Esikoisesta haaveilevat <3<3<3

DD voih, onpas se mukava kuva kyllä :) tuosta jopa minä älyän jotakin :D

autsh, tänään on taas koskenu hampaisiin ja mahaan vuorotellen..pitäs käydä korjauttamassa muutama iso reikä, mutta se on niin kallista etten taida kyetä..mulla on tosi huono hammasluu ja vaikka kuinka pesisin hampaita niin reikiintyy silti. oonkin miettiny, et voi lapsi parkaa joka minusta sikiää varsinkin jos perii minun hampaat.. :D :D
mahassa muljuaa ja näpistelee tyhmästi :/
 
niin oonkin painottanu itelle ja ukolle mieleen jo tässä vaiheessa, että lapsen ruoan lämpöä maisteta samalla lusikalla, eikä samoista laseista anneta juoda tai muuta..
mulla on kans äidiltä perittyä, iskällä ei oo ikinä ollu reikiä hampaissa. tiedän kyllä syyttää itseänikin kun avaan korkkeja hampailla, takahampaat ihan muussina vaihteeks..
 
Täällä uusi haaveilija!

Eli 26 tulee lähiaikoina kesiä täyteen...
Ja elämässä olisi suuri paikka auki omalle lapselle.

Naimisissa siis ollaan, 2 kissan onnellinen äiti, oma asunto, hyvät työpaikat.... Hän, joka kaiken kruunaisi, vielä teillä tietämättömillä.

Tosin on vaikka mitä diagnoosia mulla.... Polykystiset munasarjat, ohut limis, epäsäännölliset pitkät kierrot, kysta vasemmalla puolella... :whistle:

Apuna tarvittavat vitamiinit, ravintoterapeutin tarkastama ja kehuma kala-kasvis-ruokavalio, sekä GREIPPIMEHU, tuo ihmeaine, joka toi elämän tähänkin aavikkoon... :flower:

- Rva B.
 
rouva B tervetuloa tähän sakkiin mukaan :) :flower:
mukavaa kyllä kun tulee tähänkin pinoon uusia ihan roppakaupalla, kun roppakaupalla tästä on lähtenyt tonne odottajiinkin porukkaa.. :)

se on kyllä ihme eväs tuo greippimehu, pakko myöntää. ja vaikka alussa yökkäilinkin sen pahaa makua niin voin todeta sen olevan ihan juotavaa kun tottuu :)
 

Kiitos Siniviuhka!

Vähän saa sitä happamuutta taitettua lisäämällä sekaan vaikka sitä halvinta appelsiini- tai omenamehua. Säästyy rahaakin.

En kyllä olisi uskonut, että tämä toimii NÄIN hyvin.

Nyt maha pömpöttää jo hiukan - todennäköisin syys siis on, että siellä on kunnon limistäti tuloillaan. Kun testikin näytti negaa vielä aamulla...
 
Hei!

Taidan minäkin kuulua tänne... Mukava lukea muiden samassa tilanteessa olevien tarinoita, asiasta kun on niin vaikea jutella sellaisten ystävien kanssa, jotka eivät vauvakuumetta pode.

Eli, meillä yhteiseloa takana viitisen vuotta ja esikoista yritetään nyt jo yhdeksättä kuukautta. Ovistestejä olen tehnyt ja ovulaatiota bongaillutkin, raskaustestit vaan jatkuvasti negaa. Mulla on pillereiden lopettamisen jälkeen ollu tosi epäsäännölliset kuukautiset ja vuoden alusta alkaen ollu Terolutit käytössä. Niillä kierto ollut heti säännöllinen, 30-32 päivää. Painoa olen yrittänyt pudottaa, tuloksetta, jos se helpottaisi raskautumista. Pitäisi saada jokin motivaation kipinä tehokkaaseen painonpudotukseen.

Vauvakuume on hirmuinen, varsinkin kun nyt kevään korvalla kaveripiirissä on ollut paljon vauvauutisia. Vaikka oikeasti olen iloinen toisten puolesta, kyllä se aina jotenkin surumieliseksikin vetää hetkeksi kun itsellä ei ole tärpännyt. Missään tutkimuksissa ei olla vielä oltu, mitä nyt multa on otettu kilpirauhaskokeet (normaalit) ja tehty munasarjojen uä-tutkimus (normaali) epäsäännöllisten kuukautisten vuoksi. Täytynee hakeutua kunnalliselle lääkäriin, jos mitään ei nyt lähiaikoina tapahdu.

Nyt kp. 30 menossa, joten tätiä odotellaan...
 

Hei Stella!

Meillä on ainakin sama syntymävuosi ja liittymispäivä, sekä sama tilanne. Tätiä odotan minäkin...

Tsemppiä teille ja kiitos lämpimästä vastaanotosta muillekin. Ihanan aktiivinen foorumi!

Toivoopi B :heart:
 
stella82 tervetuloa myös sinulle! :) :flower:

itse oon saanut siitä greippimehusta aika ristiriitaista infoa, jostain luin, että se on ihan omasta päästä kiinni jos siihen uskoo, mutta sillä ei pitäis olla mitään tekemistä raskaaksi tulemisen kanssa..
sitten jostain luin, että se vahvistaisi kohdun limakalvoja ja vaikuttaa ovislimaan niin, että siittiöiden ois helpompi liikkua :)
itse kyllä tuota greippimehua juon, ihan vaikka senkin takia JOS siitä sattuisi olemaan jotain hyötyä :)

ja niin, tosiaan sitä greippimehua taitaa moni muukin kiskoa, viimeksi kun itse kävin ostamassa paikallisesti citymarketista, ei ollut kuin 1 purkki jäljellä ja sen viimeisenkin ostin minä :D :LOL:
 
miracle sinäkös se puhuit siitä punkun juomisesta oviksen jälkeen? :) tuli vaan mieleen ,et eiköhän toi valkoviini ajais samaa asiaa ? :D

aujauu, mahassa survoo niin, ettei oo missään asennossa hyvä olla..lämmöt on edelleen vähän koholla 37.2 - 37.3...ähh..en kyllä usko, että tää on "sitä".. :| :ashamed:
 
DD: Ihana kuva, ONNEA :flower: :heart:

Rouva B: Tervetuloa :flower:

omaa napaa taas vaihteeksi: Tästä taitaa tulla oikea piinaviikko. Väsymys, päänsärky ja oksettava olo jatkuvat edelleen, veto on aika tavalla poissa. Pakko tulla töistä kotiin lepäämään muutamaksi tunniksi, että jaksan hääriä ja esittäytyä tulevien oppilaiden vanhempainillassa. Välillä itkettää ja pelottaa, mitä tästä tulee. Vielä muutamia päiviä testaamiseen, pelkään negaa ja tätiä sekä sitä, jos tästä tulee taas km. Kuten olen todennut jo noin sataan kertaan, ainakin noi "oireet" ovat olleet todellisia, tai sitten mun täytyy todella mennä tutkituttamaan pääni :D. Stressaaminen ei hirveästi auta, mutta on helpommin sanottu kuin tehty vain olla.

Plussatuulia puhallellen ++++ :whistle:
 
Tervetuloa uudet :wave:

hehe. Väkisinkin tulee mieleen että greippimehu valmistajat on ollut harmissaan kun ei pahan makunen litku mene kaupauksi. Sitten laittaneet huhun näistä mystisistä voimista forumille ja johan kauppa käy :LOL:

Ja siis tämä nainen alkaa oleen kyllä aika valmista kauraa mihin tahansa poppakonsteihin :D

).( Toissapäivänä ovis bongattu ja sitä koitettu mahdollisuuksien mukaan hyödyntää vaika mies onkin ollut työreissussa. Silti jtp onnistunut:)
 
:D :D mulle ainakin tää fooruilu on ollu "makeaa myrkkyä" ja tuntuu, että täällä oleillessa on alkanu kuvitella vaikka sun mitä :D

veena joo, jospa ne onkin tosiaan tehneet niin :D sit varmaan kohta menee juustofirmat nurin kun pehmeiden juustojen osto lopetetaan yhteistuumin sitten plussattuamme :D :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja emiliana:
Veena: mä opin jopa pitämään greippimehusta, menee parhaimmillaan jopa litra päivässä :D
Juu kato propaganda puree ja sä luulet pitäväsi siitä :LOL:

Ei vaan, hyvähän se on. Itselleni on jokus aikanaan maistunut lonkero siihen malliin että mikään missä on greippiä ei enää mene alas.
 
Heippa.

Tää siirtyy taas uuteen kiertoon, eli kp 1/26 ja yk13. Toivottavasti olis onnenluku tälläkertaa tuo 13... :/

No, onneksi olin varautunut: Greippimehut on hankittu ja vitamiinit myös! :D (oli meinaan aika ärtsyn makuista toi mehu kun ei oo vähään aikaan tullut juotua.. =) )
 

Yhteistyössä