Harmi, että täällä on näin hiljaista
päivittelen monta kertaa päivässä ja toivon että joku olis edes kirjoittanu jotain tänne..
Sporttimimmi: määkin oon miettiny jotain vastaavaa hemmottelua konkreettisten lahjojen sijasta
mies toki on silloin lauantaina aamusta iltaan töihin niin katsotaan missä välissä sitä kerkeää helliä
hassu juttu tuo että sitä alkaa suojaamaan itseään pessimistisyydellä.. helpompaa on asennoitua siihen ettei mitään tapahdu, mutta kait se menee niin että pessimistinä ei pety.. mutta kyllä jokaisella pilvellä on kultareunuksensa että eiköhän se ennemmin tai myöhemmin tärppää
Robusti: me ollaankin näköjään aloitetty yritys samassa kuussa ja kolmen kuukauden päästä vuosi tuleekin jo täyteen.. huoh.. mutta ehkäpä me raskaudettaiskin ennen sitä!!
Pipiipa: hieno juttu! Meinaatko jatkaa huikattomalla helmikuulla?
On: kävin viime viikolla verikokeissa kilppariarvoja varten ja tänään sainkin tulokset
THS arvo oli 1.4 joten sillä saralla ei siis mitään huolestuttavaa.. terkkari oli kuitenkin niin kiva kun olin aikaa varatessa puhunu lapsettomuudesta, niin hän itse tarjosi että tahtoisinko tavata gynen jolla on vuosien kokemus lapsettomuudesta ja sen hoidoista
totta kai haluan tavata!! Terkkari soittaa perjantaina ja varmistaa ajan
aika on luultavasti huhtikuun lopussa eli lähellä sitä että vuosi yrittämistä tulee täyteen ja kerkeän saada tän painonpudotusprojektin loppuun
hienoa!! Hassu miten näin pieni tieto voi helpottaa oloa ihan hirmuisesti kun tietää että apu on jo tosi lähellä