~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

Chamorphis
Oi kun teillä on ihana uusi pino! =) Piti tulla antaan mojova tornado tänne... +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ :whistle: Noin niin kaikki sitten tulee tonne plussanneisiin! :D Siellä on vielä vähän hiljaista, että nyt naiset pistätte tädin kuriin siellä ja heitätte pellolle! :LOL:
Kat onnittelut haamusta! :flower:
Niisku en ole tainnut muistaa onnitella suakaan vielä plussasta! :flower:
Taas meinas olla naurus pitelemistä kun teiän touhuja täällä lukee! Vaikka onkin aivan ihanaa olla plussanneissa on kyllä ikävä tätä porukkaa! :D :heart:
miracle aivan asiaton kommentti susta! Sä jaksat aina kannustaa ja olla positiivinen, vaikkei varmaan helppoa ookkaan aina iloita toisten plussista sun muista... Kyllä se tärppää nyt sullakin! Ja se on sovittu juttu! Sopupeliä!!! :LOL:
 
Hittolainen te ootte nopeita! :LOL: Muutama tunti ja taas hirveesti tekstiä! :D

Nyt tulee ällöjuttuja ja tällänen ihmekysymys.... :snotty: Otin just kuukupin pois kun siihen ei tänään enää mitään oikein tullut, mutta siinä oli verensekaista limaa. Siis vähän niin kuin ovislimaa, mutta silti sellaista puna"raitaista"..... Mä en oo ainakaan koskaan aiemmin huomannut, mutta onkos jollain muulla menkkojen vikana päivänä tullu jotain vastaavaa?

Onnea haamusta Kat! Toivotaan että viiva on ja pysyy!! :D :heart:

Mulla sen edellisen varhaisen km jälkeen tuli sellainen fiilis että en ikinä enää testaa ennen kuin menkat AINAKIN viikon myöhässä. Sitten jos on ollu kemiallinen niin sitten on. Ja ei tunnu niin pahalta jos on viikon luullut olevansa raskaana ja olikin vaan kemiallinen.. :ashamed:
Mutta jokainen testaa tietenkin silloin kun siltä tuntuu! Ja saa nähä oonko mä viel samaa mieltä tuossa heinäkuun vaihteessa.... :LOL: voi olla että en!
 
piti aikansa kuluksi kokeilla nuita ovislaskureita mitä netissä on..
vauvalehden laskurin mukaan ois 24-26pvä, vau.fi:n mukaan ois 21-26pvä ja PeSu:n mukaan ois 19-24pvä.. :D onpas niissä heittoja.. et keskimäärin siin 24pvän paikkeilla pitää kyllä pupuilla riittämiin :D
 

Ihana uusi pino!

Ja onnea Katille haamusta! Perässä tullaan. Tälläpäs pinolla alkoi hyvin, ehkä tää on oikea plussakarma ketju! :heart:

Mulla on yhä etova olo, ja oon joutunu joka päivä tällä viikolla ottaan päikkärit duunin jälkeen. Mielialat myös aika heilahtelevaisia, enemmän kun normaalin PMS:n takia. Eli joko hormoniryöppy tai + kyseessä. Millonkahan uskaltas taas testiä, en jaksa ainakaan jussin jälkeiselle viikolle ootella!

Täälläkin nippailee kunnolla. Sitä vaan ihmettelin, että eikös nippailun pitäs tarkotaa ovista? Että nippaileeko myös ennen menkkoja yleensä? En enää muista... :ashamed: :kieh:

-B
 
kokeilin laitttaa ja tuo minun laskuri on ainakin niin pieni että joko se on noin pienenä näytöllä kuin mulla täällä tai epäselvänä koko näytön kokoisena (ei saa mitään selvää )
tai sitten vierekkäin monta eli koko näyttö täynnä tuota samaa laskuria...vielä en tiiä toimiiko laskuri...epäilen, mutta testaan. huomenna kerron vaihtuiko luvut
 
Chamorphis
Nanniina juu pitää käydä täällä aina välillä. Käyn kyllä lukees varmaan joka päivä tätäkin palstaa. Pitäähän mun käydä potkiis niitä teidän tätejä persuksille et tajuuvat pysyä poissa! :D :LOL:
 

Yhteistyössä