Esikoinen vuodelle 2015

Heiii! Täällä olisi toinenkin mukaan tulija :)

Täälläkin esikoinen toiveena, ihan äsken ollaan yritys aloitettu. Aiemmin kirjoittelin yrityksen odottajissa ja lievästi kuumeilevissa. Nyt on yritys alkanut iha tosissaan, jännittää ja pelottaa, miestä varmaan enemmän kuin minua :D

Ikä 24 KP 20/30 YK 1 YA 1/2015
 
heippuli!

ilmoittaudunpas minäkin tänne :) meillä takana tuulimuna eli TM, joka alkoi ensimmäisestä yrityksestä marraskuussa'14. nyt 19.1. kohtu tyhjennettiin ja sitten ois uusi versio esikoisesta haaveissa... en tiedä miten tää kierto tästä palautuu, aikaisemmin ollut aika perus 6/30?

olin ihan megapettynyt kun ensimmäinen raskaus olikin tuulimuna, ja se ei meinannut edes keskeytyä kun piti ensin ottaa kahdet lääkkeet ja lopuksi tyhjentää nukutuksessa... oltiin just jouluna kerrottu ilouutiset perheille ja sitten joutuikin ultrassa toteamaan tyhjiön.

NO mutta, nyt sitten toivotaan kaikille parasta ja ihania raskauksia vuodelle 2015 (mulla on fiilis että tää on onnen vuosi ;) )

muoks ainiin: ikä: 22 ensimmäinen yrityskuukausi(?) tuulimunan jälkeen

blue-bell
 
Viimeksi muokattu:
Vihdoin!

Voin vihdoin ja viimein, näin yhdeksän kuukauden jälkeen sanoa (281pv...on muuten sama aika kuin keskimääräinen raskausaika), että routa on ajanut porsaan kotiin! Menkat alkoivat tänään, mitä ilmeisemmin siis.

En tosin viitsi tulla vielä listalle takaisin. Katsotaan tämän kierron verran, että milloinkohan ne seuraavat menkat päättävät tulla seuraavan kerran ja sitten voisin ehkä uskaltautua siirtymään vihdoinkin yrityskiertoon numero "neljä". :D
Eli tämä olla nyt jännittävä välikierros. Olisin aika iloinen jos seuraava vuoto tulisi esimerkiksi puolta lyhyemmässä ajassa kuin nämä....

Ja niin, tervetuloa uusille tulijoille!
 
Tervetuloa kisikisi, venla90 ja blue-bell! Mutta mikä ihme on klamis...? :confused:

Valonkantaja, jee! :D Ootko sä muuten ikinä syönyt Terolutteja? Jos sulla noin pitkä kierto tosiaan niin niistä vois olla sulle apua, mullakin oli toi lähes 70 päivän kierto (joka kyllä hyvin lyhyt sun kiertoon verrattuna) ja Teroilla tosiaan tuli menkat, että niistä vois olla sullekin apua :)

Itsellä ei mitään ihmeellistä menossa. Piinailua ja dpo:iden malttamatonta laskemista :LOL: Tissit on vähän arat ja mahasta nippailee silloin tällöin, siinäpä se. Finnejäkin pukkaa. Yritän nyt olla tulkkaamatta kaikkea raskausoireeksi.
 
Viimeksi muokattu:
Tarkoitin klamiksella klamydiaa! :D inhoan sitä sanaakin jo... :D. Se on jännä kun tästä piinailusta ja vauva haaveilusta on tullut jo tässä vuoden aikana vähän niinku elämäntapa. Mitähän sitä sitten kun vihdoin tärppää? Uskooko sitä aluksi edes todeksi! :)
 
Huoh. Tuli jostain sellainen tunne (intuitio) ettei ole tärpännyt tällä kierrolla. :\

9 päivää menkkoihin ja rtesti polttelee kaapissa. Millonhan sitä uskaltaisi testata, niin saisin jo ajatukset seuraavaan kiertoon. Toisaalta päätin aiemmin etten testaile ennen kun on menkat myöhässä. Taidan olla aika hätähousu :\

Huomenna ois juhlat missä saatetaan tarjota alkoholia. Mikä politiikka teillä muilla on? Aiotteko nauttia lasin viiniä ruuan kanssa plussan asti, vai nolla toleranssi?
 
Cypress: En ole teroja koskaan syönyt, mutta tässähän tätä ollaan odoteltu kuukauden verran aikaa julkisen puolen gynelle juurikin, kun menkkoja ei näkynyt ei kuulunut. Ei oo vaan aikaa vielä tullut, mutta maaliskuuhun mennessä viimeistään pitäisi kuitenkin tulla jotain tietoa asiasta. Vaikka nää menkat nyt alkoikin niin käyn siellä gynella tarkistamassa paikat ja toisaalta myös puhumassa juurikin jos saisi teroja siltä varalta, että kierrot venyy taas + ehkä sitten jotain keskustelua muutenkin lapsiasiaan liittyen. Mulla kumminkin tulee ensi tiistaina tasan vuosi täyteen ehkäisyn jättämisestä ja maaliskuussa on sitten vuosi keskenmenostakin, että jooh...

Painon alentaminen olisi varmaankin yksi asia joka pitäisi saada aikaiseksi, mutta en nyt uskalla lähteä mihinkään kovinkaan radikaaliin laihduttamiseen. Ajattelin nyt ensimmäisenä yksinkertaisesti lisätä kulutusta; liikuntaa. Se on se mun kompastuskiveni joten tarrataan siihen kiinni. Syömiset kuitenkin on suht ok, viilaamista niistäkin kyllä löytyisi. Eli nyt helmikuun challenge on 3-5 krt lenkille per viikko! Ja sitten jotain kotijumppaa + venyttelyä/kehonhuoltoa. Ehkä se siitä lähtisi rullaamaan. :)

venla90: Kannattaa vaan suosiolla odottaa edes siihen päivään, kun menkkojen pitäisi alkaa. Sillä säästyy turhalta jahkailulta. Tiedetään, helpommin sanottu kuin tehty! :D
Ja mulla on kyllä se politiikka alkoholin suhteen, että niin kauan kunnes plussa tulee niin se ei vahingoita. Plussakin yleensä kuitenkin tehdään vielä siinä vaiheessa, kun sikiön ei pitäisi vielä vahingoittua äidin juomisista. Tietty jos on tiedossa ryyppyralli niihin aikoihin ku plussaamisen mahdollisuus on olemassa, kannattaa ehkä varmuudeksi testata. Yksi viinilasi ruoan kanssa ei kuitenkaan ole yhtään mitään. Onhan sitä jopa sellainen urbaani suosituskin, että lasillinen punaviinia joka ilta ovulaation jälkeen voi parantaa mahdollisuuksia kiinnitymiseenkin...

Toisaalta itse, kun sen kerran-kaksi vuodessa ja silloin annosmäärä on ehkä juuri se yksi niin olen vähän huono asiaan kommentoimaan! :ashamed:
 
Viimeksi muokattu:
Heipparallaa!
Olen tässä sivusilmällä(okei melkein jokapäivä) lueskellut näitä piinailuketjuja ja nyt oli pakko rekisteröityä ja tulla kysymään, jos joku osaisi jelppiä. Eli esikoista kaivattaisi tännekkin, kohta kaksi vuotta yritystä, jossa takana yksi km viikolla 21 viime kesänä. Toipuminen vei aikansa, mutta nyt kuumeilu alkaa taas olla sitä luokkaa että kyllä voisi pieni jo tupsahtaa pikkuhiljaa tännekin päin ;)
Mutta siis asiaan. Kuukautiset pitäisi alkaa keskiviikkona, mutta koska meno rtg-kuviin tiistaina, aloin miettimään "mitäjosolenraskaana" .. No, tein sitten nyt aamulla tämän paljon puhutun predictor early-testin, en ole ennemin kyseistä testiä käyttänyt. Ohjeissa näkyy että plussaan tarvitaan kaksi PYSTYÄ viivaa, mutta minulla kontrolliviiva oli pysty ja toinen haalea vaakaviiva, eli tästä kokemuksi siis.. onkos tämä testi nyt sitten epäonnistunut vai mitä kettua tämä on?! :eek:
Toivottavasti joku jaksoi lukeakkin, ja jos vielä jaksaisi vastata niin olisin kiitollinen, niin ei tarvitse päätä puhki miettiä yksikseen :D
Ja anteeksi tällainen puskista mukaan pompahtaminen :snotty:
 
Valonkantaja: itse olen suuri viinin ystävä ja meillä mies ei juo alkoholia tuskin koskaan, tutut tottuneet siihen etten ikinä kieltäydy viinistä koska mies ajaa aina. :p mitään sen suurempia juhlia ei onneksi ole tiedossa kuin missä ruuan kanssa alkoa tarjottaisiin, ei siis mitään ryyppäjäisiä :) kai uskallan sitten sen yhden lasin ottaa niin ei tutut ihmettelee.

Lämmöt olleet koholla koko viikonlopun. Silti mittarin lukemaan verrattuna pirteä olo. Nenä vaan tukossa. Voisikohan olla plussa oireilua :)
 
Moi! Voisinpas liittyä tähänkin ketjuun! Oon lähinnä kirjoitellut tuonne vauva haaveissa ketjuun.. Pillerit jätetty pois 11/14 ja ekat luomumenkat tuli sitte 40pvä:n päästä. Nyt oottelen niitä toisia. Outoa tässä nyt on se, että ovista testasin 11.1-12.1.15 ja tuolloin 12.1 sain sitte CB digiin hymynaaman, mutta eipä näy menkkoja! Tänään tulee tasan 3vko tuosta hymynaamasta... ja Dpo ois nyt jo 19-20... rtestin tein viimeks ke 25.1 ja la 28.1 ja negoja olivat.

Oon nyt miettinyt tässä että ehkä sit vaan munasolua ei irronnu tuosta lh piikistä huolimatta. Mut voi siis lisätä listaan!

Ikä 22,kp 40/30-40,yk 1, ya 1/15 ja esikoinen siis haaveissa
 
Nyt on jännät paikat. En malttanut olla tekemättä testiä vaikka tiesin että todennäköisesti liian aikaista, nega tuli. Nyt kuitenkin rinnat arat ja lämpöä vieläkin, vähän flunssainen olo ja vatsalihakset jumissa(?). Vai tulisiko täti näin aikaisin :\
 
TERVETULOA KAIKKI ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!



Ilmoita muutokset ja lisäykset listalle PUNAISENA, kiitos!

Muistathan ilmoitella itsestäsi, jos kuukautiskiertosi venyy yli 50 päivään.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan pois listalta.

Tiistai 4.2.2015


KP: Kiertopäivä xx/xx (kiertopäivä/kierron normaali pituus)
YK: Yrityskierto
TJOT: Tulee jos on tullakseen (ei aktiivinen yritys)


KM: keskenmeno, KU: Kohdunulkoinen raskaus, Kilppari: kilpirauhasen vajaatoiminta, PCO: polycystic ovaries, MFO: multifollikulaarinen ovario (lievempi pco) TM: tuulimunaraskaus


NimimerkkiIkäKPYKYATJOTTaustalla
blue-bell221tm
Cypress2422/??310/2014kilppari, PCO
Dorin2914/28510/2014
esikoinenhaaveissa23337/2012
Friquet2874/??310/2014
Intopiukka2917/29-36139/2013mfo
Jembbba2220/2849/2014
Kinder_Kitty2242/30-4011/2015
Kisikisi237/??121/2014
MooiMama2517/26-28105/2014
pipiipa2022/27-3311
robusti2931/3585/2014
~SeaWind~2150/29-3194/20141 ku, pco
Sohwia2326/26-28311/2014
sporttimimmi2816/2886/2014
venla902325/3011/2015




HILJAISET HAAVEILIJAT:

_Lilja_
Mak-i
SinSin
Valonkantaja
satyjo
jennnyyy
Mantzu_85
Sassa7
Tweety87



ONNELLISET ODOTTAJAT:


YK: Yrityskerta/-kierto, jolloin tullut raskaaksi

NimimerkkiYKPositiivinen tulos
Santrana326.4.2014
Nissukka26.5.2014
Lumikko89319.5.2014
tibt127.5.2014
vauvatoiveilija31.6.2014
onnenpisara5.6.2014
marita1455.6.2014
evaparadise122.7.2014
Liilja310.7.2014
Malvankukka217.7.2014
puutarhassa101.8.2014
nööse314.8.2014
Minisport1214.8.2014
ttaisku1118.8.2014
Aakku85528.8.2014
Nalat-84?3.9.2014
joa315.9.2014
Boni621.9.2014
Sonde224.9.2014
niiskuilija127.9.2014
Miisa-80173.10.2014
Kuusama5v.7.10.2014
Mar Mar1628.10.2014
evuska329.10.2014
bumpy198.11.2014
taikakai710.11.2014
Tiha216.11.2014
Diadora2114.12.2014
hopess1824.12.2014
ModusOperandi211.1.2015
 
Ensimmäisenä TERVETULOA kaikille uusille!! :) Lisäsin teijät tonne listalle :) Tarkistakaa että tiedot on oikein :) Jos ei niin korjailen seuraavaan listaan :)

Siirrän Friquet:n ja ~SeaWind~:n seuraavalla päivityksellä hiljaisiin haaveilijoihin jos heistä ei kuulu siihen mennessä mitään :) Toivottavasti edelleen kaikki heillä hyvin! :)

Sohwia:lle hirmuisesti tsemppiä jotta jotain olis mukana tästä kierrosta eikä täti tulis kyläileen!! :)

Valonkantaja: onneksi jotku osaa olla iloisia siitä, että täti tulee kyläileen!! :p Toki tosin toivon että seuraavalla kerralla eivät hyvästä syystä ilmestyisikään ;p Tsemppiä siis tähän kiertoon hirmuisesti!!

ON: Mitäs tänne.. Paino tippunut kolmen viikon aikana -3,5kg.. tosi hieno saavutus joo, mutta tuntuu vain että paino junnaa tällä hetkellä ja mistään asiasta ei tuu mitään.. Tosin sain sen huomiselle kilpirauhastesteihin ajan, joten otetaan siitäkin asiasta nyt selvää ku suvussa molempien vanhempien puolella on vajaatoiminnasta kärsiviä ja sisko kun kävi vasta kilpparitesteissä niin sillä oli ylärajoilla arvot.. Katsotaan mitä mun arvot sit sanoo.. Epäilen myös itselleni kroonista anovulaatiota, koska en löytäny tästä kierrosta ovista tosi herkillä tikuilla.. huoh.. Tässä alkaa epäileen jo vaikka ja mitä sairauksia itelleen ku mikään homma ei tunnu onnistuvan.. Noh, mutta päivä kerrallaan eteenpäin kait sitä on mentävä!

Ihanaa helmikuuta!! Meinaatteko muistaa miehiänne jotenkin ystävänpäivänä?? :)
 
Heipsan! Täällähän on keskustelu hiljentynyt. Tsemppiä piinailijoille, toivottavasti tämä nyt olisi sitten vihdoin onnekas kierto. Kovin montaa yritystähän ei enää ehdikään, jotta nyytin saisi tämän vuoden puolella.

MooiMama: Tosi hieno painonpudotus! Olisin todella tyytyväinen jos saisin tuollaisia tuloksia. Olen nyt pari kuukautta vaihtelevalla menestyksellä koettanut katsoa mitä syön ja liikkua enemmän. Tämä on johtunut siihen, että painan tismalleen saman verran kuin ennenkin...

Valonkantaja: Onnea uudesta kierrosta. Vaikka mullakin kierrot venyy ja paukkuu, niin ei kyllä mitään noihin lukemiin verrattuna. Toivottavasti nyt suunta on jatkossa kierroilla lyhenemään päin!

ON: Ihan säpsähdin noita kiertopäiviäni (tänään kp 32): tässähän voisi alkaa kuvittelemaan itselleen jos jonkinlaista raskausoiretta. Valitettavasti taas täysin oireetonta. Olojen mukaan ovis oli viime viikolla ja ystävänpäiväksi odottelen tätiä... Kierrot venyy ja toiveet vähenee. Tällä hetkellä päällimäisenä odotus vuoden täyttymisestä, miehen kanssa ollaan sovittu että sitten hakeudutaan tutkimuksiin.
 
Hei miut voi poistaa listalta ja siirtää taustailijoihin. Päätin jo viime kierrossa et mennään oikeasti tjottaillen, kun nyt tuntuu olevan molemmilla sata rautaa tulessa. Ei siis haittaisi jos ei ihan heti tärppäisikään. :)
 
Tervetuloa kaikille uusille, toivotaan plussia nopeasti... Mooimama voi kyllä vain ihailla tuota siun painonpudotusta, todella hienoa! Ajattelin että jotain pientä kivaa voisi keksiä ystävänpäivänä, hyväää ruoraa ainakin ja muuta yhteistä tekemistä (en tiedä vielä mitä, ehkä hiihtoretki ja kaakaota, kotihierontaa tms.), itse en välitä materiaalisista lahjoista niin paljon. Valonkantaja onnea tätistä, nyt sitten toivotaan että jäävät pois heti muusta syystä! Robusti täällä myös alkaa olla mielessä tuo vuoden täyttyminen ja testeihin hakeutuminen, plääh...

ON: niin kuin tuossa jo sanoinkin tässä kuussa on tullut todella mietittyä testeihin menoa ja lueskeltua kaikkie syitä lapsettomuuteen. Jotenkin ei höyryä enää niin paljoa joka kuukausi jännityksestä, vaan on vähän semmoinen pessimisti fiilis ettei pettyisi, silti yhdet itkut kuuhun kuuluu kyllä tämän vauva-asian tiimoilta, varsinkin kun täti alkaa. Tällä viikolla kirjoittelin 3 uutta onnittelukorttia tuttavaperheille esikoisen johdosta, niin milloin olisi meidän vuoro?

Tsemppihalit kaikille, toivotaan...
 
Viimeksi muokattu:
Omaa napaa vain :) äsken oli 4.viikon punnitus ja painoa oli lähteny viikon aikana -800g :) 4viikon aikana lähteny 4.3kg ja viime syyskuussa olin viel 17.6kg painavampi :) toivon kovasti että tällä pudotuksella on vain positiivisia vaikutuksia raskaaksi tulemisen suhteen niinkuin varmasti onkin :) tavoitteeseen on matkaa enää 9kg eli painaisin silloin piirun verran alle 70kg :) ku jotain oikeasti tahtoo ja motivaatiota löytyy niin kaikki on mahdollista :)
 
Ihan suunnaton v*tutus ja epäusko, menin testaamaan One Stepin erittäin herkällä ja testiajalla melko selvä nega (DPO11). Kuivuttuaan tuohon surkeaan testinkuvatukseen tuli joku tollanen säherö. image

Tissejä pistelee ja yölläkin heräsin siihen että niitä ihan "tykytti", siis ihan sellanen aaltomainen kipu. Alamahaa juilii sillon tällön. Mut en tiä, ei tässä kai raskaana olla ja vaikkei tässä oo montaa kiertoa vielä menny niin jotenkin suunnaton epäusko itseen naisena. Facebook tulvii vauvakuvia ja raskausuutisia. Tekis mieli blokata kaikki tollaset jutut sieltä.

Anteeksi pahat ajatukset mutten voi näille nyt mitään :(
 
Cypress: tätähän varten tää ryhmä on että tänne saa luvan kanssa purkaa kaikki tuollaiset tunteet.. itellä on ihan samoja fiiliksia ja oon 100% varma että viikon päästä käynnistyy yk11.. mietityttää että miksi juuri minä en tuu raskaaksi vaikka oisin todella hyvä äiti.. :/ älä siis tunne syylisyyttä tunteistasi :)
 
Harmi, että täällä on näin hiljaista :( päivittelen monta kertaa päivässä ja toivon että joku olis edes kirjoittanu jotain tänne..

Sporttimimmi: määkin oon miettiny jotain vastaavaa hemmottelua konkreettisten lahjojen sijasta :) mies toki on silloin lauantaina aamusta iltaan töihin niin katsotaan missä välissä sitä kerkeää helliä :) hassu juttu tuo että sitä alkaa suojaamaan itseään pessimistisyydellä.. helpompaa on asennoitua siihen ettei mitään tapahdu, mutta kait se menee niin että pessimistinä ei pety.. mutta kyllä jokaisella pilvellä on kultareunuksensa että eiköhän se ennemmin tai myöhemmin tärppää :)

Robusti: me ollaankin näköjään aloitetty yritys samassa kuussa ja kolmen kuukauden päästä vuosi tuleekin jo täyteen.. huoh.. mutta ehkäpä me raskaudettaiskin ennen sitä!! :)

Pipiipa: hieno juttu! Meinaatko jatkaa huikattomalla helmikuulla? :)

On: kävin viime viikolla verikokeissa kilppariarvoja varten ja tänään sainkin tulokset :) THS arvo oli 1.4 joten sillä saralla ei siis mitään huolestuttavaa.. terkkari oli kuitenkin niin kiva kun olin aikaa varatessa puhunu lapsettomuudesta, niin hän itse tarjosi että tahtoisinko tavata gynen jolla on vuosien kokemus lapsettomuudesta ja sen hoidoista :) totta kai haluan tavata!! Terkkari soittaa perjantaina ja varmistaa ajan :) aika on luultavasti huhtikuun lopussa eli lähellä sitä että vuosi yrittämistä tulee täyteen ja kerkeän saada tän painonpudotusprojektin loppuun :) hienoa!! Hassu miten näin pieni tieto voi helpottaa oloa ihan hirmuisesti kun tietää että apu on jo tosi lähellä :)
 
Viimeksi muokattu:
KP 1/30 :( Sain myös kuulla että reputin vaikean tentin kahdella pisteellä, hitto että ärsyttää. Ja sitten mies vielä lähti tänään työmatkalle.

Toisaalta oli helpottavaa kun kalenteri näyttää nyt uutta kiertoa ja sovellus jopa maalaa vihreäksi hedelmälliset päivät tältä kuulta.:D Ihan iloisin mielelin uuteen yritykseen, enpä uskonutkaan missään vaiheessa että ekasta yrityksestä tärppää

Mooimama: itsekkin käyn päivittäin katsomassa onko tullut uusia viestejä, mutta kova opiskelu tahti on nyt pitänyt ajatuksen muualla, niin ei ole ehtinyt kirjoitella.

Sporttimimmi: Meillä on ollut tapana mennä aina ystävänpäivänä syömään ulos. Taidetaan tälläkin kertaa mennä, lahjoja ei yleensä edes osteta :)

Oon ihan innoissaan miettiny jo et miten sisustetaan tuleva lapsen huone (sitä kutsutaan jo nyt lasten huoneeksi, koska hoitolapset saavat siinä yöpyö) ja mitä kaikkea sinne pitäisi hankkia, vaikken mikään himo shoppailija olekkaan pitää sitä nyt vähän hintoja vertailla ;)
 
MooiMama, kiitos tsempistä ja tuesta. Tuntuu pahalta olla kateellinen toisen onnesta, mutta ei näille ajatuksille mitään voi. Onneksi kukaan ei tiedä mitä sisimmässään ajattelee :) Ja onnea tuosta sun painonpudotuksesta. Kilppariarvot sulla tosi hyvät raskautumista varten kun 1-2 pitäis ollakin! Ja hienoa että pääset kunnon gynelle.

Mä oon tässä nyt saanut 7 kg painosta pois gynekäynnin jälkeen. Nyt en oo kyllä laskenu millään lailla kaloreita ja syöny enemmän kun paino on ruvennut putoomaan ihan itsekseen, varmaan tyroksiinin ansiota. =) Onneks mulla on liikuntaharrastus ollut taustalla jo vuosia niin sitä ei tartte miettiä. Kyl tää tästä. BMI on nyt 34,9 ja se on helpottavaa, kun gyne väläytti viimeksi että jos tulevaisuudessa on tarvetta lapsettomuushoidoille niin BMI täytyy olla alle 35. Eli sen alla ainaski ollaan jos tarvetta tulee!

Lisää "hyviä" uutisia myös eli menkat alkaa hetkenä minä hyvänsä koska äsken vessakäynnillä paperissa oli jotain verilimaa. Menkoissa sinänsä ei tasan mitään hyvää kuin se että jos ne nyt sieltä kunnolla alkaa niin tää kierto oli tasan 28 päivää eli ihan oikeaoppinen kierto! Mikä tarkottaa myös sitä että kun sain ovisplussan kp14 nii silloin oli ihan oikeesti ovis. Eli mitä ilmeisimmin mää ainakin ovuloin! Oon 110% varma että tässä kierrossa ovis tapahtui vasemmalta koska kaikki kivut tässä kierrossa on ollu vasemmalla. Ultrassahan näky että vasen munasarja on paremmassa kunnossa kuin oikea, että saas nähdä millanen kierto tästä tulee jos nyt vuorossa oikea munis joka on isompi. :popcorn: Jännittää.

Nyt vaan toivon ja rukoilen että kierrot pysyis näin lyhkäsinä. Vaikka Terolutit on niin en haluis niitä siltikään syödä.
 
Viimeksi muokattu:
Joku kyseli ystävänpäivästä täällä, varmaankin käydään miehen kanssa elokuvissa ja sitten syömässä jossakin ravintolassa =) Gyne varattuna ens viikolle, kun ei vaan hermo kestä kun kierto venyy.
Tänne siis on tulossa aikamoisen pitkä kierto!
 

Yhteistyössä