Heipä hei, ensinnäkin hurjasti onnea
Nausteri
Toiseksi, nyt on tullut mun aika pitää taukoa. Olen pahoillani, sillä nyt en päivitä edes sitä vähäistä mitä oon aiemmin tehnyt. Musta tuntuu että tää on nyt liikaa mulle. Ensimmäistä kertaa elämässä mietin että pitäskö hakea ammattiauttajan apua kun pää tuntuu välillä olevan pahasti sekaisin. Tää vauvakuume on ottanut nyt valtaansa mun elämän ja yritän nyt saada elämäni takaisin. Haluaisin todella puhua jollekin mutta en tiedä kenelle. Miehelle tietty puhunkin mutta hän ei jotenkin nyt ymmärrä minua. Aion kyllä palata vielä
pesin äskön pesukoneessa mun uuden mp3 soittimen ja harmittaa niin sikana et itkin vaan vuolaasti. Tuntuu että tää itkeminen on nykyään jokapäiväistä. Pienetkin asiat saa mut sekoamaan, koska pohjalla on se ettei plussaa näy. Jos joku siis päivittelee niin
hiljaisiin kuumeilijoihin voi laittaa. Te ootte kaikki niin ihania et tyhmää jotenkin lähteä, mutta en keksi nyt muutakaan ratkaisua tähän
vauvan yritys ei tietysti lopu mutta stressi pitäis saada pois! Varasin nyt sitten jo kolmannen eri gynen näiden välivuotojen takia. Mulla ollu enemmän tai vähemmän 3 vuotta näitä ja nyt riittää. Aion kyllä vaatia kaikkia testejä kun tää masentaa mua vaan entisestään. Aknenaamakin taas näyttäytyy kun menkat lähestyy. Nyt vaan keskityn terveellisiin elämäntapoihin ja yritän rentoutua.
Toivon kovasti teille onnea ja menestystä varsinkin vauvarintamalla
paljon plussia tän kierron aikana sitten! Palaan vielä
Ja vielä kiitos kovasti kaikille mua tsempanneille
viestinne lämmittivät sydäntäni!