Esikoisesta haaveilevat <3<3<3

HaLPe, juu meilläkin miehen rahoista lähinnä menee (aikoo tehdä ylitöitä nyt kesäl runsaasti ja hänen porukat myös auttavat pienellä summalla) kun mulla ei tuloja ainakaan vielä ole (just valmistun). Mut oon kyl mielettömän onnellinen, kattelen jo hääpukujakin!! Voi että!! :heart: Toivot. säkin pian saisit häät pidettyä ja mentyä naimisii rakkaasi kans :)
 
kiitos miracle! ollaa oltu ja asuttu, jo niin kauan yhes, et ei se kauheesti mitää muuttas(saisin vaa ruman sukunimen), joten pidetään sit joskus oikein kunnon pippalot..:) pääasia on se et mies on sanonu minun olevan "se oikea"..: :heart: :heart: :heart:
 
HaLPe, niinpä! Se on pääasia et tietää et toinen on se oikea :) Kertosiks vaikka yv:lla et millane sukunimi sit tulis? :D Ja mikä nykyne ois jos sit rumempaan vaihtuis, kiinnostais :) Voin sit sannoo meide nimet, tosin mul ei juuri huonompaan vaihtuis :)
 
Moikka kaikille!!! Olen muista pinoista vähän taustaillut ja kaikenmoista on ehtinytkin tapahtumaan. Mulle voi päivittää kp 1/30-33 tänään alkoi vuoto rv. 4+3 eli kemiallisesta taitaa olla kyse :ashamed: kivut on jotakin tosi kamalaa ollut, mutta alkaa helpottaa ja lämmötkin alkaa tippumaan. näyttää siis siltä että menkat ne tässä olisi ja voisin clomejakin jatkaa :D

tää päivä on ollut aikamoista tunteiden sekamelskaa. puolet päivästä oon itkenyt ja nyt pikkuhuljaa alkaa tajuamaan ja hyväksymään tilanteen. jos en olis testaillut herkillä jo dpo. 10 niin en olis tiennyt hedelmöittymisestä. tästä lähtien aion pitää testit kaupassa, kunnes oikeasti olen myöhässä :kieh:

puolivuotta meni edellisestä keskenmenosta ja tuloksena kemiallinen, kyllä ihmistä voidaan koetella!!! :'( nyt vaan positiivista mieltä ja ennenkaikkea malttia mukaan ja takaisin kuumeilemaan! :D
 
mulmul: tuohan on ollu ihan kauheeta! -ja ajattelematonta myös siltä miehesi äidiltä :kieh:
toiveilijalle ja miraclelle paljon onnea! ihan monta sataa kiloa!

omaa napaa: nyt ollaan sit valkovuotovaiheessa ja ottaa pannuun NIIN paljon. En tiedä mikä mättää, mutta ei kai voi viel pms-oireitakaan olla kun tädin tuloon 1,5 viikkoa??

olen ihan super :kieh: :kieh: :kieh:
 
Chamorphis
simppu Juu siihen pettymykseen pitää varmaan vaan tottua. Mä ainakin itkeä tihrustin pari päivää mennen tullen ku edelliset menkat oli... :ashamed:
No mut nyt on taas toiveet korkeella!
Onnex se paha oloki mikä mulla päivällä oli niin meni ohi! :x Tosin mä pidän sitä pahaa oloa toisaalta ihan hyvänä merkkinä! :D Naamakin tuntuu rupeevan kukkimaan.... Yleensä mulle kyl tulee aina ennen menkkoja yx finni, mutta nyt tuntuu olevan useampia puhkeemas kukkaan! :LOL:
 
Mun hormonit taasen on ihan sekasin ja finnien lisääntymisestäkää enää ei voi mittää päätellä ku niit tuntuu ny vaa olevan koko ajan (kaiketi ne pillereide vaikutukset sit vaa on loppunu kokonaa, ne kun oli osaltaan aknen hoitoonki).. Ja pitää siihe pettymyksee vaa ain tottua, ei kai siin muukaan auta :) Ja sieltähä noustaa kummiski aina ja sehä o hyvä merkki :) periks ei anneta!
 
Chamorphis
miracle juu oikeessa oot! Jos sitä heti ekojen negojen jälkee luovutettas niin sit kaikki olis ihan turhaa! Kuitenkin ei ees oo mitenkään epätavallista että joutuu puolikin vuotta yrittään raskautta. Pahimmas tapaukses tietty kauemminkin. Toivon kyllä meille kaikille niin mahottomasti plussatuulia, että päästäs sinne plussanneitten puolelle! =) :heart:
 
Huomenia :wave: Eilen tulikin hyödynnettyö ovis, sitten urakalla. Niin kiirettä piti kammarissa, et jouduin perumaan tapaamisen ystäväni kanssa. Ja tiedättekö ei harmita yhtään :D
Ja nyt on niin virkeä ja hehkeä olo, täytys useamminkin kunnon maratooneja ottaa miekkosen kanssa! :LOL:

hmmm.. Mahassa nippailee vieläkin lupaavasti ja kn oikealla korkeudella, ehdottaisikohan miehelle uusintaa tänään ;)
 
JJ-t: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: Ei hemmetti! Tuota korkeampaa pudotusta ei taida voisa olla. Ihan hurjasti voimia ja kärsivällisyyttä. Ei voi muuta kuin jatkaa odotusta.

Miraclelle hurjasti onnea kihlautumisesta! :heart: Me ollaan nyt vuoden verran oltu naimisissa eli monet hääjutut vielä hyvin muistissa jos haluat jostain asiasta neuvoa kysyä!!!
 
Toiveilijalle tännekkin paljon onnea!!!!
JJ-t voima halauksia tännekkin! :hug: :hug:

Olin vkl polttareissa ja jännitin milloin mun mensut alkaa siellä, mutta ei ole vielä alkanut.... :p luultavasti on vain jännityksestä siirtyneet, koska ajoitukset on olleet tässä yk:ssa niiiiin huonot, että en voi olla raskaana :eek: Mutta menkat ei ole vuosiin heitellyt näin monella päivällä tai ei ainakaan näinä yk:ina mitä ollaan raskaaksi yritetty tulla. Kait tässä pitää lähipäivinä käydä hakemassa testi, vaikka en kyl jotenki voi uskoo et olisin nyt raskaana.. Oireita ei juurikaan ole ollut. Nännit oli hiukka arat silloin kun mensujen piti alkaa ja se meni ohi ja nyt tissien sisäsivut on ihan hivenen arat... Mut eiköhän ne kohta mensut tule, en ole voinut pyhästäkään hengestä raskautua....

*muoks* unohtu miraclea onnitella kihlautumisesta. Onnea paljon!! :flower:
 
Huomenta =) Täällä on tikussa vilahtanut haamu :heart: :heart: :heart: mutta se hävis siitä n. vartin kuluttua, whaaat?? |O Illalla yökötti ihan kunnolla ja aamulla jouduin pyytää miestä tuomaan ämpärin sängyn viereen kun en uskaltanut itse nousta hakemaan.. :eek: Nyt kun keitin aamukahvit niin maistu ihan kummalliselle ja jäi kuppiin.. Olin jo eilisessä tikussa huomaavinani jotain mutta mies palautti maanpinnalle, et ei siin mitään näy.. "Onks tää sitä, vaiko tätä, vai ei mittää" niin ku biisis sanotaan
 
Chamorphis
Louvre oi sä sait sen haamun isoäidin! :LOL: Mun plussapuhuri sit vissiin autto!
Mut toi vähä outoo et se hävis?! Mikä testi sulla oli? Ei kait ne kovin helpolla väärää positiivista ainaskaan anna? :/ No sun pitää sit huomenna ottaa haamun isoäidille kaveriksi haamun isoisä tai sit jätetään haamut narikkaan ja kunnon plussa! +++ :whistle: :D
Mutta varovaiset onnentoivotukset uskaltaisin jättää tilaukseen hälle sinne! :flower: :heart:
 
Chamorphis Arvioin ajan väärin, kyl siinä meni ainanki puol tuntia ennen ku hävis ja kotitesti.fi:n ohjeis lukee et älä lue 30min jälk. Eli... iiks! Ajattelin suksia apteekkiin ja hommata apteekin oman testin. Jos tää nyt on sitä mitä niin kovasti toivon, niin kyllä todella sun puhurit on auttanut =)
 
Chamorphis
Louvre ou jee! Hyvältä näyttä!! :heart: Mulla tulis sunnutaina kp 33 ja sillon varmaan vois pian ruveta testaileenkin jos ei tätiä näy... Tosin mä luulen et en viitti vielä sillon testata jos vaan maltan olla testaamatta... Ja itseni tuntien.... saattaa olla mahdotonta.... :D :LOL:
 
Louvre, toivotaan et se ois sitä!! Siirränkö haamuilijoihi vai en?

Ny o ihmeellisesti ollu haluja paljo enemmän ku aiemmis kierrois :p joka pvä vähintää tai sit useammanki kerra :p

Hei auttakees mua et mitä ihmettä mä teen näille mun hiuksille?? Ne on tosi elottomat ja kuivat (värinpoistoa tehny aiemmin joskus kolmestikin ja ai nou et se on pahaksi :ashamed: ) ja niihi ei väri enää tartu kuin juuriin vaa.. ni mitä ihmet mä sit näille teen ku naimisiinki ko menis ni pitäs olla hienona (alotan tän pohtimisen tällei varmuuden vuoks aika aikasi :D)
 
Chamorphis
miracle mulle parturi on tavannu käyttää jotain ihmetöhnää et väri tarttus paremmin. Mulla noi punaset sävyt kun haalistuu tosi nopeeta. En tiiä sit auttaako ne väriä muuten tarttuun sit kuinka hyvin?!
 
miracle (anteeksi hyvin samanlainen nicini :ashamed: ) blonditko sulla on?? :ashamed: mulla oli kans tosi huonossakunnossa hiukset kun blondit oli, sitte vaan aloin laittaa pelkkään juureen väriä ettei kuluta muuta hiusta, rohkeasti 5cm latvoista pois ja käytin tuuheuttavaa sham.+hoit + hiuksiin jätettävää ja jokatoinen pesukerta kiiltoa antavaa Glish shampoo ja hiuksiin jätettävää, sitte vitamiinit kohilleen niin joha rupes tukka paksuuntumaan ja kiiltämään.. nuo glishin tuotteet on tosi hyviä :)

++++++++++ plussanneille hirmuisesti onnewa!!!

on: me aloitetaan yritys piakkoin sanoi mies :D joten hyvin menee omassaki navassa!!
 
Nii.. ku mä en yhtää tiiä et miten näihi hiuksii sais värin sit tarttumaan :( Ku sais ees kauniit hiukset et vaiks tummalla sit värjäys mut ees et väri pysyis.. Tai sit värjää just ennen häitä ni sillonhaa se väri pysyy ees pari pvää :D Ku se haalistuu niin hetkessä ja liukenee pesuissa het pois runsaana :( Nytki juuret o punaset mut latvat vaaleen ruskeet suunnillee jos vähä kärjistetää :ashamed:
 
miragle88, juu no eihä sitä voi tietää et mitä nikkejä tääl kullakin on, oha palstalla Miracles:kin ja hänest en tienny ku omani keksin :/ harmi ku ei nikkihakuja ole.. Tosin voisha tän vaihtaa mut ku tykkään nii paljo täst. Ja mul siis punaset tai aiemmin värinpoiston seurauksena ol blondit vähä aikaa..
 

Yhteistyössä