kauheet ko aika menee nopeesti! Vast ny hoksasin et mul on ny jo kp7! Mihi tää aika oikeen hupenee, iha ko just oisin vasta saanu tädin riesaks tänne...
must tuntuu, et toisten kp:t menee paljon nopeemmin ku omat.. :ashamed: vaik mul onkin tosi lyhyt kierto yleensä..
miracle raapii ja repii alavatsaa..varsinkin aamulla ku pidin raporttia(olin yön töissä ), ni oikee kouri alavatsaa...sit oikee tissi ja kainalo on kipee ja oik. munasarjan kohalta ja nivusesta polttaa..oik. sierain aamulla tukossa..väsyttää.. kaikkee se vauvakuume taas teettää.. :ashamed:
mua: uutena edellisiin kiertoihin verrattuna on vv:n lisääntyminen..vitsi, ku on vaikee tulkita nyt kroppaa, ku noi yövuorot pistää sen aina ihan sekasi..nytkin pahoinvointia ja sitä on mul ollu ennekii, jos teen yövuoroja..
Uusi pino =) ja joku oli plussannu sekä haamujengissä..onnee paljon tiger ja kat teille :heart: :flower:
En kerkee ku käväsee koneel..lähen huomen reissuu eka parikkalaa ja sit hesaa kahtoo bon jovia..eli palaan asiaan ens viikon loppupuolel..ovistikkuu plussa tänää =) talvis sori en kerkee kirjottaa yv:tä nyt..kirjotan koha joskus kerkeen..
voi että kylläpäs väsyttääkin...lähdin töistäkin ajoissa kun oli omituinen olo. Nukahdin sitten kotona tonne sohvalle...taitaa jäädä leffaan meno kun ei oikein jaksa vieläkään herätä...
clomit on ainaskin siihen et saa ovulaation tulemaan, se siis nostaa niit hormonitasoja jotka kypsyttää munasoluja sekä auttaa irrottamaan sen/ne. Eli näin Terot sit auttaa siihe et menkat tulee ja muusta en niist sit tiiäkää
on kyllä kiva juttu että asiat edestyy ja lapsettomuuteenkin on uusia hoitoja.
Oon seurannut tota Tutor sarjaa- kyllä silloin naisella oli todella hankala tilanne jos ei saanut poikaa.
Täällä päässä ollaan oltu tänään kolmatta päivää ilman karkkia...senkin takia kai mua väsyttää ja vit**taa. aika karmeet vieroitus oireet, mutta kahvia tässä kittaan jos menis ohitse....
Pakko kysyä.
miksi mulla ei oo tossa vasemmalla TinyAngelin alapuolella tuota kirjekuorta? Kaikilla muilla näyttää olevan...minulle ei siis voi lähettää yksityisvietejä vai?!