Esikoisesta haaveilevat <3<3<3

siniviuhka on varsin tuoreessa muistissa nuo rahaongelmatkin kun valmistuin vasta vuosi sitten..se on ihan helvetinmoista pennin venytystä ja siltikin oon kokoajan peseauki..palautin epätoivossa pullojakin joskus et sain vähän rahaa ruokaan.Voimia sinne..on se niin jännä et sanotaan et raha ei tuo onnee mut aika kusiset paikat on jos ei oo rahaa ees ruokaa.

Minnie- jännätään vaa :wave: tosin kovat ei oo toiveet miulle vieläkään :/ yk1 kun oli ni olin iha härönää kokoaja..nyt sitä vaa huomaa et aha..kp:t täynnä ja täti tuli taas :ashamed:
 
Minnie- jännätään vaa :wave: tosin kovat ei oo toiveet miulle vieläkään :/ yk1 kun oli ni olin iha härönää kokoaja..nyt sitä vaa huomaa et aha..kp:t täynnä ja täti tuli taas :ashamed:
Mutta tässä kuussa kyllä plussaat, se on sovittu:D Ja eikö teillä ookin ollu toiminnallinen kierto, niin toivotaan että simppojen kevätretki on onnistunut! Loppukuusta voidaan jännäillä, ja kovasti toivotaan, että täti ei muutamaan kuukauteen vilauta päätään :heart:
 
tyty86 kuulostaapa tutulle toi pullojen vienti :D
on se kyllä kumma, että niinkin hyvinvointivaltiossa kuin suomessa ei ole itsestään selvyys se, että on rahaa. ja se mikä mua ottaa päähän eniten on se, että vaikka kuinka yrittää ansaita niin siltikään ei saa kuin pari sataa euroa kuussa. sitten nämä päättäjät istuu kirstun päällä ja törsää itse kaikki rahat (verorahat) joihinkin omiin bileisiinsä.
soskustakaan ei välttämättä saa rahaa ollenkaan, jos normaalien elämiskustannusten jälkeen jää rahaa esim 50e, kun kuulemma se riittää loppukuuksi.. :| :| hoopoa...

asiasta aasinkorvaan, oon varmaan tulossa kipeäksi kun on ollu joka ilta lämmöt koholla..erityisen "mukavaa" jos nyt tulen kipeäksi ennen tätä muuttoa niin en pysty auttamaan siinä muuttorumbassa ollenkaan.
 
Siniviuhka: :hug: Olet varmasti tehnyt parhaasi, se riittää. Muuttaminen on kyllä todella raskasta ja ärsyttävää touhua. Voimia!

Omaa napaa: Olen edelleen käsittämättömän väsynyt, ihan koko ajan. Aika ajoin päätä särkee, hellittää hetkeksi kunnes sitten tulee uudelleen takaisin. Jännittää, kuinka tässä käy. Ainakin nyt, tätä kirjoittaessa, väsymys ja päänsärky ovat totisinta totta.
 
Onnea plussanneet r- ja ovistesteillä.

Mulla on outo tilanne. Kotitestien ovistesit ovat nyt näyttäneet tummentuvaa viivaa. ei kuitenkaan yhtä vahvaa kuin kontrolliviiva mutta tummenemaan päin. mahdankohan ovuloida ollenkaan vai vaan myöhemmin tässä kierrossa.

 
Ihanaa tuo häähössötys miracle. Saat ainakin muuta ajateltavaa ja eiköhän se plussakin sieltä samalla pompsahda kun huomaatkin menkkojen olevan myöhässä. Mäkin haluisin tollaset pikkuset häät. Kaikkeista lähimmät ja tärkeimmät ihmiset mukana. :heart:
 
kp mulla on samanlainen olo kuin sulla. Miehen kanssa eilen keskusteltiin vauvaprojektista ja sanoi että mahtaako tästä tulla mitään kun ei vieläkään ole tapahtunut. On varmasti valmis tutkimuksiin jos on tarvis. Voimia suuresti.
 
On "mukava" lukea täällä, kun muillakin on muutto- ja rahahuolia. Itsellä ollut viime aikoina molempia myöskin. Nyt kesällä varsinkin rahaongelmat painaa, kun en saanut kesätöitä ja koulusta en saa tarpeeksi kursseja kesäksi, jotta voisin opintotukea nostaa. Sossuun on turha mennä, kun avomiehellä on kuitenkin tarpeeksi tuloja. Ikävää elää toisen siivellä, vaikka yhdessä asutaan ja elellään. Olen kuitenkin päättänyt, että en stressaa vaikka mikä tulisi. Vuosi sitten sain itselleni hankkittua stressin takia ärtyneen paksusuolen, joka seuraa minua koko loppu ikäni. Eli yrittäkää ihmiset rentoutua, vaikka tiedän että se on todella hankalaa joskus.

Tänään olin menossa ottaamaan jäykkäkouristusta, kun rokotuskortista huomasin, että olisi pitänyt käydä hakemassa jo viime vuonna :p Oli kuitenkin hassu yllätys, että en sitä saanut raskausepäilyn vuoksi. Hyvähän se tietenkin on, että varuillaan ollaan. Tuli vaan itselle sellainen olo, että raskaus voi todellakin olla totta :) Ensi torstaina on sitten aika samalle terveydenhoitajalle ja sillon tehdään joko raskaustesti tai annetaan rokotus :) Saa nähdä miten käy :)
 
heh,äsken juttelin yhden mun ystävän kanssa, joka sai vauvan marraskuussa ja mainitsin jotenkin ohimennen, että nyt on mahaa väännellyt monena päivänä ja et vertakin tuli sillon kerran, niin tää pamauttaa: oot raskaana! :D hällä kuulemmas on ollu just semmosia oireita, että on vääntäny mahaa niinkuin ois menkat alkamassa, on tullu verta ihan ministi ja sit on kuulemma väsyttäny ihan tosissaan..
jaa'a, enpä aio kyllä mitään vielä ajatella, stressaa muutenkin toi muutto niin paljon. oon vaan ihan lunkisti ja ootan kiltisti, että täti kuitenkin ens sunnuntaina saapuu..
 
tyty tsemppiä simpoille b B) d Huomenna tulee postissa muutama kotitestin r-testi, toivottavasti ei menkat ala. Ykä on kurkussa vähän väliä :x

Siniviuhka toi on niin kurja tilanne, mut kyl siitä selvii. Mulla oli opiskeluaikoina tosi tiukkaa rahasta. Opintotuki ja asumislisä ei riittäneet kattamaan vuokraa. Kävin koulun ohessa töissä ja maksoin itse opiskeluni (11v) ei siitä enää montaa lanttia ruokaan tms. jäänyt kun vuokran + muut pakolliset laskut maksoi Söin puuroo ja riisiä+pakastevihanneksia. Laihduin 10kg. :| Hengissä edelleen :D Pyyhi hani kyyneleet, :hug: :heart: Toivotaan että tulis pian positiivisia uutisia piristämän kahden viivan muodossa =)

Kaikille +++ :whistle:

Haluisko joku, joka osaa lisätä kuvia, päivittää listan. Mä en ossaa :/
 
louvre tulisikin vauva..vaikka mua on itkettäny kahta kauheammin ajatus siitä, että täysin rahattomana lasta haaveilen :( mies kyllä koittaa vääntää mulle rautalangasta, että sitten kun vauva syntyis on tilanne ihan toinen kun hänkin työllistyy todella suurella todennäköisyydellä puolen vuoden sisään..
kerran jo sanoin miehelle, että samapa ois luovuttaa koko vauva-haave,niin ukko vaan hihkaisi takaisin, että "vauva-haaveesta ei luovuta vaikka mikä olis!" ..ihanaa kun mies on niin erilailla suhtautuva kuin vielä muutama aika sitten :)

ps. eilen ja tänään on ollu tosi reilua valkovuotoa,pöksyt ihan märkinä..voisin kyllä kuvitella, että on menkkoja ennakoivaa se..
 
tullu taas monta pitkää viestiä sil aikaa ku olin pois :) Kävin kypsyysnäytteen tekemäs ja meni iha penkin alle ko olin nukkunu nii huonosti ja ajatukset iha muualla ku oli ollu riitaa miehen kans mut se sovittii jo :) Oliki jo aika kauan edellisest kunno riidast:) mut ärsyttää vaa toi, tosin eipä sil oo mitää väliä mitä saan opparista, pääasia et oon iha koht valmis restonomi! :)

toi tuhnu vaa nauratti :D ku mäki kyl miellän sen vain ja ainoastaa pieruksi :D mut onnee toiveilijalle viel kerra :heart:
 
Tiistai 13.5.2008 Tässä kierrossa plussataan!!!



..:*¨¨*:. ? Esikoisesta Haaveilevat ? ¸..°´¯ ).:*¨¨*:..







Laala...................... kp 96/??.................................... yk 1

Ouska......................kp 56/35....................................yk 3

susanna85..............kp 41/28....................................yk 2

Louvre.....................kp 34/32-33..............................yk 3
Jouskari-82.............kp 32/28....................................yk 8
johanna83...............kp 31/32-40..............................yk 2

Charmophis.............kp 28/35-38..............................yk 2
tiger75.....................kp 28/28...................................yk 10
Tuulia85..................kp 28/28....................................yk 5
Peppi1981...............kp 27/28-30.............................yk 35
apsu.........................kp 27/35....................................yk 2
Haidi84....................kp 26/28-29..............................yk 7
arabel......................kp 26/26....................................yk 12
Veiled87..................kp 25/28....................................yk 4
outsa5.....................kp25/40...................................yk 3
emiliana...................kp 24/28-33..............................yk 2
Siniviuhka................kp 24/29 ...................................yk 3
uneksija85..............kp 23/28.....................................yk 1
TinyAngel.................kp 22/28....................................yk 2
Talvimamma-09......kp 21/30-31 (-54)....................yk 2
Nanniina..................kp 21/32-34...............................yk 8
Suunnistaja.............kp 20/26-28...............................yk 2
mulmul.....................kp 20/27-30...............................yk 9
Minnie-.....................kp 20/31-33..............................yk 1
asty..........................kp 20/42....................................yk 15

tyty86......................kp 19/30-35.................................yk 3
Mersey.....................kp 18/31....................................yk 3
Linna........................kp 16/28-78..............................yk 5
Humu82...................kp 14/27-28...............................yk 2
Veena......................kp 13/24-28...............................yk 12
Kaa..........................kp 13/31-36...............................yk 5
Daadeli....................kp 12/27.......................................yk 2
Kride........................kp 11/29-30.................................yk 2
miracle....................kp 11/28-31....................yk 2 (km04/08)
Santtuli....................kp 10/?..........................................yk 2
xAnnax.....................kp 10/19-31................................yk 6
HaLPe......................kp 10/24-25.................................yk 3
Kuumeilija...............kp 10/28-35.................................yk 4

simppu82................kp 8/34.......................................yk 3
della........................kp 8/?..........................................yk7
kiharapää................kp 7/32-35(-43).......................yk9
JJ-t..........................kp 3/30-33................................yk 4
Citilda......................kp 2/27-28..............................yk3
mami-ehdokas.........kp2/28-30...............................yk5

44 x 0,20 = 8,8
[color]


Taustailee:

Diodium
vinka.......................Kuumeilee!!
Alisa84....................Kuumeilee, yritys alkaa piakkoin
Emppa.....................Odotamme pikaista paluuta!
mimmukka81..........Palailee kesällä!
Pantalaimon............Taustailee ja toivottavasti palaa asiaan kesän jälkeen.
Ellamaaria..............Yritys alkaa keväällä -09
Nibbler....................Hoitaa ihteään.
Piglet......................Odottelee tätiä saapuvaksi (kp 47/27..yk 6)
ElinaMaria...............Palstatauko, odotamme pikaista paluuta!
Miragle88...............Miehen suostuttelu käynnissä
[color]



Haamujengi:
inkaliina-83.............kp 41/28-31.................................yk 3
[color]






Plussanneet:

miisa84........................yk 2
Marimint81...................yk 1
mouku80......................yk 4
Jonsku83.....................yk 1
Sunshine......................yk 6
Puliina..........................yk 5
Sydänkäpynen.............yk 3
ronja78........................yk 3
EAK ..............................yk 2
salamanteri85 ............yk 1
syksyinen haave .........yk 3
henni82 .......................yk ?
Fairytale84..................yk 4
Tinii..............................yk n 1v.
koiramamma................yk 1
Nauruprinsessa...........yk 1
Mayah..........................yk 1
Cora85.........................yk 2
Cristiina.......................yk 7
Novelle78....................yk 14
siniapila ......................yk 3
sanni30........................yk 4
memmy........................yk 3
LEP...............................yk 3
Daylightdancer............yk 2.......35/27
vauvahaaveita.............yk 5......28/27-30
jive-.............................yk?
Juli05...........................yk 9
kaisukka81..................yk 6.......44/38
toiveilija82....................yk 9.....36/34-42
Sirpula..........................yk 9.....32/34-71

kesk.arvo = 4,34



[color]
 
Onko jollain muuten tietoa siitä, ku luin HyväTerveys lehestä joku aika sitte, et kahvi lisää keskenmenoriskiä! Miten se tarkalleen meni, en muista, enkä löydä lehtee.. tietäskö joku, ku mä oon kova kahvin juoja miten vaarallaista se on??
 
no eikös kofeiinipitoiset juomat ole just sen vuoks kiellettyjä suuris määrin että lisää verenpainetta ja lisää km riskiä.. näi mä oon joskus ymmärtäny.. en kyl varma oo :$

tääl kipuilua munasarjois, jospa ne munikset siel kasvais taas :)
 
Uudessa 9kuukautta lehdessä lukee, et kahvia ei pitäisi juoda suuria määriä, koska kofeiinin turvallisuudesta sikiölle ei ole riittävää tietoa. 3 kuppia päivässä riittää. Myöskään cola-juomia ei kannata nauttia rajattomasti.
 
Heippa kaikille! Muutin nimimerkkini, vanha oli Maiza. Joten tuonne listaan voipi sen myös muuttaa.. :)

Onnea plussanneille!!!

Tilasin netistä ovis - ja raskaustestejä. Nyt kp 20 ja tiesin kyllä, että en oo raskaana. Mutta oli pakko kuitenkin kokeille :LOL:
 

Yhteistyössä