Esikoisesta haaveilevat <3<3<3

Chamorphis
HaLPe toivottavasti oot oikees! :heart: =) Mä hypistelin jo raskaustestipakettia kädessäni, kun kävin Prismas... Maltoin jättää hyllyyn! :D
ON: Totaalisesti meinas tulla huuto kun aivastin aikasemmin päivällä! Niiiiiin kovaa vihlas alavatsaa samalla! :eek: Ja muutenkin kävelles tuntuu, et masua nippailee... :p
 
perjantai-pöhköilyä havaittavissa :D :LOL:

onnea Louvre :heart: :flower:

on: nothing new... tänää mennään miehen kanssa ulos syömään kun mulla on vapaa viikonloppu, lauantaina sukuloimaan aamusta ja illaks tupareihin kaverien luo. sunnuntaina ois lastenhoitoa tiedossa. eli vikkelä viikonloppu taas edessä :) ihan kivaa, sit onki jo maanantai ja saan ehkä tuskailla "tehdäkö testi" kysymysten kanssa... :D

Siniviuhka voi sinnuu :hug: :'( noo, tästä se elämä vielä jatkuu, elähän lannistu!!
 
täällä on taas huhkittu hiki päässä pakkaillessa, ei vaan näytä toi tavaran paljous loppuvan sitten millään..tän illan jälkeen saattaakin sit olla muutaman päivän mittainen nettitauko, kun eivät kuulemma käy heti yhdistämässä nettiä sinne uuteen kotiin..mun puolesta oisivat voineet yhdistää jo tänään niin ois ollu heti netti muutossa :)

niin tosiaan siihen listaan jos mulle päivittelis sen kp 1/27-29 ..

edit: ai mutta sehän olikin jo,kiitti :)

edit lisää: tilasin just kotitesti.fi:stä 7kpl ovistestejä, että onpahan tosiaan varautunut hyvissä ajoin :)
 
täällä on paljon ihania hymiöviestejä

ON: tänään sit tuli käytyä veri ja pissakokeissa ja negaa sielläkin vaan näytettiin raskauden osalta... verikokeiden tuloksi viel joutuu odottamaan.. mut periaatteessa täti voi yllättää koska tahansa.. ja oikeastaan häntä nyt odotankin saapuvaksi.. jotta pääsisi taas seuraavaan kiertoon
 
halpe en oo. varminta ois vaan malttaa odotella vielä ens viikon puolelle mutta huomenna taidan jo sortua... kyllä se on vaikeaa kun viimesen puolen vuoden aikana kierrot heitelly ideaalista 28 pikkasen yli 40 kp:n, mulla kait tuo työstressi vaikuttaa :/
 
Jospa sinet oo Ouska ovuloinu tässä kierrossa ollenkaan.. Vai ookko miten paljon miettiny et millo ne menkat tulis ja sitä stressannu tai sit plussaa miettiny ku mul eka kierto veny 36 mittaseks ku mietin nii paljo ja testailin, sit ku unohin tyystin koko asian ja siihe koskevat jutut ni joha helpotti ja het menkat alko :)
 
Louvre hali :hug: haamusta..ja peukut pystyssä d :D b
siniviuhka olin iha varma et oot raskaana :ashamed: voi kurjuus... :hug:

Täällä ei päästy nyt muuttamaa :/ ei saatu autoo v.lopux,joten muutto menee ensviikkoo ja nyt tulin miehen luo muuten vaa..tuntuu et väsyttää vaan iha homonaa..eilinen yövuoro verottaa vielkii..
 
Kiitos onnitteluista! =) Pitkä yö edessä kun odotan aamun testausta. Haluisin niin nähdä, et onko viiva tummentunut :heart:

Tyty voitkin nyt relata mukavasti tämän viikonlopun. Sehän on vain hyväksi tässä rojektissa että stressi vähenee =)

Ouska toivotaan että tilanne pian selvenisi :hug:
 
voe voe suomee ja leijonie... noh, ei maha mittää... Jos tää vääryys korjaantuis sit kasalla plussia meide pinoon :D Ja itelleni varaan kyl yhe! Mie haluun lussata! :p vaikkakin en sitä juur mieti ku on nii häähumussa että! :) :heart:
 

Yhteistyössä