Esikoisesta haaveilevat <3<3<3

samaa toivoisin minäkin, mutta hieman pelottaa. Isäni molemmat siskot eivät voi saada lapsia hoidoista huolimatta. Molemmilla on ollut toistuvia kystia ja toisella pahanlaatuisia. Ja samoista "perintö" kystista olen itsekin saanut päänvaivan. :|
 
KP Älä menetä toivoa! Juuri ystäväni kertoi omat iloiset uutisensa. Miehensä kanssa olivat yli vuoden yrittäneet kunnes vauva ilmoitti tulostaan. Ennen raskautumistaan ystäväni oli aivan rikki ja ajatukset olivat saman suuntaiset kuin sulla. Toisilla vain näyttää ottavan vähän pidemmän ajan ennen kuin tärppää. (Ystäväni raskautui ihan luomusti) :heart:

Toisista kavereista olen jo aiemmin kertonutkin. He yrittivät 10v ja lopulta luomuna raskaaksi. (Ottivat koiran, saivat ajatukset muualle ja heti raskaaksi =) )
 
Kiitos Louvre..

Se on mukavaa kun saa kannustusta kun on paha hetki.. Täällä sen tuen saa.. Mieskin kyllä on valmis keskustelemaan..

Onneksi mulla on ainakin yksi kaveri joka on saanut vauvan juuri 3 kk sitten ja hän on aina valmis keskustelemaan kanssani meidän tilanteesta..

Nyt vaan alkoi taas tämä miete.. Kun se on joka kuukausi ainakin kerran sama.. Heti menkkojen jälkeen yleensä.. paitsi ei välttämättä niinkään viime kerralla kun oli tuo muutto jutut juuri silloin..

KP
 
Mulla on nyt neljä ystävää raskaana. Niistä kolmella meni yli vuosi tärppäämiseen.. Ei tää niin helppoa ole. Toisaalta, mikäs tässä ois odotellessa, jos ois jonkinlainen kierto. Ois edes toivoa enemmän. Tosin yhdellä näistä ystävistäni, joka on nyt raskaana, ei ollut puoleen vuoteen kuukautisia ja silti tärppäs!
 
No niin on :heart: IIK!!! :D :heart: On tää vain niin käsittämätön olotila :heart:
Just soittelin sille "mun" neuvolan tätskylle ilouutisen ja heti eka käyntihän jo varattiin; 26.5 :heart: On kuitenkin pieni pelko, mut toivotaan totisesti, et kaikki menee hyvin :heart:

Mies oli ihana, ku laitoin sille kuvan tosta testistä, et onko epäselvää ( :D ) , vastas et ei oo kyllä mitään epäselvää, oot raskaana =) meille tulee tuhnu! Ihana toi tuhnu :heart:
En kyllä malta oottaa, et se pienokainen syntyy ja sit tuhnuttaa mun sylissä :heart: :heart:
 
KP: Kyllä niin samoissa fiiliksissä mennään. Meillä menossa varsinaisissa yrityskierroissa yk 12 ja kyllä alkaa pelottaa niin maan prkeesti. Aina välillä sitä on ihan hyvillä fiiliksillä ja miettii että onhan sitä monet plussanneet pitkänkin yrityksen jälkeen. Välillä taas tuntuu että pää hajoaa kun KAIKKI muut plussaa vieressä ja raskautuu pelkästä ajatuksestakin. En olisi kyllä sillon uskonut kun yritys aloitettiin että tässä näin käy. Vaikka kyllä sitä pelkäsikin ja mietti miksei sillin teininä raskautunut kun oli ihan idioottin noitten pillereiden kanssa. No meillä nyt tutkimukset meneillään ja aukiolotutkimukseen juuri varasin eilen ajan. Että jospa kohta alkaisi kuviot selkenemään..

Toiveilija: Me sanotaan pieruja tuhnuiksi :LOL: Onnea komeasta plussasta!
 
Kaa
toiveilijalle vielä onnittelut.

Itse taustalta täällä kirjoittelen ja kohta sinne painun takaisin. Kiertoa en ajattele ja yrityskin on hieman tauolla nyt tämän kierron. Mennään fiiliksen mukaan. Palaan sitten seuraavassa kierrossa. Elämässä on nyt paljon muuta ikävää ajateltavaa, joten niinkin ihan hyvää tekee tämä tauko vauva-asioista. Onnea ja lykkyä kaikille!
 
KP voimia sulle.. :hug:
Toiveilija ihanaa! vielä kerran ONNEA! :flower:

Ihanaa, ku mun työnkuva muuttu töissä nyt vähän helpommaks, ni vois turvallisesti raskautua..ei oo niin paljon stressiä, ku ennen ja loma alkaa alle viikon päästä!!!jeah

ON: ihan ihme kouristavia vihlaisuja tuli eilen töissä tohon oikealle nivuseen.. ja alavatsalla tuntuu sellanen polte ja välillä pistelee..ovis on varmaa ihan ovella..onneks ollaa ihan urakalla pupuiltu.. ;)
 
louvre oottele pari pv ja tee uudestaa testi..oireet on ainakii lupaavat jos paha olokii :D

Täällä tuli eile vahva ovisplussa testiin ja eikun makkariin laittamaan simpat taistoon kohti m unista..tänää uusinta skapa ;) ei voi ainakaa ajotuksesta jäädä tää kierto kiinni..et jos ei tuu plussaa ni ei oo enää mei käsis kii tää touhu..
 
siniviuhka :hug: tiiän miltä siusta tuntuu..mie olen muuttanut pikkuhiljaa kamoja jo kaks viikkoa ja viikonloppuna tuon kaikki loput kamat..se osaa olla stressaavaa..voimat menee iha loppuu.Ku se ei riitä et kannat kamat uutee kämppää ja pakkaat vanhas kämpäs..ku pitää viel siivota ja järkätä kamat paikoillee..mut se on kuule palkitsevaa,kun kaikki kamat on paikoillee ja saa istuu sohvalle peiton alle ja huokasta kuinka reipas on ollu ja miten kiva koti siit tuli ku jakso huhkii =)
 
tyty86 tämä muutto onkin erityisen hanurista, koska meillä alkoi vuokrasopimus kesken kuun ja nyt loppuu rahatkin kesken..jouduttiin maksamaan tämä kuu tän vanhan kämpän irtisanomista ja puolet tästä kuusta uudesta kämpästä..

ja sitten kun nyt ilmoittauduin työkkäriin, sieltäkään eivät voi maksaa työmarkkinatukea ennenkuin kesäkuun puolessavälissä tai lopussa, koska olen kuitenkin koulun kirjoilla toistaiseksi. kelallakin toinen ihminen sanoo toista ja toinen jotakin muuta..
eikai tässä auta muu kun nöyrtyä soskuun vaan kesäkuun takia, että saadaan edes kesäkuun vuokra maksettua uudesta asunnosta.toivottavasti se sitten helpottaa kun saa nämä raha-asiat taas kuntoon ja tuki asiat rullaamaan. siihen asti olen todennäköisesti melko hajalla ja itkeä tuhraan joka ikinen päivä hamaan tulevaisuuteen rahasotkuja. :/ :|
 
On: Nyt on alkanu taas jokakuukautinen rintojen kutiaminen/kipu, joten ovis on ihan oven takana kolkuttelemassa, ovistestit vaan loppui niin en saa nyt testailtua. Mutta toivotaan, että pupuilut tuottaisi tulosta.:D Ei sillä että ensimmäisessä kierrossa vielä ollaan niin ei ole suuria odotuksia. Tai on tietysti muttei halua pettyä, niin olen yrittänyt pitää ajatukset nyt muualla.

tytylle paljon plussatuulia, lähes samoissa kp:ssä mennään (mulla kp 20). Jännätäänkö yhdessä loppukuusta?:)
 

Yhteistyössä