Hirveen vähän tullu mulla kommentoitua mitään, aika kiireisiä aikoja ollu, mut oon kyllä teijän kuulumisia käyny lueskelemassa säännöllisesti
uusille tervetuloa!
Jemppu tosi törkeetä sun työkaverilta :O mitähän ihme nautintoo aikuinen ihminen mahtaa tommosesta saada.. Rupes oikeen harmittaa sun puolesta :/ mut tsemppiä jatkoon, ei huono idea palailla uudella nikillä
tai tietysti toivotaan pikaista plussaa ettei "tarvii" tänne enää palata..
Puutarhassa, mulla gyne tossa pari kk (herran jestas joko siitä on niin kauan!) ultras ja sano et on monirakkulaiset munasarjat, tai no toinen on normaalimpi -eikös toi pco sitä tarkota??
sano kumminki ettei mitään stressiä, et katotaan muutama kk noilla teroluteilla (kun mulla kierto veny ihan sikapitkäks pillereitten lopettamisen jälkeen, yli 100pvä meni ennen kun terojen avulla vihdoin alko..), ja jos ei ala raskaus niin sit katotaan jotain muuta "tuuppausta".. Onneks oli tosi ihana gyne! Hiukan se välillä aina mietityttää et mitä jos sitä ei tuukaan raskaaks - lähinnä et jos siinä kestää ja kestää - mut oon koettanu olla sen suuremmin stressaamatta. Ja ihan hyvin nyt onnistunukki lähiaikoina
meillä siis vasta toinen kierto menossa kun toi eka nyt venähti noin sikapitkäks et ei tässä oo kovin kauaa vielä yritystä takana.