Moikka vaan kaikki, ilmoittaudun mukaan esikoisesta haaveilemaan, jos vain sopii?
Olen jo kuukauden päivät seuraillut palstan tapahtumia ja nyt tuli sellainen fiilis, et tahtoo mukaan
Vähän taustaa eli yk 2 menossa ja nyt kiertopäivä 20/28-35. Viime kierrossa aloitettiin vauvapuuhat vasta kp 14, joten minun tuurilla ohitettiin ovis, vaikkakin ovisoireet olivat kp17 ja aika vahvat sellaiset. Muutenkin viime kierto meni niin jännätessä ja suunnitellesssa, kun kaikki oli niin uutta ja mielenkiintoista, että kuvittelin itselleni kaikki mahdolliset oireet B)
Nyt vähän "selvempijärkisempänä" tässä kierrossa.
Tällä kertaa on sitten menkoista asti pupuiltu jtp ja greippimehua litkitty
Greippien ystävänä ei edes tee tiukkaa.. tänään sitten ajattelin ottaa lasillisen punaviiniä (kaikki keinot sallittuja rakkaudessa ja raskautta haaveillessa
)
Mies lähti mukaan vauvajuttuun aika helposti, kerroin vauvakuumeesta, keskusteltiin viikko ja sitten jätettiin kortsut pois.. tästä keskusteluviikosta johtuen aloittaminen siis alkoi vasta kp14.. piti antaa herran vähän sulatella ensin asiaa.. nyt tuntuu sitten oleman enemmän innoissaan kuin minä
Pillerit jätin jo vuoden vaihteessa ihan siitä syystä, että unohdin aina ottaa niitä ja jouduttiin joka tapauksessa turvautumaan kortsuihin.. muutenkin mielialat vaihteli tosi paljon niiden aikana.. nyt vähän tasaisempaa.
Muutoin elämäntilanne on se, että jätän lopputyön ensi viikolla tarkastukseen ja toivon mukaan ennen juhannusta olen sitten valmis maisteri.. Vakituinen työpaikka löytyy molemmilta ja viime viikolla saatin omakotitalotonttikin B) Aletaan siis talon rakennusurakka kesällä 2009! Haaveillaan sit kovasti, että päästään kolmestaan sinne muuttamaan
Tosin tässä kierrossa bongasin itseltäni oviksen kuutena päivänä peräkkäin,, meinas toinen puolisko vähän jo herpaantua, kun joka päivä totesin, että "eiku nyt tänään on ovis.." Naureskellaan nyt, että meille varmaan tulee kutoset, kun oli ovis kuusi kertaa