~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

Onnea Tiger plussasta! Perästä tullaan.. :) toivottavasti..

Jouskarille ja Ouskalle

:hug: !

mua: mul on viel yks yö töitä ja sit kolme päivää vapaata..jeah.. B) Mulla taas kymmenen kuviteltu tai todellista oiretta.. :ashamed:
 
must tuntuu, et toisten kp:t menee paljon nopeemmin ku omat.. :ashamed: vaik mul onkin tosi lyhyt kierto yleensä.. :p

miracle raapii ja repii alavatsaa..varsinkin aamulla ku pidin raporttia(olin yön töissä ), ni oikee kouri alavatsaa...sit oikee tissi ja kainalo on kipee ja oik. munasarjan kohalta ja nivusesta polttaa..oik. sierain aamulla tukossa..väsyttää.. kaikkee se vauvakuume taas teettää.. :ashamed:
 
mua: uutena edellisiin kiertoihin verrattuna on vv:n lisääntyminen..vitsi, ku on vaikee tulkita nyt kroppaa, ku noi yövuorot pistää sen aina ihan sekasi..nytkin pahoinvointia ja sitä on mul ollu ennekii, jos teen yövuoroja..

Mitäs meinasitte tehä viikonloppuna?
 
Uusi pino =) ja joku oli plussannu sekä haamujengissä..onnee paljon tiger ja kat teille :heart: :flower:
En kerkee ku käväsee koneel..lähen huomen reissuu eka parikkalaa ja sit hesaa kahtoo bon jovia..eli palaan asiaan ens viikon loppupuolel..ovistikkuu plussa tänää =)
talvis sori en kerkee kirjottaa yv:tä nyt..kirjotan koha joskus kerkeen..
 
clomit on ainaskin siihen et saa ovulaation tulemaan, se siis nostaa niit hormonitasoja jotka kypsyttää munasoluja sekä auttaa irrottamaan sen/ne. Eli näin :) Terot sit auttaa siihe et menkat tulee ja muusta en niist sit tiiäkää :D
 

Yhteistyössä