Oon käyny lukemassa teijän juttuja kyllä mut ei oo tullu kommentoitua.. Tsempit jännäilijöille, toivotaan paljon plussia tässä kierrossa, ja uusille tervetuloa! Erityistsempit
Liljalle sun tilanteeseen! Jotenkin kyllä kuulostaa oudolta toi sun juttu, ja varsinkin se ettei lääkäreitä tunnu kiinnostavan.. Ootko käyny yksityisellä? Luulis että siellä ainakin otettais vakavasti, tai tutkittais kunnolla.. Aika pyllystä tollanen kyllä :/ Ja vielä toi työstressi siihen päälle, ihan ku ei muutenki olis tarpeeks! Toivottavasti asiat lähtee selviämään niin töissä kun kropassakin, ja muuttuu paremmaks!
Taas mä tyhmänä kyselen ovistesteistä, kun testasin ed. päivänä, eilen jäi välistä ja tänään taas testasin, niin tummeneeko se viiva pikkuhiljaa? Vai voiko se vaihdella eri päivinä? Meinaan eka kerralla kun testasin niin oli sellanen haalee viiva, eilen tosiaan en päässy testaamaan ja tänään ei viivaa ollenkaan
tai no jos oikeen kiukulla ettii viivaa niin voi hyvällä tahdolla kuvitella ehkä haaleimman mahdollisen viivan mitä olemassa on.. mut siis paljon haaleempi kun edellispäivänä? Vai voiko johtua siitä et ed. päivänä testasin aamusta ja nyt iltapäivällä? Davidin testit siis kyseessä. Mä nyt pelkään etten ovuloi ollenkaan
kun gyne sano niistä monirakkulaisista munasarjoista, mikkä voi estää ovulaation.. Mutta siis miten ne viivat menee? Voiko vaihdella? Vai voiko muka olla et olis sit eilen ollu ovis ja tänään ei enää? Kp:tä kumminkin noin vähän.. Vai?
Ääh mä en tykkää tästä hommasta, miks tän pitää olla niin vaikeeta! (Tai vois kysyä et miks pitää olla niin kärsimätön ettei voi vaan relata ja olla yrittämättä, luottaa siihen että jossain vaiheessa se tulee.. mut ei! Mä tahdon nyt heti, tai pitäis olla jo!
)