Esikoisesta haaveilevat <3<3<3

anteex mun levoton mieli, mut tää odottelu pistää sekoomaan ja mieli on levoton!!!! Lauantaina pitäis tehdä taas testi ja voihan :ashamed: jos se on edelleen nega :kieh: Mitä prkl tää mun keho nyt temppuilee :headwall:
 
no se on hyvä, jatka samalla fiilistelyllä, varmasi ihana fiilis suunitella häitä ja tulevaisuutta :heart: Vaikka en itse perusta avioliitosta, niin iloitsen kyllä muiden puolesta, jotka avioon haluavat mennä! :heart:
 
Hei rakkaat!

alko tulla ikävä :)
Nibbler alkaa pikkuhiljaa olla taas voimissaan ja valmiina seuraavaan kiertoon. on kyllä ollut aika ihanaa kun ei oo mitään hajua kiertopäivistä ja ei haittaa edes vaikka menkat selvästi tekevät tuloaan. harmi vaan, ois ollu kiva jos oiski raskaana. ois saanu kertoo miehelle sen syntymäpäivänä.
no, ensvuonna sitte :)

täällä on ilmeisesti plussattu muutamaan otteeseen :) onnea teille kaikille tasapolisesti, ja onnea miraclelle häiden suunnittelun aloittamisesta :)onnea Louvre haamusta!:)
 
Kiitti Rouva B ja nibbis =) Haamu on vielä niiiin hailakka, että vähän mietityttää et onks se oikeesti sitä mitä toivoo :ashamed: On se kuitenkin himpunverran tummempi kuin eilen.. :heart: Kai sitä nyt uskaltaisi liittyä haamuilijoihin, huiii :D

Ihan jokaiselle ++++++++++++ :whistle:

Ja mukava kuulla et olet taas voimissasi ja valmiina taistoon nibbler :heart: =)
 
Chamorphis
Louvre oi ihanaa! Onnex olkoon haamusta! :flower: =) :heart:

ON: Mulla edelleen nippailee mahaa enenevässä määrin. Ja tuntuu, et alamaha on ihan pinkee... Voihan tietty olla et täti ilmottelee tulostaan, mutta tää mun maha on toisaalta ihan erilaisen tuntunen nippailua lukuunottamatta kuin ennen tätiä... Ja rinnat on niin kiesuksen kipeet!! :eek:
Töis taas eilen kolme ihmistä kysy et oonko raskaana... En oo puhunu ees mitään, et yritys on käynnis! Mut ovat kuulemma keskustelleet ja näytän vaan jotenki siltä et oon raskaana! :D HEH! No jospa ne tietäs sen jo ennen ku mä ite!! :LOL: :heart:
 
Oijoi jospa sullakin olis nyt aika Cham :heart: Joo ihmiset on kyllä jänniä monesti kun ovat niin röntgen-katseisia että näkevät muniksen kiinnittymisen ennen kuin itse on siitä tietoinen :D Kiitti Onnitteluista. En mee siitä viivasta vielä 100% takuuseen, mutta eipä ole menkkojakaan kuulunut ja yökötys vaan jatkuu.. :x
 
louvre onnea vaan :) :heart:

miracle pääs osoittamaan tietämyksensä, tai sit manas pirut seinälle, nimittäin viimeyönä alkoi menkat :( :'( :'( :'(
että kaippa se sit on kp1, vaikkakin nyt alkoivat taas eriaikaan, että listaan vois laittaa vaikka, et kp1/27-29 kun joka kerta nyt on heittäny..
mä vaan niin toivoisin, että nämä olis niitä ns. valemenkkoja, mutta en usko siihen vaihtoehtoon itsekään..ei tällä verimäärällä voi pikkuinen matkassa pysyä. perhanan menkat kun tulivat ja ovat vieläpä niin kipeät, että välillä toi vatsan viiltäminen lamaannuttaa.. :'( :'(
 
Ihanaa Louvre, onnea onnea onnea :flower: :flower: :flower:

Chamorphis mähän sanoin, et sul on niin hyvät oireet, et plussaat varmasti :D :hug:

Mä täällä vielä kommentoin, en vaan oo vielä tohtinut liittyä noihin tammikuisiin odottajiin... :ashamed:

Siniviuhka, :hug: :hug: :hug:
 

Yhteistyössä