Esikoisesta haaveilevat <3<3<3

miracle miule ei ees tuntunu oviskipuja tässä kierros..tosin harvoin miula tuntuukaa..en ois tinny et on ovis jos en ois saanu plussaa testii(paitsi et napukka oli löllerö,auki ja limoja tuli)..nännit on vaa ollu vähä arat...kaipa se täti tulee sit ku pitääkii :ashamed:
 
joo..toisaalta mietityttää et ku pari viime kiertoo on ollu kemiallisia,ja sillo on aina ovikse jälkee nippailu vähä aikaa ni jospa tää onkii nyt sit nega kierto..eikä ees kemiallinen. Huvittavaa kyl et ovikse aikaa ku pupuiltii ni ei kyl miehen mällejä tullu yhtää oikeestaa ulos eli sissää ovat menneet :D yleesä joutuu kulkee pillu märkänä koko seuraavan päivän ku mällit valuu poijes..(sori ronskit puheeni ;) )
 
sinikka mie oon yrittäny pittää kieltä kuris tääl palstal..ku oon aika rääväsuu toisinaan ja sanon kyl asiat suoraa..miu paras kamu on samanlainen ja joskus oikee pistää vituttaa ku se täräyttää nii suoraa kaikki mut oon vaa tyytyväinen,asiat pittää sanoo niiku ne on :D niin teen mie ainakii..
 
tyty oot varmaan huomannu, että useestikin mun teksteissä on epämääräisiä )#/ syheröitä joita teen siks, etten kehtais purkaa kaikkee angstia noitumalla, kun ei ikinään tiedä jos täällä on sellaisia ihmisiä jotka ei siitä pidä :D :D arkielämässä kyllä oon ihan hirmuinen rääväsuu ja ukko aina huomauttelee, että puhun rivommin kuin merimiehet :D esim sukupuolielimet on just Niillä nimillä hieman ylikorostettuna ja määriteltynä, eikä mitään lääkärislangia :D
 
Oikein paljon onnea Suunnistaja teille molemmille!! :heart: :heart:

Onhan se hyvä että puhutaan asioiden oikeilla nimillä niin kaikki ymmärtää... :LOL:

Odottelen miestä kotiin jospa pääsis myllertään tonne makkarin sängylle...Eilinen ovistesti näytti siis plussaa joten otetaan nyt kaikki irti... :D
 
voitas melkein erikseen perustaa sellanen "rivopuheisten pino".. :D :D

Nanniina: ai sielläkinkö on poltetta peittojen väliin? :D
ite oon suunnilleen haukkonu henkeä ihastuksesta kun on vähäkään paljasta ihoa vilahtanut, oli kyseessä sit käsi tai jalka :LOL: eipä vissiin ois tarvetta taitavalle makuuhuone-golffaajalle :D
 
Mul o jotenkii outoo ko aiemmin oli vähä et no heilutellaa ny peittoi joka pvä et sais sen vaavin mun nykysii oikeen haluu heilutel peittoi miettimättä yhtää raskautumista :D Oisko siihe vaikuttavana tekijänä sit noi häät, en tiä :p
 
Miracle, kiitos, ihan hyvä tuo on noin! Se onkin aika kompromissi, tuo numero tossa minkä laitoit.
Tyty, hoitoalalla minäkin, ja joudun kyllä minäkin ronskiudet jättämään kotiin. Puhun kiltisti sanoista "yhdyntä, siemen neste, emätin ja siitin" meidän nuorille. Etteivät opi rumia sanoja. :whistle:

Minä en ymmärrä miten te pysytte housuissanne!
Eli jos olisi täti myöhässä, niin miten te voitte testata negan ja sitten yrittää viikon päästä uudestaan?
En vaan käsitä, miten kestätte päivääkään testaamatta (minä oon nyt ollu päivän-kaksi, ja käy mielessä testipuikot jatkuvasti). :ashamed:

Vai onko tää mulla vaan jotain alkuinnostusta?

-Rva B.
 

Kiitos miracle ja tyty86,

Hyvä tietää, että laantuu. Koska vararikkoonhan tässä tällä menolla menee. Ja saa itse vaan pettyä sitten useammin. Eli karhunpalvelus itselle tämmönen hätäily... :/

Tää onki eka näin aktiivinen kierto mulla, joten kai se tästä rauhottuu...

Mulla on nyt myös alkanu tuo oireitten kuvitteleminen.
Nytkin olevinaan polttelee tissejä. :x

-B-
 
Mä oon kans ihan kauhee rääväsuu ja hoitoalalla...järkyttävin kielenkäyttö on kotona kultsin kanssa, ku meil on sellanen yhteinen tosiouto-huumorintaju.. :p
Se on ällöö, ku kultsi yrittää keksiä aina yhdynnälle ja sukuelimille uusia nimityksiä... :kieh: :LOL: esim.yhdyntä-->lupsautus... :eek: yöks..halut lähtee pelkästä sanasta..

on: mul on koko päivä poltellu oikealle alavatsaan ja nippaillu ihan yhtenään..laskujen mukaan tänään-huomenna ovis..iiik..

tervetuloa uusille! :flower:
 
oijoij, kyllä se vaan on niin, etten enää puhu ikinä sellasten kanssa jotka on lapsia saanu :D äsken puhuin yhen kaverin kanssa puhelimessa ja sanoin sille näistä "oireiluista", niin se rupes heti, että "joo mulla oli ihan samanlaisia juttuja" jne..en oo sen kanssa aiemmin puhunu sen raskausoireista, nii silleen aika jännä kun se sit samaistui muhun, vaikka eihän mulla edes ole välttämättä mitään..

ja sille oli sanonu neuvolassa, että jos peittojen heiluttelun jälkeen tulee veristä vuotoa, nii se on kuulemma ihan normaalia alkuraskaudessa kun veri tulee pihalle muun mähmän mukana..

blööäää..en tiiä mitä ja ketä tässä pitäis uskoa ja ajatella, vai pitäiskö mitään..jos vaan jättäs tämänkin foorumin siihen maanantaihin asti nii eipä ainakaan tulis mitään "lisäoireilua" sen takia et kuvittelee :D taidan suosiolla mennä lukemaan jotain pitsinnypläysfoorumia.. :LOL:
 
HalPe joo meil käytetään tota lupsautusta myös :D :D aika inhottava sana,tulee mieleen jotkii vanhukset pupuilemassa, jollon se ois väkisinkin tod.näk. löysällä lupsuttelua...hyii anteeks :x :x :LOL: :LOL: ja niin, "selkään hyppääminen" on myös sana, jota mies viljelee sujuvasti :D :D
 
Hei, mitenkäs nopeasti se munasolu kiinnittyikään?? Neljä päivää oviksesta (joka hyödynnettiin aika hyvin :p ) ja mahassa nippailee tuntuvasti. iltaa myöten on kivut koventuneet samanlaiselta tuntuu, kuin oviksen/tädin tullessa.
Pystyykö samassa kierrossa ovuloitumaan kahdesti??? :/
 
Laittelimpa jo huomisen listankii :) Ai kamala, koht mul on jo kp14, hiiiirrrmu nopeesti menee aika!!! mä ees huomaakaa..

Ja ny on milteinpä päätetty et 6.9 on häät ja paikkakin tiedossa menuineen :heart: Enää kirkon varausta vaille valmista sen suhtee! :) (oli ainakin pvällä vapaana et jos ei ny oo tullu mitää siihen ni se on sit sillo se meide hääjuhla. Ai että oon onnelline! :heart:

En ois kyl uskonu et näin pian must tulis rva :D Ja viel et unohan koko vauvakuumeilun ku hääkuume iski :D Ku aina enne olin et no häähumputus o iha turhaa et pitää vaa jotkut pienet kestit ja se siittä. Nytkii meil on sit intiimit ja suht pienet häät (se n.50 hlö) mut kummiskii iha pramee puku meinataa mulle hommata ja pitopalvelut on yms :)
 

Yhteistyössä