~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

Kat
miracle: Kiitos! Uskaltaakohan tuota vielä.. Katsotaan alkuviikosta =) Pelkään et on kemiallinen tms. Vähemmän käy jos tippuu matalampaa. ++++++++++++++++++++ :whistle: sinulle tähän kiertoon! Ja kaikille muille myös!
 
Maanantaina on seuraava ultra. Sitä tässä mielenkiinnolla ja jännityksellä odotan. Clomit on tässä kierrossa syöty - vielä ei ole sivuoireita, mutta viimeksikin ne tuli vasta loppukierrosta. Mun pitää lähtiä ultraan ihan toiselle paikkakunnalle, sillä ajat oli kortilla täs lähialueilla ja se ainoo lääkäri, jonka olisin saanut, on huhujen mukaan semmoinen, että kieltäydyin. Ultra tosiaan ratkaisee nyt aika paljon. Jos mitään toivoa ei ole ja mun kivut jatkuu, niin sit taitaa tulla tällä projektille piste. Jos taas on toivoa, niin sitten suunnataan pikaisesti makuukamarin puolelle... Vielä muutama päivä pitää malttaa odottaa. Tulen kyllä kertomaan sitten, minkä tuomion saan.
 
miracle kaippa tää nyt näistä menkoista johtuu..
ihanaa kun ukko tänäänkin tuli oikein viereen istumaan ja pisti kädet ympärille ja sanoi, et "tikuttelethan sä vielä, edes mun mieliksi, että puputellaan sitte varmasti oikeaan aikaan." :) oon aika herkkis, niin kyllä toi oikeasti teki liikuttuneeks positiivisella tavalla :)
 
miracle luin ton ketjun sinusta. en viitsinyt sinne ees kommentoida mitään kun minusta niin epäasiallinen aloitus...toivottavasti se haukkuja lopettaa moiset jutut ja jos on jotain sanottavaa niiin kertoo ihan nimimerkillä.
minusta olet hyvä tyyppi. :D
 

Yhteistyössä