~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

mulla on kyllä nyt hassu kysymys, mutta kysympä kuitenkin...

voiko tarkoittaa...mitä?!
vai ei mitään?!

mulla on ollut tän viikon pissa tosi keltaista. semmoista aamupissan väristä vielä kahdentoista aikoihin eikä missään vaiheessa ihan tosi haalean keltaista. mitä mulla yleensä on aina. Paitsi aamulla.
 
Siniviuhka ja miracle vai enempi pitäis juoda..
.kai se on sitten pakko vaikka inhoon jo nyt tätä ravaamista vessassa...tai ainakin se siltä tuntuu. Työkaveri ei käy työpäivän aikana kuin max.2 kertaa ja minä käyn melkein joka tunti...



 
näin hassu mie oon, mutta pakko se on aatella myöteisesti...jospa sittenkin tällä kierrolla tärppää...


Mua on väsyttänyt tällä viikolla tosi paljon...
oon alkanut haistaa kaikkea. töissäkin maksalaatikon haju oli minusta aika kuvottava.
Nenä on ollut tukossa ainakin kolme yötä...
mulla on vilu nytkin...
mua vihlaisi eilen mahasta kun yritin nousta sängystä
pissalla ravaan kokoajan vaikka en ilmeisesti juo riittävästi...

:LOL: minäkö raskaana...heh! (oispa totta)
 
Piglet miten sie sait tehtyä tuon laskurin?? :eek: mie en osaa tehä jatahtosin semmosen...oon niin huono tietsikoitten kans ja varsinki jos on enkkua niin ei tuu mittään...sivun kyllä löydän missä noita voi tehä mut en osaa käyttää... :ashamed:
 
miracle pakko myöntää että niin paljon oon alkanut toivoo tuloksia ettei oo varma onko nää mun kehoni temppuja...mutta ainahan sitä saa toivoa, eikö?!
Sekin varmaan vaikuttaa jonkin verran muhun kun
Käytiin eilen ostaa ystävälle raskaustestejä...on vasta yk1, mutta ainakin edellisten kohdalla raskaus tapahtunut todella helpolla... olen ilonen hänen puolestaa jos plussaa, mutta oishan se ihanaa jos minäkin...oonhan tässä jo 3kk yrittänyt....
 
miracle

kyllä me ainakin ollaan ahkerasti pupuiltu, hih!


mutta oikeesti oon kyllä sillä asenteella että juhannuksena ryyppään on jo siiderit jääkaapissa odottamassa...eipähän pety jos nega tulee. ja jos siiderit jää juomatta ei haittaa sitten ollenkaan..
:D
 

Yhteistyössä