Esikoisesta haaveilevat <3<3<3

Aa joo, helmet ostettiin Tiimarista. Ja kortin materiaalit Sinooperista. Niistä saa tosi hyvin ja Sinooperissa on ainakin paljon kaikkee malleja mitä vois kopioida. Ite sovellettiin.

Minä aattelin lätkää seurata :) Pakkohan se on kannustaa Suomi voittoon. =)
 
Kopioin nyt toisesta pinosta..

Täälläkin ollaan mutta en tässä laaitkoiden purkamisen keskellä niin ole jaksanut istuskella koneella, kun on takkuillut välillä aika paljonkin...

Toivotaan todella pikkuhiljaa sitä plussaa.. Viime yönä näin unta, että meillä on kaksoset enkä todellakaan voi olla raskaana..

Mutta pidetään peukut pystyssä tässä kierrossa..

KP
 
Toivottavasti jaksan katsoa Suomen pelin, on niin jännittävä ottelu tiedossa :) Väsyttää vaan niin kauheesti koko ajan, tänäänkin otin 2 tunnin päikkärit, kun väsytti niin paljon. Onneksi kesäloma alkaa perjantaina ja koulustressi loppuu pariksi kuukaudeksi :)

Suunnistaja: Mulla kans suosikkipelaaja ollu Saku Koivu niin kauan ku muistan :) Sakun velikin pääsee kyllä mun suosikkilistalle :)
 
Miracle Mulla meni hääpukuun n. 500 ja kenkiin ym. noin satanen päälle. Mutta häät yhteensä tuli maksamaan lähes kymppitonnin. Jos vaikka tulisin raskaaks niin olis ihanaa alkaa ostaa kaikkee vauvajuttuja kun tuntuu, että rahaa olis vaikka kuinka paljon kun koko vuosi eletty niin niukasti.
 
DOODIII!!! Nii sitä pittää Suomi-Leijonat!!! B)
Kyl se kuule nii on notta pittää suomalaiste ny omiin poikiin uskoo, tääl ainaskii luotto pysy vahvana vaiks USA:n kahen nopean maalin jälkee se vähä horjahtikin hetkeks, mut sieltä noustiin!!!!!! Ihanaa!!!! :flower:
 

miracle,

Kiitos listaamisesta!

Tosiaan, kiertopäivä on nyt (jos otan edellisen eli 33 pvän mukaan) niin 35/33 ja yritystä on... noh, ehkäsy jätetty pois toista vuotta sitten tjot -periaatteella, nyt sitten vasta alotettiin sohimaan ovulaation kanssa samaan aikaan tarkemmin. :LOL:

Eli tätiä yhä odotellaan, ei mitään oireita! Ja nega tosiaan testattu toissapäivänä varmasti, ja eilen aamulla sillä samalla testillä. :ashamed: (joo joo, ovat kertakäyttösiä...)

-Rva B.
 
Tervehdys jälleen uusille :wave: ja no okei vanhoillekin heipat :D

Täällä on fiilis tämmöinen |O :xmas: |O :xmas: eli ei vieläkään mensuja näy eikä kuulu!!! Tiistaina tein siis nega-testin. Nyt on tullut tissit aremmiksi ja näppyjä naamaan, jokohan ne kohta kurvais. Tietty pieni toivo elää, että jos olisinkin raskaana :saint: Mut nyt jännitän sitäkin, kun eilen kävin hammaslääkärissä ja ne kuvas mut, kun aikovat vetää viisurit pois, että JOS olen raskaana, niin mitä se tekin sikiölle :eek:
Kp siis jo 34/28 ja mulla on ollut aina säännöllinen kierto!!!
 
heippa taas pitkästä aikaa...
aattelin tulla kysymään mitä mieltä te olette seuraavasta asiasta...
Ostin vitamiinivalmisteita, koska minulla on vähän väliä b2-vitamiinin puutetta ja muidenkin b-vitamiinien puutosoireita. Ostin Beko Longia, jossa siis B1, B2, B3, B5, B6, B12-vitamiineja sekä foolihappoa ja D-biotiinia. Ostin myös Multivita Plussaa, jossa A-vitamiinia, samat B-vitamiinit kuin Bekossa, D-, C-, E-vitamiinit, sekä magnesiumia, sinkkiä, jodia, mangaania, kromia, seleeniä ja foolihappoa.

Bekoa uskallan syödä, joo. Mutta mites tuo Multivita, kun siinä on a-vitamiinia (tosin vain 37,5% saantisuosituksesta), jos vaikka sattuisinkin olemaan raskaana? :eek:
Mä olen vähän tonttu näiden kans... en oo näin monivitamiinivalmisteita koskaan oikein syöny, vain tota apteekin b2-vitamiinia. Lueskelin netis, et noi b-vitskut auttaa limakalvojen muodostumises jne, että oliskoos siitä apua raskautumiseen :)
 
Torstai 15.5.2008 Tässä kierrossa plussataan!!!



..:*¨¨*:. ? Esikoisesta Haaveilevat ? ¸..°´¯ ).:*¨¨*:..







Laala...................... kp 98/??.................................... yk 1

Ouska......................kp 58/35....................................yk 3

susanna85..............kp 43/28....................................yk 2

Louvre.....................kp 36/32-33..............................yk 3
Jouskari-82.............kp 34/28....................................yk 8
johanna83...............kp 33/32-40..............................yk 2
Rva B.......................kp 35/33.....................................yk13
Stella82...................kp 31/30-32..............................yk 9
Charmophis.............kp 30/35-38..............................yk 2
tiger75.....................kp 30/28...................................yk 10
Tuulia85..................kp 30/28....................................yk 5

Peppi1981...............kp 29/28-30.............................yk 35
apsu.........................kp 29/35....................................yk 2
Haidi84....................kp 28/28-29..............................yk 7
Veiled87..................kp 27/28....................................yk 4
outsa5.....................kp27/40...................................yk 3
emiliana...................kp 26/28-33..............................yk 2
Siniviuhka................kp 26/29 ...................................yk 3
uneksija85..............kp 25/28.....................................yk 1
Nanniina..................kp 24/32-34...............................yk 8
TinyAngel.................kp 24/28....................................yk 2
Talvimamma-09......kp 23/30-31 (-54)....................yk 2
Suunnistaja.............kp 22/26-28...............................yk 2
mulmul.....................kp 22/27-30...............................yk 9
Minnie-.....................kp 22/31-33..............................yk 1
asty..........................kp 22/42....................................yk 15
tyty86......................kp 21/30-35.................................yk 3
Mersey.....................kp 20/31....................................yk 3

Linna........................kp 18/28-78..............................yk 5
Humu82...................kp 16/27-28...............................yk 2
Veena......................kp 15/24-28...............................yk 12
Kaa..........................kp 15/31-36...............................yk 5
Daadeli....................kp 14/27.......................................yk 2
Kride........................kp 13/29-30.................................yk 2
miracle....................kp 13/28-31....................yk 2 (km04/08)
Santtuli....................kp 12/?..........................................yk 2
xAnnax.....................kp 12/19-31................................yk 6
HaLPe......................kp 12/24-25.................................yk 3
Kuumeilija...............kp 12/28-35.................................yk 4
simppu82................kp 10/34.......................................yk 3
della........................kp 10/?..........................................yk7

kiharapää................kp 9/32-35(-43).......................yk9
JJ-t..........................kp 5/30-33................................yk 4
Citilda......................kp 4/27-28..............................yk3
mami-ehdokas.........kp 4/28-30...............................yk5
arabel.....................kp 2/26....................................yk 13


46 x 0,20 = 9,2
[color]


Taustailee:

Diodium
vinka.......................Kuumeilee!!
Alisa84....................Kuumeilee, yritys alkaa piakkoin
Emppa.....................Odotamme pikaista paluuta!
mimmukka81..........Palailee kesällä!
Pantalaimon............Taustailee ja toivottavasti palaa asiaan kesän jälkeen.
Ellamaaria..............Yritys alkaa keväällä -09
Nibbler....................Hoitaa ihteään.
Piglet......................Odottelee tätiä saapuvaksi (kp 49/27..yk 6)
ElinaMaria...............Palstatauko, odotamme pikaista paluuta!
Miragle88...............Miehen suostuttelu käynnissä
[color]



Haamujengi:
inkaliina-83.............kp 43/28-31.................................yk 3
[color]






Plussanneet:

miisa84........................yk 2
Marimint81...................yk 1
mouku80......................yk 4
Jonsku83.....................yk 1
Sunshine......................yk 6
Puliina..........................yk 5
Sydänkäpynen.............yk 3
ronja78........................yk 3
EAK ..............................yk 2
salamanteri85 ............yk 1
syksyinen haave .........yk 3
henni82 .......................yk ?
Fairytale84..................yk 4
Tinii..............................yk n 1v.
koiramamma................yk 1
Nauruprinsessa...........yk 1
Mayah..........................yk 1
Cora85.........................yk 2
Cristiina.......................yk 7
Novelle78....................yk 14
siniapila ......................yk 3
sanni30........................yk 4
memmy........................yk 3
LEP...............................yk 3
Daylightdancer............yk 2.......35/27
vauvahaaveita.............yk 5......28/27-30
jive-.............................yk?
Juli05...........................yk 9
kaisukka81..................yk 6.......44/38
toiveilija82....................yk 9.....36/34-42
Sirpula..........................yk 9.....32/34-71

kesk.arvo = 4,34


 
Ääääää :D alkaa olee kp:t pykälässä :D
Tänään luulin, että ohhoh,menkat alkaa ja säntäsin vessaan kun tunsin hirmuisen pulpahduksen pöksyissä ja kappaskummaa, eipä näkynytkään mitään, vaan ja ainoastaan valkkaria ihan "liiaksi asti"..laitoin kuitenkin varmuuden vuoksi suojan, mutta eipä sitä sitten olis tarvinnutkaan.
Eilen tuli taas peittojen heiluttelun jälkeen pyyhkiessä sellasta tosi vaaleanpunaista limaa, mikä on kyllä kumma, että tässä kierrossa tulee aina, mutta ei ikinään aiemmin ole tullut...
 
miracle hyvä vaan, että joku takois järkeä mun päähän :D ei sillä, en mä nyt mitenkään todella todellakaan "hypi seinille" et jippii oon raskaana! kyllä se tietenkin on mielessä käyny.. :) mukavaa vaan, että joku pitää mut maanpinnalla, enpähän tipu niin korkealta kun täti tuleekin..
 
Siniviuhka.. nii, mul vaa itellä just oli et tuli yhtenä pvänä tosi paljon ovisliman olosta limaa ja sit kerran semmonen kunnon klöntti valkovuotoa ja sit menkat alko tollei kehnosti tuhrutellen.. JA tajusin et limatulppa mikä enne synnytystä usein irtoaa ni se on samankaltasta enne menkkojakin!!! Tost mulle oli paljo apua koska siit klöntistä vois sit hyvin aina täst lähtie päätellä et jahas, täti tulee. Mut toivotaan sulle silti plussaa, mun mieleen tuo vaa kuulostaa aika toivottomalta jo :( mut toivoa silti on nii kauan ku tätiä ei näy!! :)
 
miracle ai,toi limatulppa juttu oli kyllä täysin uus juttu mulle, että se irtoo semmonen menkkojenkin aikaan..onkohan se sitten niin?..
no,tosiaan kuten ensin itsekin totesit, on ihan jees siihen asti kun täti tajuu pysyä poissa..ja en tiedä harmittaisko se nyt niin paljon vaikka tuliskin menkat, koska kuitenkin voin sit parannella mieltä uutta asuntoa sisustaessa :)
oot kiva kun jaksat mun tilitystä :D (vai jaksatko?) :) :flower: :hug:
 
Siniviuhka, toki jaksan :D:D Mut niin, toi oli iha uutta mulleki ja siks aattelin siit kertooki eteepäi (luin palstalta ku joku sano olevasa terveydenhoitajaks tms opiskeleva ja siit kertoi et semmone tulee ja irtoo myös ennen menkkoja) ni ny on sit hyvä jo het varautua tätiin jos semmone tässäki kierros tulee. Mut tosissaa se irtoo ennen menkkoja muutama pvä tai pari ennen menkkoi tms. ja semmone oikeesti kunnon klöntti et sen kyl huomaa jos semmone irtoo. Enne en oo siit tienny enkä oo siihe kiinnittäny huomiota ni en tiiä onks mul enne ollu mut viime kierros kyl oli ja silloha menkat alkoi sit.
 
Täällä on pakkailtu kamoja tän aamuu/päivää..pitäs mennä varastoo tekee inventaariota-->kaikki turha poijes,ei jaksa kantaa muutossa mittää ylimäärästä.
miracle missä vaiheessa siula alko mahan juiliminen/nippailu ku olit paksuna?Alkoko jo heti ovikse jälkee? Jännä juttu kun aijemmis kierrois on aina oviksen jälkee alkanu nippailu pariks päivää munasarjois ja sitte loppunu. Ny ei mitää..ei yhtää mitää..eli tarkottaako tää automaattisesti et nega kierto :ashamed:
 
tyty, en mie kyl osaa sanoo oisko sul ny sit negakierto, mut mulla ainaski muistaakseni nippailu ei tuntunu loppuvan ollenkaa. Oli muniksien kasvukipuja eka, sit oviskipuja kai ja sit vähä aikaa taukoo, ehk pari kolme pvää ja sit tuntu taas olevan nippailuja mut kunno vihlasuja tuli sit jotai vko tms ovulaatiosta.
 
Täällä on nyt sitten menty kuumeen varjolla, nimittäin oikean flunssakuumeen. :snotty: Nyt alkaa vihdoin helpottaa mutta tukalaa on ollut. Lisäksi en meinannut saada yhtään unta viime yönä, valvoin puoli 9 aamulla kun nyt painaa kaikenlaiset rahasotkut mieltä. :| Kaikkea sitä tulee kun on tumpelo. :ashamed:
 
mulla on juilinu ja tuntunu "kummalle" mahassa jo melkein kaks viikkoo, tällä viikolla on vaan tosin voimistunu se tunne..mahallaan kun on niin tuntuu, et ois jotain mahan alla kun silleen hassusti painaa kun on niin turvonnu...
mutta ennemin uskon, että täti tulee kuin, että plussa..
 

Yhteistyössä