Esikoisesta haaveilevat <3<3<3

toiveilija82 Mullaki laskureiden mukaan olis tuo 6+6, mutta varhaisultrassa alkio oli 1-2pvä pienempi, eli 6+4-5, luulen että sitte myöhemmässä vaiheessa tuoki on varmempi, ku pystyy paremmin mittaamaan ku alkio muuttuu sikiöksi :heart:
 
toiveilija82 Onneksi saitte nyt sen kauan odotetun toisen viivan :heart: :hug: Eipä tuota itsekkää osaa ajatella vieläkään, että olisi raskaana...jotenki epätodellista vieläkin, vaikka ultrassa käyty jne.
Ehkä myös sekin tekee , kun ei oo oikeestaa mitää oireita edes, muutaku väsymystä on hiukan enemmän ku normaalisti :D
 
Mul on noi lämmöt ollu pari viikko 36,9-37,3 ja sit tulee NIIN järkyttäviä "kuumia aaltoja" ja hikeä pukkaa, et huh huh |O Nytkin naamaa kuumottaa ja aamulämmöt tasan 37,0. Tissit on huomattavasti kipeemmät, ku ennen menkkoja; eilenkin saunassa, kun pesin tukkaa ja oli tietty molemmat kädet ylhäällä, sekin sattu rintoihin niin perkuleesti. Sit jos on ilman rintaliivejä, ni au au |O Ajoittain, varsinkin jos on nälkä, ni tulee sellanen äklö, huono olo :ashamed:
Väillä nippailee mahassa, alaselässä juilii. Mut siinäpä ne, ainakin toistaiseksi :heart:
 
:wave: taas miracle ja onnittelut kihloista. Matka taisi mennä mitä mukavammin.

Onnittelut myös muille juhlijoille :flower:

Tervetuloa uneksija :wave:

Ihana äitienpäivälahja tulevalle toiveilijaäidille. Onnittelu :hug: vielä.

on: ovista odottelen. mammaksin testeillä olen saanut haamuja mutta kotitestien testeillä ei näy mitään. Limoja on kyllä ollut. Jospa se on edessä....
 
toiveilija82: Oikein paljon onnea! Mahtavalle päivälle sait noin ihania uutisia :)

Juli05: Toivotaan, että minullakin samasta syystä piti paikalta eilen poistua :)

Pitää taas kertoa uusista oireista :) On nyt pitänyt kahtena yönä nousta neljän aikaan vessaan. Harvoin joudun normaalisti nousemaan kesken unien, mutta nyt on ollut pakko. Toivottavasti ei mikään virtsatientulehdus ole tulossa, vessattaa nimittäin muutenkin useammin kuin ennen. Toisaalta olen huomannut juovani enemmän vettä kuin ennen, että ehkä nämä vessassa käynnit johtuu vain siitä :) Enpä uskonut koskaan kertovani yleisesti omista vessassa käynneistä :LOL:
 
Ihanaa Toiveilija!! Onneksi olkoon, parempaa päivää ei kyllä plussalle voisi olla. Seuraaville äitienpäiville, sulla on tuplasti muistoja. :heart:

Samaan syssyyn ilmoittelen sitten omaa napaa: Mahan nippailut alkaneet ja limailu huomattavasti runsaanpaa.. eli ovista pukkaa ja tiedätte varmaan mitä se tuolla makuukammarin puolella tarkoittaa ;)
aikas jännä, et ovisoireilut alkaavat samanlaisina oireina ja samaan aikaan, kuin viimekierrossa. Mutta toisaalta hyvä, et voin oireiden peruusteella bongata oviksen.
 
toiveilija82 oikein iso onnittelu hali :hug: hienoa et plussa tuli :flower:

louvre testasikko tänää?näkykö mitään?

Täällä tuli tänee melkee yhtä vahvat viivat ovistestiin..toivottavasti se ei oo plussa vaan et huomen vasta tulis kunnon muhee viiva testii.Muuten ei oo simppoja enää varmaa hengissä :snotty: ja huomen pääsee illal vasta heiluttelee peittoja..joten pidetää peukkuja..et sais ajotuksen kuntoo..
 
tyty joo testasinhan mä ja arvaa vaan näkyikö haamuja.. no eipä tietenkään |O Onneksi on vielä toivoa - menkat ei ole nimittäin ilmoitelleet mitään itsestään :xmas: Peukut pystyyn sulle et viivat tummuis vielä b =) d
 
Chamorphis
toiveilija oikein paljon onnea!!!! :flower: =)
louvre uudet plussatuulet! ++++++++++++++ :whistle:

Sitten omaa napaa.... Mulla ollu koko päivän kauhee tuskanhiki päällä!Eilen taas mä melkein palelin koko illan.... Lämpöö en oo mitannu. Ja tos ku tultiin anoppilasta takas niin mulle tuli niin järkyttävän huono olo, et meinas totaalisesti laatta lentää!!! :x Kotona sai yrittää kyökkiä mut ei sieltä mitään tullu... On kyllä syöty kahdes paikas kakkua tänään et voi olla et siitä se häjy olo.... Ja mahaa vihloo taas enemmän tai vähemmän.... Ja viikon päästä on kierto vasta 33 päivää! Saa nähä kuvittelenko oireet! Kp 33 mulla edellises kierros täti tuli visiitille.... No nyt ei tuu! :kieh: :LOL: :D :heart:
 
toiveilija82 ONNEA paljon!! :flower: :flower:
Onnea myös miracle kihlautumisen johdosta!! :flower:

miraclen onneen osaan samaistua, ku mua kosittiin myös viime syksynä (vihdoin!), toivottavasti pian osaan samaistua myös toiveilijan onneen ;) !

ON: mul on ollu nyt epätavallisesti(?) pari päivää menkkojen jälkeen kummia juilintoja ja painontunnetta alavatsalla! mitä se meinaa?? ei viel voi ovis olla..toivottavasti ei oo joku vialla!?tulehdus? Greippimehua oon kyl juonu urakalla ja pöksyt siitä märkänä.. :ashamed:
 
toiveilija: ONNEA ja tarrasukkia :hug: :flower:

Aivan ihanaa kun tännä alkaa viimeinkin tulla niitä kauankaivattuja ja toivottuja +++. Itsellä alkaa olla myös jännät paikat, vielä pitäisi viikko malttaa odottaa. Välillä kaikkien, viime kierron kaltaisten oireiden kanssa, olo on luottavainen; välillä taas pelkään pahinta, negaa tai uutta km. Vielä pitää nukkua muutamia öitä ja sitten se toivon mukaan selviääpi..
 
yäääääääääää |O ei ollu parku kaukan ku kävimmä miehen kotona sen äitiä moikkaamassa... mies ensin halasi äitiään ja toivotteli äitienpäivät no mie sit vierestä kasn toivottelin äitienpäivät ja halasin sitä...ku se äiti sit päästi irti musta se silitteli mun mahaa ja sano et "ihan hasuulle näyttä toi sun maha" ja hymyli silleen merkitsevästi... :'( ei olla kerrottu heille tammikuun alussa tapahtuneesta keskenmenosta mitään koska vauva piti olla iloinen syntymäpäivä yllätys molempien äideille (kummatkin tammikuun lopulla syntyneet)... nyt se sit tolleen sanoo!!! :'( |O minkäs sille voi jos on muutama kilo päässy tuleen lisää...uudesta vauvasta ei yrityksestä huolimatta ole vielä tietoakaan!! :'(

anteeksi suuresti omanapaisuus!!

PALJON ONNEA PLUSSANNEILLE!! :flower:
 
Voi toiveilija, onnea onnea onnea ihan hirmuisen paljon!!! Johan sitä jo odottelittekin!! :) :flower: :heart: Tarrasukkia pienokaiselle!!

Me ollaa koko pvä oltu liikenteessä, oli noutopöytäruokailua eka miehen mummon ja äidin yms. kans ja semmosia äitienpvä juttuja :)

Ja sit tiiätteks mitä, käytii kahtomas jo vihkipaikkoja!!! Eli tää tyttö meneekin vihille jo tän vuoden loppukesäl/alkusyksyllä!!!!:heart::heart: Eli aika haipakkaa ollu, meinaa vast ny parina pvänä ollaan noita mietitty, koska miehen kans aateltii, et ny ois helppo viel men vihille ko lapsia ei (toivot.vielä eli hope so et pian ois!) ole, kiirus vähä tulee mut varmaan menee kaik hyvin!! n. 50 hengen häät tulis!

Katsottii jo yhtä pitokartanoa ja voi että se oli ihana paikka!! Toivot. siel olis sopivia aikoja sit syyskuulle!! :heart: Moon niiiiiii iloinen!! Ja kaasonkin jo sain! Mun todel hyvä ystävä hoitaa sen pestin ja se onki siihe hommaa kaikkein paras, tosi innostuva ja kekseliäs nainen! Voi ei miten oonki iloinen! tänää saatiinki hirmusesti kihlaonnitteluja ku sana pistettiin kiertämään :D
 
miracle, onnea kihlautumisesta!

toiveilija, ihanaa että sait plussan, nauti siitä täysin siemauksin. tulevalle isälle myös onnittelut.

mulmul, ikävää kun jouduit noin inhottavaan tilanteeseen. olisin itse tuossa varmaan alkanut itkemään, melkoisen herkkä kun olen. voimia sinulle, kyllä se onnenpäivä teille vielä koittaa kun saatte kertoa ilouutiset isoäideille!

ON: mitenköhän sitä selviää joka kuukautisesta pettymyksestä, jos plussa antaa odottaa itseään vielä pitkäänkin... olen tässä vaan mietiskellyt että vaikka kuinka yrittää ottaa rennon asenteen ja olla keksimättä teko-oireita, niin silti pettymys ja suru iskee kun täti saapuu paikalle. meillä on vasta yk3 menossa, eli minkään sortin paniikkia ei pitäisi lietsoa vaan tosiaan ottaa rauhallisesti ja antaa sen tapahtua mikä on tapahtuakseen. mutta se on vaan jotenkin helpommin sanottu kuin tehty. en kyttäile ovista tai muutenkaan yritä ottaa mitään stressiä aiheesta, mutta jotenkin kierron loppupuolella ajatukset alkavat harhailla ja toiveet herätä. sitten pudotaan kovaa ja korkealta. sanokaahan palstasiskot, onko mitään keinoa välttää pettymys negasta/tädistä, vai pitääkö siihen vaan tottua? elämässäni on nyt paljon muutakin meneillään (mm. uusi työ), ettei sinällään vauvakuume ole ainoa asia mielessäni. jotenkin se kuitenkin valtaa ajoittain mielen aika tehokkaasti. tämän kierron eka päivä oli aika raskas, itkeskelin ja olin vaan tosi surullinen. ymmärrän että vielä voi mennä monta kuukautta ennen kun raskaudun, enkä haluais surra noin paljon joka kerta.

plääh sori, tulipas romaani.
 
kiitos simppu82! ei se parku kyllä kaukana ollu ku olen kans aikasta lailla herkkää tyyppiä... :ashamed: no kottiin ku pääsimmä niin sit tuli kyyneleet...on se niin vaikeeta koittaa aatella positiiviseti et kyllä se vaava vielä joku päivä meillekki tulee... :'( mieki olen pudonnu monet kerrat kovaa ja korkealta ku toivonu et voi ku tässä kierrossa se plussa tulis... :ashamed:
 
oon vähän kateudesta vihreenä, ku miracle saat ne häät noin pian! joka tytön unelma..:)

vaik mentii jo syksyllä kihloihi, ni häät on luvassa vast, ku on remppaa tehty kotona...ku rahat ei riitä kaikkeen kerralla..

 

Yhteistyössä