä vielä todeksi..
 
tiger: hetihän sen voi soittaa, jos itse niin haluaa :) sitä suositellaan soittamaan heti plussan jälkeen. jotkut oottaa hieman turvallisimmille vkoille, mut parhaiten ajat saa just oikeille viikoille kun mahd. aikasin varaa. onnea plussasta! :flower:

DD ja pieni potkuri 12+5 :heart:
 
tiger: Onnea plussasta, meillekin semmoset heti! :D Miks ei voi mennä noin alkuvaiheessa vuoristorataan? :eek: Mie ainakin tahon vuoristorataan vaikka nyt plussaisinkin...

Zoe F: Kiitos! Niitä tarvitaan. En ole sua aiemmin bongannut, kertoisitko vähän itsestäsi? :heart:

Kridellä on sama lempinimi kun miun miehellä. Outoa. :D

Miracle: Kun pisimmän kierron mukaisesti voisin testata vasta jussin jälkeisellä viikolla. Siksi siis en testaile vielä, vaikka mieli tekisikin. Nega tulis ja pahaa mieltä, vaikka olisinkin raskautunut.

-B
 
Kat
Tiger75, onnea!! :flower: :hug: Mä soittelin tänä aamuna työpaikkalääkärille noista allergialääkkeistä. Sieltä ne kerta ne antoivatkin. Sit kun ja jos tulee selkee plussa, soitan neuvolaan. Tuntui pelottavan hyvälle kertoa puhelimessa tuosta haamusta..
Mukavaa päivää kaikille! =)
 
tiger75
kiitos kaikille onnitteluista, vuoristoradasta siis, mä olen niin turvallisuushakuinen muutenkin, lintsi nyt varottaa joka toisesta laitteesta "ei suositella raskaana oleville", kai se ehkä on tarkoitettu sitten kun on sitä mahaa vähän enemmän ja joku isompi kuin mikroskoopilla havaittava öttinen kyydissä... mutta varman päälle pelataan =) onnea myös Katille, plussatuulia kaikille - kiitos vielä ihanasta uudesta pinosta, joka tuottaa meille kaikille hyvää :heart:
 
tiger75
hei kat, en mä oikeasti tiedä yhtään, aattelin nyt lähinnä soittaa terveyskeskukseen ja kysyä neuvoa, eikö raskaudet kuitenkin yleensä vahvisteta lekurikäynnillä/verikokeella vielä. Luotto asiantuntijoihin on vahva =) varsinkin kun on itse ihan puulla päähän lyötynä noin vahvasta plussasta... mutta kierto on mulla ollut niin säännöllinen ja pieniä omituisia oireitakin on ollut havaittavissa, että kai tää sitä itseään on...
 
tiger75
sen muistan myös, et oma gyne sanoi, että yksityisellä voi päästä ultraan ja kuunnella sydänääniä jo 6. viikolla... ja kesäaika, joten tartunpa puhelimeen ja alan soitella... jos uskallan... ja toi kummityttökin on tuossa vieressä...

omaa napaa ymmärrettävistä syistä, tsemppiä kaikille muillekin :heart:
 
Chamorphis
tiger oikein paljon onnee!!! :flower: =) Saadaan taas yksi lisää esikkoplussanneiden palstalle! :D Pikkuhiljaa kuumeilijoiden puolelta kaikki siirtyy sinne odottajien puolelle. Excellent!! :heart:
Nykyään ei kait enää vahvisteta raskautta millään verikokeella?! Korjatkaa jos oon väärässä. Mä soitin neuvolaan parin päivän päästä plussasta. No testasin viikonloppuna muuten olisin soittanu varmaan heti! :D Mulla on aika nyt tulevana maanantaina ja viikkoja on ilmeisesti reipas 8... En oo edelleenkään varma la:sta kun kierto sen verran vaihdellut... Ehkä siihen ees sais jotain tolkkua neuvolas tai sitten viimestään ekas ultras. :headwall:
 
Kat
Lääkäri kielsi antihistamiinit kokonaan, jos vain pystyy oleen ilman niitä. Yritän ainakin - kohtahan toi koivun kukintakin on ohi. Nasolinia saa käyttää! Ai niin, kaiken varalta pitää miehen tuoda aamiainen sänkyyn.. ennaltaehkäisee mahdollista pahoinvointia... :LOL:
 

Yhteistyössä