Esikoisesta haaveilevat <3<3<3

Chamorphis
toiveilija en nyt uskalla vielä kovin hihkua mitään, mutta hyvältähän tää näyttää. Tosin niin mä viime kierroski ajattelin, mutta kuinkas sit kävikään... :ashamed: Nyt kyllä maha on tosiaan niin erilainen että... :D :heart: Josko siellä joku kyytiläinen olis! Salamatkustaja etten sanoisi! :LOL: :p
 
Louvre b :D d Onnea!!

Täällä tätsy taitaa tehdä nyt sitten tuloaan, tuhrua tuli hiukan jo paperiin ja alaselkää/masua on jomottanut... |O Vihdoinkin! Helkkari mikä kierto, toivottavasti ei tule toista samanmoista! Ehkä en ovuloinut tässä kierrossa...

Nibbleri tervetuloa takaisin, olenkin ihmetellyt missä olet ollunna... :wave:
 
Kiitti kaikille onnitteluista, mut olen vielä varuillani.. :ashamed: :heart:

Siniviuhka, voimia! Toivotaan nyt kuiteski vielä että ois vain asiaan kuuluvaa vuotoa, eikä sitä ikävää sellaista :hug: =)
 
Louvrelle onnittelut!!! :) :heart: :flower: Vauvaliimaa matkaan :)

Siniviuhka, voih.. mut en mä kyl piruja seinille yrittäny manailla kun kerroin vain mitä itse oletin sen olevan ja kun en halunnu et pettyisit niin pahasti.... :ashamed: mut anteeks sit kaiketi siitä.. Jospa mie en juuri jatkossa noihin ennee kommentois et onko raskautta vai menkkoja ni eipähää tuu mittään mielipahaa kellekää.. :ashamed:
 
Perjantai 16.5.2008 Tässä kierrossa plussataan!!!



..:*¨¨*:. ? Esikoisesta Haaveilevat ? ¸..°´¯ ).:*¨¨*:..







Laala...................... kp 99/??.................................... yk 1

Ouska......................kp 59/35....................................yk 3

susanna85..............kp 44/28....................................yk 2

Jouskari-82.............kp 35/28....................................yk 8
Rva B.......................kp 36/33.....................................yk13
johanna83...............kp 34/32-40..............................yk 2
Stella82...................kp 32/30-32..............................yk 9
Charmophis.............kp 31/35-38..............................yk 2
Tuulia85..................kp 31/28....................................yk 5
Peppi1981...............kp 30/28-30.............................yk 35
apsu.........................kp 30/35....................................yk 2

Haidi84....................kp 29/28-29..............................yk 7
Veiled87..................kp 28/28....................................yk 4
outsa5.....................kp28/40...................................yk 3
emiliana...................kp 27/28-33..............................yk 2
uneksija85..............kp 26/28.....................................yk 1
Nanniina..................kp 25/32-34...............................yk 8
TinyAngel.................kp 25/28....................................yk 2
Talvimamma-09......kp 24/30-31(-54)........................yk 2
Suunnistaja.............kp 23/26-28...............................yk 2
mulmul.....................kp 23/27-30......................yk 9 (palstatauolla)
Minnie-.....................kp 23/31-33..............................yk 1
asty..........................kp 23/42....................................yk 15
tyty86......................kp 22/30-35.................................yk 3
Mersey.....................kp 21/31....................................yk 3

Linna........................kp 19/28-78..............................yk 5
Humu82...................kp 17/27-28...............................yk 2
Veena......................kp 16/24-28...............................yk 12
Kaa..........................kp 16/31-36...............................yk 5
Daadeli....................kp 15/27.......................................yk 2
Kride........................kp 14/29-30.................................yk 2
miracle....................kp 14/28-31....................yk 2 (km04/08)
Santtuli....................kp 13/?.........................................yk 2
xAnnax.....................kp 13/19-31................................yk 6
HaLPe......................kp 13/24-25.................................yk 3
Kuumeilija...............kp 13/28-35.................................yk 4
simppu82................kp 11/34.......................................yk 3
della........................kp 11/?..........................................yk7
kiharapää................kp 10/32-35(-43)...........................yk9

JJ-t..........................kp 6/30-33................................yk 4
Citilda......................kp 5/27-28..............................yk3
mami-ehdokas.........kp 5/28-30...............................yk5
arabel.....................kp 3/26....................................yk 13
tiger75.....................kp 2/27-29................................yk 11
Siniviuhka................kp 1/27-29.................................yk4


46 x 0,20 = 9,2
[color]


Taustailee:

Diodium
vinka.......................Kuumeilee!!
Alisa84....................Kuumeilee, yritys alkaa piakkoin
Emppa.....................Odotamme pikaista paluuta!
mimmukka81..........Palailee kesällä!
Pantalaimon............Taustailee ja toivottavasti palaa asiaan kesän jälkeen.
Ellamaaria..............Yritys alkaa keväällä -09
Nibbler....................Hoitaa ihteään.
Piglet......................Odottelee tätiä saapuvaksi (kp 50/27..yk 6)
ElinaMaria...............Palstatauko, odotamme pikaista paluuta!
Miragle88...............Miehen suostuttelu käynnissä
[color]



Haamujengi:
inkaliina-83.............kp 44/28-31..........................yk 3
Louvre....................kp 37/32-33..........................yk 3
[color]






Plussanneet:

miisa84........................yk 2
Marimint81...................yk 1
mouku80......................yk 4
Jonsku83.....................yk 1
Sunshine......................yk 6
Puliina..........................yk 5
Sydänkäpynen.............yk 3
ronja78........................yk 3
EAK ..............................yk 2
salamanteri85 ............yk 1
syksyinen haave .........yk 3
henni82 .......................yk ?
Fairytale84..................yk 4
Tinii..............................yk n 1v.
koiramamma................yk 1
Nauruprinsessa...........yk 1
Mayah..........................yk 1
Cora85.........................yk 2
Cristiina.......................yk 7
Novelle78....................yk 14
siniapila ......................yk 3
sanni30........................yk 4
memmy........................yk 3
LEP...............................yk 3
Daylightdancer............yk 2.......35/27
vauvahaaveita.............yk 5......28/27-30
jive-.............................yk?
Juli05...........................yk 9
kaisukka81..................yk 6.......44/38
toiveilija82....................yk 9.....36/34-42
Sirpula..........................yk 9.....32/34-71

kesk.arvo = 4,34


 
Louvre en kyllä usko, että on..
on ihmismieli kyllä sairas,kaippa mä oon kehitelly kaikki nää oireet omassa päässäni vaan, eikä niitä sit edes ollut..ainoa mitä en oikeasti ole voinut itse kehittää on se lämmön nousu..mua tympii niin s**tanasti taas, et kaikki ne "oireet" oli ihan turhaa puppua yhtä kaikki.. :kieh: :'(

mies oli ihana kun lohdutti mua äsken, puhui niin kivasti siitä, et nyt voidaan valmistautua ovikseen kaikin mahdollisin poppaskonstein ja tikuin :) :heart:
 
miracle en tarkoittanut sitä niin, että sun pitäis itse pahoittaa mieli siitä mitä kirjoitin :hug: :hug: sori hei.. hyväähän sä vaan tarkoitit ja niinkuin sanoin, nii on mukavaa, et joku pitää munkin jalkoja maassa.. =)

silti oon nyt näin pettynyt kun en yhtään osannu odottaa menkkoja tänään, vaan vasta sunnuntaina niinkuin järkevän kierron mukaan..
 
Huomenia :wave:
Nyt kyl ärsyttää, mie nukuin tänään LIIAN pitkään, ja kaikki hommat on viel tekemättä. pitäisi siivota, pestä ikkunat, trimmata koirat, pestä pyykkiä, laita astiast pesukoneeseen yms... Ja nyt olen tunnin verran jumittanut tässä koneella. Ee helevata, ku taas hommat tökkii pahasta. Antakaas mulle kunnon lähtöpassit täältä pois! kieltäkää, etten saa tulla tänne, kun hommat on tehty :D
 
Siniviuhka, ehkä sit ovuloit aiemmin ja tuo lämpöhän nousee yleensä aina ovulaation jälkeen niin eihän se mitään kuviteltua olekaan :) Mut niin se ihmismieli vaan kummasti niit oireita tekee.. Mullakin oli niiiiiin varma tunne viimeks mut sit jossai vaihees oireet hävis ni osasin oottaa menkkoja... Mut ny vaa uutta kiertoa ja lussaat ni joha on mieli onnellisempi ko koskaa :) :hug:
 
Chamorphis
Siniviuhka valitettavasti me naiset ollaan vähän omituisia... Voidaan kehittää ns. valeraskaus, jos oikein toivoo olevansa raskaana. Oireet ja kaikki tulee, mutta silti ei oo raskaana. Koirillahan on kans noita valeraskauksia. Tsih! Hyvä vertaus! :LOL: :D
 
onnea louvre :heart: :heart:

toi on kyllä kovin omituista, tuo "oireilu" :D tässä kierrossa olen ollut ajattelematta "oireita" ja hyvin on sujunutkin, muutamaa lipsahdusta lukuunottamatta. Sit olen ajatellut vaan, että näitä samoja "oireita" on ollut ennenkin, enkä ole ollut raskaana.. :) luulen, että tässä kierrossa pettymys ei ole niin kova, kun menkat alkaa. Kun ei odotakaan mitään :D
Hoh, hierojalle parin tunnin päästä, tuo alaselkä on jo niin jumis, et pakaratkin on kipeät :D
 
Hihiii :LOL: meidän vanhimmalla uros, koiralla on tällä hetkellä jonkinlainen hoivaamis, vietti käynnissä. Hoitaa ja nuolee pehmolelua... "valeraskautta"

muoks. Ja unohdin mainita, et kai se raukka yrittää imettääkin sitä.
 
Louvre ONNEA! :flower: toivottavasti viiva vielä vahvistuu.. =)

Chamorphis oot kyl todellakii raskaana.. ;)

Toiveilija82 alas liittyä sinne odottajien puolelle, kyllä se pikkuinen on nyt tullut jäädäkseen(9kk) sinne masuun.. :) ;)

on: mul mies lähti aamulla työreissuun ja tän oviksen hyödyntäminen loppui siis eilis iltaan/yöhön..simpat on lähetty matkaan ja nyt ei voi muutaku yrittää relata ja oottaa..28päivä sit tikuttaa.. alavatsassa tuntuu hentoa kipua, poltetta..

Daadeli hassu toi sun koiras..mul on kaks narttua ja pikkusella nyt ekat juoksut..toivottavasti se ei kehittele mitään oireita, niinku mami.. :ashamed:
 
Louvre: Ihanaa!! Onnea ja tarrasukkia :flower:. Saanen udella, millä testasit?

omaa napaa: Kulunut viikko on ollut aika vaikea. Olen ollut välillä todella peloissani ja huolissani, pelännyt milloin negaa, uutta km, tuulimunaa, kohdunulkoista jne jne muita kauhuskenaarioita. Mennään viikonloppuna taas miehen kanssa mökille, käyn sovittamassa jo valitsemaani ja ostamaani kaason pukua muutosten tekoa varten. Kyllä tää tästä, toivottavasti. Taidan joutua näiden "oireiden" kanssa vielä tutkituttamaan pääni, tai sitten tää saattaa allekirjoittaa sen, miten mielenkiintoinen kapistus ihmisen mieli ja mielikuvitus on, jos se kykenee kehittämään psykosomaattisia oireita niin paljon ja päivästä toiseen. Muita päivän havaintoja (ei herkimmille): herätessä oksetti taas, tosin mitään ei tällä kertaa tullut ylös. Väsyttää, kuten koko tämän viikon hyvin nukutuista öistä huolimatta. Alavatsaa vihlaisi pikkuisen. Kn on hassussa kohdassa, ei oikein ylhäällä eikä alhaallakaan, sellainen suht kovat patukka. Viimeksi se oli plussakierrossa hyvin samanlainen. Tosin välillä se tuntuu elävän niin omaa elämäänsä, että 100% siihen ei voi luottaa.

Mukavaa, aurikoista ja hedelmällistä viikonloppua kaikille!
 
Täällä ollaan alamaissa. :'( Vaikka mulla on nyt lääkitys: terot ja kaksi clomia kerralla ne tietyt vuotopäivät, niin mitään ei tapahdu. Ultrassa löytyi kolme munasolua, kaikki aivan liian pieniä, että tulis ovulaatio. Ei päästä edes puoleen siitä koosta, mitä kaiketi pitäisi olla. :( Voi murhetta. Minä en siis ovuloi tässäkään kierrossa. Emmekä me näin ollen ole saamassa nyyttiäkään. Ensi kierrossa uusi ultra-aika. Samalla lääkityksellä mennään. Mutta alkaa näyttää siltä, että kun jo uhkailivat jytyllä hormonilääkityksellä ja muilla hoidoilla, niin kohta panen pillit pussiin ja unohdan sen biolapsen. Niin kamalaa kuin se onkin. :'( Ehkäpä adoptio sitten tuo meille sen kaivatun kullannuppusen!
 
Nyt on sitten siivottu ikkunan pesua vaille koko kämppä (harmikseni en löytänyt ikkunan avaajaa mistään). Ja koiruudet nypitty ja korvat ja jalat trimmattu. Jestas, et niistä lähtikin karvaa.

ON: Kaksi päivää nippailua mahassa, tarkemmin munasarjojen kohdilla. Tänään huomattavasti voimakkaampaa, kuin eilen... vessassa uteliaisuuttani ronkailin kn, niin se on ylhäällä ja tiukasti kiinni. Lämmöt on koholla, ne kylläkin oli koholla viimekierrosakin. ja nyt varmaankin, sitten jo arvaatte en meinaa pysyä housuissani. ensimmäisen kerran mulla on sellainen olo, et nyt vois tärpätä . Ovis bongattiin selvästi ja hyödynnettiin.

Mitenkäs nopeasti, se munis kiinnittyy eikös siihen liittynyt "kipua" Kertokaa minulle kaikki mahd. tietoitenne ja omat oireenne niin pääsen kuvittelemaan oireita itselleni ja sitten romahtamaan pilvilinnoistani, kun täti tulee.
 
Louvre ihanaa, paljon onnea ja haamun tummenemista ja tosi tosi paljon vauvaliimaa pienelle :heart:

della :hug: Toivotaan kuitenkin, että tästä seuraavasti kierrosta kehittyisi kunnon munikset, jotka sitten toisivat pienen lapsen :heart: on varmasti rankkaa käydä pettymystä läpi, mutta toivotaan, että se helpottaisi :hug:

(.) täällä alkaa selvästi ovis lähenemään, tänää ot:ssä jo melko vahva haalea viiva :D(kyllä voin sanoa noin samassa lauseessa :)) eli siis kun yleensäkin se alkaa mulla tummenemaan ennen kunnon plussaa paria päivää ennen, niin nyt se oli sellainen mikä se on ollut yleensä n. 2 päivää ennen plussaa :) Ja limoja on ollut jo pari kolme päivää..
Eilen aloitettu pienten vauvaehdokkaiden matka ja jospa sitä nyt sit ainakin tän viikonlopun jatkaisi vielä :)

Miracle mä kävin tänää ostaan sitä punaviiniä :) täytyy yrittää sitä sit saada kurkusta alas tossa lauantaina vaikkapa :D
 
Kiitos kaikille onnitteluista :heart: Niin, mulla taitaa käydä kroppa vähän hitaalla, kun horpat erittyy niiin etanavauhtia :eek:

Emiliana joo kuulostaa sun tilanne tosiaan hyvältä! Tuo oksettaminen hyppää ratkaisevasti esiin tekstistäsi! Mulla ei yhdessäkään kierrossa ole aiemmin oksettanut, mutta nyt haamukierrossa yököttää vähän väliä ja se alkoi kp 29/33 nyt menossa kp37. Mulla ei ole ollut muita oireita, ehkä lievän närästyksen voisin lisätä. Joo saa tietysti kysyä =) Testasin kotitesti.fi:n liuskoilla.

Ooh, daadeli kun olet ollut vauhdissa! Haluisiks tulla meillekin siivoon samoilla tulilla? :D

Della :hug: niin kuin miracle sanoikin jo niin kokeile kovempia annoksia. Eihän sitä tiedä jos se sitten lopulta auttaisi. Toivotaan parasta!

Kuumeilija peukut pystyyn b =) d
 

Yhteistyössä