Esikoinen vuodelle 2014

Ihan mahtavaa Henrietta-, mun on aina niin vaikee kun kännyllä luen niin päivitellä :) eli aluksi kannattaa poistaa alusta se quote ja lopusta myös. Ehkä jo hiffasitkin et ne kaikki on aina niissä sulkeissa :) ja sit vaihdat vaan niitä päiviä ja leikkaat ja liität aina jos menee sen yli 10 päivää eli esim kp11 on siinä seuraavassa kohdassa. Kun siis tuossa on noi smilet, niin niiden yli pitäs aina heittää ne jotkut nimet. Jos haluut lisää jonkun niin kopioit vaan yhden palikan joka alkaa siis tr ja päättyy /tr. Vaihdat siitä nimet ja tiedot. En tiiä oliko selitetty liian vaikeesti :D mä tosissaan käyn täällä useasti päivässä mutta en saa kännyllä päivitetty :/ kysy vaan jos on jotain outoo vastassa :)
 
Niin joo ja täällä edelleen menkkoja odotellaan... Varasin ajan parin viikon päähän lääkäriin jos ei menkat ala niin menen sinne :) nyt äkkiä pois pahoilta teiltä kun oon just lounaalla ulkona vaikka se on mun työssä kiellettyä :D yritän kirjottaa ja kommentoida paremmalla ajalla.
 
Voi räkä, yritin tehdä tota listaa mutten saanu siitä järkevää. En tiiä että mitä pitää ottaa mukaan ku vie uuteen sarakkeeseen, ei tullu yhtään järkevän näköstä.... Pitää koittaa myöhemmin uudelleen..
 
Jonnamo tosta terolutien käytöstä ja oviksesta on mun mielestä hirveästi ristiriitasta tietoa :headwall: Mun gyne sano mulle ettei estä ovulaatiota millään tavalla vaan voi huoletta käyttää ennen ovista. Mutta luonnollisestihan keltarauhashormonia rupeaa erittymään ovulaation jälkeen tukemaan kohdun limakalvoa (korjatkaa jos oon ihan väärässä). Miten sulle määrättiin terot? KP 15-24?
Mulle on määrätty terot 15-24, mutta neuvolassa sanottiin, että voin aloittaa pari päivää myöhemminkin, jos haluan 30 päivän kierron mikä mulla aikanaan on ollut. Eli syön 17-27 :)

Ja keltarauhashormoniahan käytetään ehkäisynäkin, niin eihän sen aikana ny voi tulla ovista :D
 
Viimeksi muokattu:
TERVETULOA KAIKKI ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!





Ilmoita muutokset ja lisäykset listalle korostettuna, kiitos!

Muistathan ilmoitella itsestäsi, jos kuukautiskiertosi venyy yli 50 päivään.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan pois listalta.



TIISTAI 20.8.2013

KP: Kiertopäivä xx/xx (kiertopäivä/kierron normaali pituus)
YK: Yrityskierto
YA: Yritys aloitettu/aloitetaan
TJOT: Tulee jos on tullakseen (ei aktiivinen yritys)


NimimerkkiIkäKPYKYATJOT
_Lilja_2549/32206/2013
Paloma842834/30-35602/2013X
Divinee2432/349
Mary Ann2931/31-37(??)1008/2012

marjaana872530/31-3710
Leva2429/3013
Henrietta-2627/301008/2012
diadora2527/295
LinneAino2526/30512/2012
Ralli2725/26-281
te^a2623/28-321
Mappis_882522/??108/2013
Minisport2722/??108/2013
jonnamo2021/30-337
Lama2918/31-39305/2013
Minnah882515/27-48612/2012
annsuli2314/29-31801/2013
hopess2211/27306/2013

Gemi24
[tr]



JÄNNÄILIJÄT:

DPO: Päivät ovulaatiosta (ovulaatiopäivä = 0, seuraava päivä = 1 jne.)
Testipäivä: Suunniteltu raskaustestin tekopäivä

[td]Nimimerkki[/td]
[td]DPO[/td]
[td]Testipäivä[/td]

[tr]
[td]Ralli[/td]
[td]12-13[/td]
[td][/td]
[/tr]
[tr]
[td]Henrietta-[/td]
[td]8[/td]
[td][/td]
[/tr]
[tr]
[td]Mappis_88[/td]
[td]6[/td]
[td][/td]
[/tr]





HILJAISET HAAVEILIJAT:

Pinkula





ONNELLISET ODOTTAJAT:

YK: Yrityskerta/-kierto, jolloin tullut raskaaksi

NimimerkkiYKPositiivinen tulos
Alexandra89404/2013
miss_piggy1005/2013
Mallatti302/2013
Apr17206/2013
nalli306/2013
Piitu85106/2013
Elsa90206/2013
mutantti506/2013
hokapontas7kk06/2013
Mayinka3 (22 kk)06/2013
maamis306/2013
tk307/2013
Fujin4-508/2013


Listan ylläpitäjä: _Lilja_
 
Henrietta- ei se mitään :) en oikeen osaa selittää mitä pitää tehdäkään. Nyt vaan ei tuu niin usein taas päivitettyä.

Jonnamo kerro sitten miltä ne terolutit vaikuttaa? Tuleeko jotain ongelmaa tai haittavaikutuksia. Mä luulen, että mulla on ne kanssa kohta edessä jos nää menkat ei ala.

Tervetuloa uusille :)

Täälläkin lähipiiri lisääntyy ja ei vaan millään jaksa kattella vierestä. Olisi niin jo mukana itsekin. Mulla on mennyt nyt jo vähän usko, eikä oikeen jaksa kiinnostaa noi petipuuhatkaan. Ei tää kroppa toimi kuiteskaan niin tuntuu niin typerältä just nyt.

Kovat tsempit kaikille, meillä näyttää olevan paljon naisia isoilla kiertopäivillä, että eiköhän niitä plussa uutisia ala kohta tippumaan :)
 
Lilja, oon tätä ennen alkukesästä syönyt 3kk näitä. Aiheuttaa ihme nipistelyä alavattalla, ruokahalu kasvaa näiden takia ja ihan ku olisin kiukkusempiki ku normaalisti :D Mutta hyvin on käynnistäny aina kierron: 3. päivänä nappejen lopettamisesta alkaa kuukautiset. Ja ne on normaalit, eli vuotomäärä ei heittele päivän mukaan, niinku mulla nykyään on tehny.

''Mulla on mennyt nyt jo vähän usko, eikä oikeen jaksa kiinnostaa noi petipuuhatkaan. Ei tää kroppa toimi kuiteskaan niin tuntuu niin typerältä just nyt.'' <--- Vähän samat ajatukset...
 
Viimeksi muokattu:
Divinee, toivottavasti muuttuu kunnon plussaks! :)

Mulla olis tänään oletettavasti dpo 5-7. Aamulla tuntu aivan tajuton vihlasu alavattalla, näiden lääkkeiden ansiosta kyl tommosta aiemmin ollu. Ja ihan ku olis ollu hippasen punertavaa valkkaria ku kävin vessassa. Tai sit mä kuvittelen... Mut entä jos...? :rolleyes:
 
Divinee oikein mahtavaa ja toivotaan että vahvistuu :) onhan nyt vasta kuitenki aika ennen menkkoja.

Jonnamo peukut pystyyn että nappais ni saisit lopettaa terojenkin syönnin :)

Mä oon kyllä niin vihainen sille tyypille kuka on suunnitellut meijät. Noi raskausoireet on niin perusoireita, sulla voi olla mikä vaan ja mä kuvittelen olevani raskaana. Tänään oon palellu ja aivastellut ja paskat mä mitään raskaana oo mut taas kävin miettii onko mahista. Ihan typerää kun ne oireet ei voi olla niin selkeitä et vaikka napa muuttuu siniseksi niin tiedät ahaa siellä on nyt asukki! Pitäsköhän reklamoida tää vartalo kun ei toimi muutenkaan ja tää sininen napa puuttuu :) ?
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Lama
Olis kyl hyvä tommonen sininen napa systeemi :D

Tein toissa päivänä ne pari ovistestiä mitkä näytti plussaa. Testasin äsken, viiva haalistunu tosi haaleaks. Oonko mä voinu ovuloida sit niinku oikeesti terojen aikana? Jos niin noi vihlomiset ei kyl ainakaa raskaudesta johdu.

Eikös testiä seuraavana päivänä oo ovis? Eli eilen. Eilen sentäs jaksettiin pistäytyä tuolla peittojen alla. Jotenki en jaksa uskoa ovikseen :D
 
Divinee, toivotaan että vaihtuu vahvaksi plussaksi!! Peukut ja varpaat pystyssä! :) ja myös sulle jonnamo tsemppipeukut pystyssä! :)

Mua harmittaa niin kamalasti ettei ehditty miehen kanssa hommailemaan muutakuin silloin kun bongasin oviksen. Oltiin kaveriporukan kanssa reissussa koko viikonloppu ja jotenkin sänkypuuhille ei tullut mahdollisuutta :/
 
Täälläkin peukut pystyssä Jonnamo ja Divinee. Epätietoisuus on just niiin raastavaa.

Mappis_88 tässäkin asiassa peesailen sua.. Mulla ovis eilen tiistaina ja peittojen alla peuhattiin sunnuntaina.. Sittenpä mies lähti metsästysreissulle.. Harmittaa vietävästi.. Tuskin riittää mutta silti pieni toivon kipinä elää.
 
Mä kannatan kans tollasta sinistä napaa :) Vähän kyllä pääsis helpolla ja loppus tämä itsensä tutkiminen

Divinee Mä kyllä nään tossa viivat! Onnea ja viivalle vahvistumisia!!

Täällä kp 1 ja yk:t laskin ja nyt pärähti käyntiin yk9 :)

Sillä lailla, eilen oli mieli maassa, kun testin tein ja mitään siinä ei näkynyt :/ Nyt kuitenkin uudella innolla eteenpäin!
 
Meille voi tuonne päivitellä yk 1, kp 6/?, ya 08/2013 ja pistetään vielä tjottailuksikin ;)

Naureskelen täällä teidän sininen napa jutuille :D Kohta sitä saa itsekin pää punaisena miettiä mitkä on oikeita raskausoireita ja mitkä kuviteltuja, sitä odotellessa...
 
Meille voi tuonne päivitellä yk 1, kp 6/?, ya 08/2013 ja pistetään vielä tjottailuksikin ;)

Naureskelen täällä teidän sininen napa jutuille :D Kohta sitä saa itsekin pää punaisena miettiä mitkä on oikeita raskausoireita ja mitkä kuviteltuja, sitä odotellessa...
Juu, ja sitte ku yk:t alkaa lähenteleen kymmentä niin ei enää nauratakkaa :D Muutaku epätoivosta :D
 
Joo.. No täällä on vuos yrittämistä takana rikkoutunu juurikin ja yk 11 pyörähti mittariin tänään.. Ja voin sanoo ettei naurata. VITTU.

Että ei kai tästä muuta voi ku testeihin sit et missä on vika.

Anteeks oma napa. Hiljenen mut pysyttelen taustalla. Ei löydy enää sanoja.
 
Mary Ann, isot tsemppihalit! <3 Toivottavasti selviäisi pian missä vika ja tekin saisitte iloisia uutisia vaihteeksi! En voi kuvitellakaan miltä susta/teistä tuntuu tällä hetkellä... Samoin tsemppihalit myös muille, joilla yrityskertoja alkaa jo kertyä! Ja tsempit toki kaikille muillekin :)

Täällä ei mitään uutta, jännityksellä odotellaan! Onneksi viikonloppu menee kokonaan töissä niin ei pahemmin kerkeä asiaa ajatellakaan :)
 
Hei vaan!

Täälä on ilmeisesti ovis ollut ja mennyt. Kovin oli oireeton tällä kertaa kyllä, limatkin olivat aika mitättömät. Kp kuitenkin nyt jo 21 ja aamulämmöt olleet reippaasti koholla, joten oletan 90% varmuudella että oli ja meni :) Onneks ehdittiin tasaisesti peittoa heiluttelemaan :D

Huomenna olisikin tiedossa minireissu kaveripariskunnan häihin vähän kauemmas, joten saa petipuuhat jäädä viikonlopuksi. Onneksi on luvattu ihanaa säätä vielä tälle viikonlopulle, niin pääsee nauttimaan kesän viimeisistä juhlista :)

Oikein ihanaa viikonloppua kaikille! Täälä jäädään nyt sitten jännäämään alkaako mitään tapahtua :)
 
Tsemppiä uuteen kiertoon joutuneille!

Taidan kohta seurata perässä, tänään testattu puhdas nega preckcheckillä, aattelin vielä varmuudeks huomenna testata digillä että voiko nauttia viiniä. Tänään siis dpo 11 eli periaatteessa olis vielä mahkuja jos kuulun niihin ihmisiin joilla raskaushormoni nousee vaan hitaasti mutta en haluu piirrellä pilvilinnoja.. Syyskuun alussa meillä onneksi ensikäynti lapsettomuuspolille, se lohduttaa vähän että asiat lähtee eteenpäin :)
 

Yhteistyössä