Esikoisesta haaveilevat <3<3<3

miracle laskeskelin tossa kp:t ja mulla olis nyt 23 menossa. Eipä se nyt niin tarkkaa taida olla. ensviikolla kuitenkin täti ryntää ja saa alottaa alusta :(

HYVÄ SUOMI!!! LEIJONAT KIITÄÄ KENTÄLLÄ SUOMEN VOITTOON!!!
 
Onnea kovasti Miracle kihlautumisesta. Kävin mainitsemassasi nettisivustossa niitä hääpukuja kattomassa ja melkein löysin itseäni miellyttävän puvun. Noh! Eipä mua oo kosittu, eikä kihloista ole tietoakaan :eek: , että sit vaan ihailen muuten niitä hääpukuja. :|
 
anteeks Nanniina, jossai kohtaa on sit päivitys kyl katkennu mut otan syyt niskoilleni :D :)

Piglet, juu mäki kahtoin et siel on TOSI monia ja upeita pukuja, pittää täs kahtella tarkkaan ja sit tilailla :) Mut kyl siekii varmaa pian kosinnan saat! Toivotaan ainaski! :)
 
miracle Luulis ainakin et saisin, koska jo viime heinäkuussa isäntä siveli, mun vasenta nimetöntä ja sanoi että tosta puuttuu jotain, noh! Asian hyväksi ei ole vieläkään mitään tapahtunut. :/ Tosin ollaan sovittu että, kun naimisiin mennään niin pidetään tosi pienet ja intiimit häät. Eli asiasta on kuitenki puhuttu. :)
 
miracle kunhan satuin nyt vaan laskeskelemaan. Onhan tuossa listassa homaa eikä päivä sinne tai tänne niin vaarallista ole. Tuntuu että kerran kuussa lähtee laskut alusta. Jospa pääsis loppuun saakka tässäki hommas.
 
Mä haaveilen naimajuhlista.. :ashamed: Ollaan oltu kihloissa jo kolme vuotta mutta naimisiin ei olla ehditty. Ei mitään sen kummempaa syytä, on vaan ollu niin paljon kaikkea, opiskelua ja muuttoja, asunnon ostoa jne.. Tänä kesänä menee paljon ystäviä naimisiin nii onnea ja haikeutta on ilmassa. :heart:
 
Mäkin oon huvikseni kattellu hääpukuja ja miettiny kaikkee valmisteluja. Jospa tää vauveli nyt eka ilmottas itestään ni sais keskittyä siihen ja sitte myöhemmin haaveilla häistä. No jospa ei meille pikkuista kuulu niin voishan sitä häitä ehdotella kun kihloissakin jo ollaan. :D
 
pitkästä aikaa täällä kurkkimassa...aika hyvin oon pystynyt keskittymään muihin juttuihin ja jättänyt vauva höösäämiset vähemmälle...jospa nyt sitten tärppäis ?!jännittyneenä odottelen mitäs tällä kierrolla tapahtuu...en testaile kun vasta joskus viikonpäästä, ehkäpä?!...joo no katsotaan kuinka sitten lopulta käykään.. :D


Vai kihloista ja häistä täällä haaveillaan...toivottavasti toiveenne toteutuu. :heart:
Mekin mentiin kihloihin vasta ku oltiin seurusteltu 3-vuotta ja naimisiin viime kesänä eli oltiin oltu yhdessä silloin melkein seitsemän vuotta. Että vielä tekin ehditte :D :heart:

 
Moikka kaikille! Me mennään naimisiin kolmen yön päästä :| Pikkasen alkaa puntti tutista jo..
Tänään ollu koko päivän sellanen ällö olo ja huimaa kauheesti kun nousee ylös. Mutta oon aika varma, että tässä kierrossa ei tärppää. Vaikka kovasti toivonkin..
Johtunee varmaan tuosta häästressistä.
 
iltaa kaikille :wave:
mie aattelin pitää pikkusen taukoa palstailusta ja keskittyä kesän tuloon ja kodin sisutukseen, jos se vaaveliki ilmottelis tulostaan ku ei oo ressiä...käyn kyllä päivittään kp:t ja muut mut nyt koitan pysyä taustalla vähän aikaa!!
plussa tuulia toivottelee
mulmul
 
Meinaatteko kattoo lätkämatsin? Mä yritän jaksaa. Pienet torkut vois ottaa ennen sitä.. Onneks ei oo huomenna mitään menoja.

Selkövaivojeni takia aloitan kuntosaliharjoittelun. Miten paljonhan saa treenata, jos tuleekin raskaaks? Tiedättekö?
 

Yhteistyössä