~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

Veena itse mietin samaa myös jos oisinkin nyt plussannut, niin mitä oisin sanonut..luulenpa, että oisin vedonnut vahvaan antibioottikuuriin ja lisännyt vielä jonkun vaivan esim poskiontelontulehdus tai jonkun hammasmädän, että vahingossakaan ei kuuri sais jäädä kesken :D
taiiii sitten sanot, että sulla on paha olo et ei tee mieli :p
 
Ja mie oon aatellu notta en juo muuteskaa hirmusti ni sil juuri eroa ole ko ne joiden kans menisin mahd. juomaan ni ne saa kummiskii tietää nii nopeaan jos plussaan ku niille kerroin viimekskii het :) Ni eipähä tarvi piilotella eikä salailla :)
 
Sinivuihka: Niinpä ihan kiva miettiä mitä sitä sepostaisi.. Voi kun pääsisikin sepostaan ;)

Me kun ollaan aika läheisiä mökkiväen kanssa niin luulen että ne ois aika ihmeissään jos mulla oiskin yht'äkkiä joku tulehdus. Et kuin en oo aiemmin puhunut mitään vaikka joka päivä ollaa melkein tekemisissä :) Ei taitaisi mennä läpi. Eikä sekään ettei tee mieli. Ja kaiken lisäksi mulla ei ole yhtään pokerinaamaa :ashamed:

Mietin sitä että jos sanoisin että on mulla on migreeni (monesti ollutkin ja siksi en ole voinut juoda kun olen ottanut niitä lääkkeitä ), mutta en mä nyt migreeniä ala kolmea päivää teeskentelemään. Ois sekin Juhannus mennä makaan mökillä johonkin pimeeseen vajaan yksikseen "migreenissä" kolmeksi päivää :LOL:
 
kävin lukee ton miracle-ketjun ja toisella sivulla oli hyvä kuitti sille ap:lle.. :D
Naurettava aloitus..ja mä ku oon aina ollu miraclesta päinvastasta mieltä..Sä oot vähän niinku meidän emo :heart: :)
 
Kiitos HaLPe :D

Mies muute ny sit vlopun (ni la ja su molempina päivinä ) tekee 12 tuntisia päiviä ylitöit! Eli tänää sai tietää et sai noi ylityöt ku on ittesä ilmottanu halukkaaks ylitöihi (meide häitä varten ko tarvii rahaa) ni laitto mulle viestin, et ny vaa mittaileen vartaloa et se on käytännössä jo maksettu (hääpuku ku mittatilaustyönä sit tulee) :D Hitsit et osaa olla upea mies tuo miun pikkunen :heart:
 
Tervehdys toverit!
Kävin just kans lukemassa tuon Miracle-ketjun, ja täytyy kyllä sanoo et joku on tainnu sen muroihin kusta tuona aamuna :) Tai sit tuo talviksen kommentti osu ihan oikeaan :) Mutta kyllä ihan tyhmä aloitus. Ja HaLPea lainatakseni niin oot kyl meidän kaikkien emo :)

(.) tylsäääää vaihe kierrosta.. ovista vois ehkäpä odotella viikonlopulle mutta tiedä häntä tuleeko.. Mutta ajattelin pitää nää kesäkuukaudet vähän vapaata vauva-ajatuksista ja stressistä, ja alan sitten syksymmällä taas kuumeilemaan ja jännäämään toden teolla, jollei sitä ennen tärppiä käy.. Nyt siis kesä mennään TJOT-meiningillä, mutta jos hyvältä näyttäis jossain vaihees niin kyllä sitten taas jännätään :) Katsotaan miten tällänen ajatus sujuu :LOL:
 
Kylläpäs oli aihe tuo miracle. Hyviä kommentteja oli muilta. Onhan se totta et tarvitaan joku joka herättää todellisuuteen tässä kuumeilussa. Täähän aiheuttaa kaiken maailman oireita kun haluaisi olla raskaana vaikka ei sitten olisikaan. =) Onneks täällä kaikki on ihania ja auttavaisia. :flower:
 
no tännehän on tullut uusi pino.. ja minä olen saanut sen kunniaksi tädin kylään.. kyllä sitä on jo odotettukin... pääsee suuntaamaan uutta kiertoa kohti.. toivottavasti vain on lyhyempi kun edeltäjänsä. eli kp 1/28->?? yk 4
 
Juu ko mie oon vaa ite huomannu et miekii aika ajoin kaipaisin sitä maan pinnalle heittäjää sillo ko testi negaa ja kp:t huitelee 35:ssä.. meinaa mie ainaskii oon huomannu et sillo kyl testi näyttää plussaa jos oon raskaana ja siin vaihees jos on nega ni yleensä en vaa sillo oo ovuloinu..

Ouska, no hyvä et täti tuli!!! =) Ja päivittelin listaankin sen :) Nyt sit sitä plussaa kohti! :hug:
 
JEE! Hyvä Ouska! :hug: vihdoin!

Joo, mäkin kävin lukemassa tuon miraclenhaukkumispinon. Joka olikin sitten kehumispino! :LOL: Mä en ymmärrä ihmisiä, jotka kuvittelee että kun ollaan internetissä niin ei tarvitse ottaa vastuuta omista sanoistaan. Minä ainakin seison aina omien kommenttejeni takana. Ja joskus varmasti tulee huonoja kommentteja, mutta silti ne on mun kommentteja.

ymmärsköhän kukaan mitä mä ajoin takaa... :snotty: Noh. Jos et voi laittaa omaa nimeäsi (nikkiäsi) alle niin silloin sitä kommenttia ei kannata kirjoittaa ollenkaan.

Kiitos uudesta pinosta, Miracle! :D
Jee! menkat ohi! :D
 
Veena... no mulla ainakin näyttäis ovis osuvan siihen juhannuksen tienoille. :whistle:
Ja mä oon nyt niin ressaillu koko hemmetin kevään, että seuraavaksi testaan vasta kun menkat on viikon myöhässä ja siihen asti elän normaalia elämää. Voi olla että vähän himmailen sen viinanläträämisen kanssa, mutta lopetan vasta sitten kun TIEDÄN olevani raskaana. Hitto. Elämää pitää elää muutenkin. Ja tässä on muutakin elämässä kuin vauvantekohommat. :LOL:
 
miracle: Juu plussa olisi tavoite... Kiitos kun laitoit tiedot ajantasalle saman tien

Ellu: juu olen hiukan sitä odottanut...

Ja sit kysymys, onko tuohon mitään et saisin ovikset kohdalleen, samoin kierrot... jotta tässä yrittämisessä olisi edes pienen pieni mahdollisuus onnistua?
 
Ouska, kannattaa kärsivällisesti ootella kierron tasautumista ja jos seuraavakin kierto on niin älypitkä ni varmaa voit pyytää terojen reseptiä gyneltä :)

Täälläki täti o lähtenä, ja nyt viimein siksi 9 kuukaudeks!!! Se o varmaa! Eile viel vuoti mut ny se on kaiketi mennynnä kokonaa puis.. Voi että mä toivoisin plussaavani taas!! :heart:
 
Kat
Neiti hätähousu täällä - menin sit testaamaan tänään ihan liian ennen aikojaan :ashamed: Ajattelin et varma nega... Mutta sain ClearBluella haamun. Se tuli siis ihan heti (ei mitään roskishömppää). Todella himmeä (vasemmalta puolelta hiukan tummempi, sit oikelle tuli tooooosi hentona), paljon sitä toista viivaa vaaleampi. Mutta haamu kuitenkin, kai???? Nyt on aika oh-hoh olo. Teen kyllä varmistuksen ensi viikolla!
 
Illalla tehdään ukkelin kanssa taikoja makkarissa, käyn alkulämmittelyt tanssitunnilla ottamassa ja kellistelen hikisenä ja kuumana ukon sängyyn... :p ;)
"swim spermies!"

Kiitos miraclelle uudesta pinkasta!!
Monenko veikkaatte täältä siirtyvän odottajien puolelle?


 

Yhteistyössä